Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #121 Del Skrevet 4. februar 2023 Tenker dere av og til at dere har bakt og pyntet en nydelig kake. og invitert alle du liker i gebursdagsselskap, men at dere ikke har en videre plan for kaken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #122 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (24 minutter siden): Tenker dere av og til at dere har bakt og pyntet en nydelig kake. og invitert alle du liker i gebursdagsselskap, men at dere ikke har en videre plan for kaken? Heldigvis er jeg ikke god nok til å bake til at det er en relevant problemstilling 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #123 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Heldigvis er jeg ikke god nok til å bake til at det er en relevant problemstilling 😅 Jeg har lyst til å prate om kremspruteren, men da er jeg på feil forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #124 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Jeg har lyst til å prate om kremspruteren, men da er jeg på feil forum. @Frøkenfryden tilgir deg sikkert, hun elsker sånn prat 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #125 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): @Frøkenfryden tilgir deg sikkert, hun elsker sånn prat 🤣🤣🤣 jeg vil bare at bløtkaken skal bli pyntet med en fast og fin stråle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #126 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): jeg vil bare at bløtkaken skal bli pyntet med en fast og fin stråle. 🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #127 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (4 timer siden): Jeg har lyst til å prate om kremspruteren, men da er jeg på feil forum. Snakker vi om sånn krempai nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #128 Del Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Snakker vi om sånn krempai nå? nei, bløtkake. jeg vet ikke om vi har marsipan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #129 Del Skrevet 4. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Trikset er å fordele enten melk, juice eller sukkerlake fra fruktblandingshermetikkboksen. Litt og forsiktig, skal det fordeles i alle lagene av sukkerbunnen. Ytterst i kanten er viktigst, ellers blir den litt tørr der. Så kommer det an på hva en skal ha i den, dekorere med og hvor lenge den skal stå og "trekke" før bespisning. Bør ikke stå mange timer hvis alt sammen er bløtt i utgangspunktet. Er ikke så vant til den terten. Kan ha smakt den i et tanteselskap en gang, men tror ikke at den ble noen favoritt. Napoleon er alltid god hvis den er kjøleskapskald. Sjokoladekake er godt...marsipankake/bløtkake jummi...kringle med eple eller annen fyll...jeg tror vel at jeg liker alt, spesielt når jeg fantaserer om å spise noe jeg ikke har der og da. Du har peiling på bløtkake ass. 😱 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #130 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (5 timer siden): Plutselig får man livet i fjeset??? 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #131 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (4 timer siden): Jeg har lyst til å prate om kremspruteren, men da er jeg på feil forum. Haha forsiktig nå 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #132 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (4 timer siden): @Frøkenfryden tilgir deg sikkert, hun elsker sånn prat 🤣🤣🤣 Hahaha fy faen 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #133 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (4 timer siden): jeg vil bare at bløtkaken skal bli pyntet med en fast og fin stråle. 🤣😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #134 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hahaha fy faen 🤣 Jeg liker å pynte kaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #135 Del Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (13 minutter siden): Snakker vi om sånn krempai nå? Det får du diskutere med @Embla Othea og @Frøkenfryden, dem som liker sånn 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #136 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): 😆 Hva skjedde med deg? Jeg fikk liv i fjeset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #137 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Jeg liker å pynte kaker. Jeg er ikke så god på konditori-delen men jeg er jævlig glad i krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #138 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Hva skjedde med deg? Jeg fikk liv i fjeset Du vil ha en Steve Aoki altså? Bløtkake pælmet i trynet 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #139 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke så god på konditori-delen men jeg er jævlig glad i krem Her kommer en brannfakkel: er krem oppskrytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #140 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Du vil ha en Steve Aoki altså? Bløtkake pælmet i trynet 🤣 Forbinder det veldig med stumfilmkomedier 🥸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå