Gå til innhold

Fryd og gammen


Frøkenfryden

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Teater. 🙂gått du og?

SkuespillFryden 🤩 FilmFryden?🤩

Eg gjekk litteratur- og skrivekunstlinja 🤓

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Teater. 🙂gått du og?

Jeg har gått på teater, men ikke folkehøyskole. Min familie var opprørt da jeg valgte tegning/form /farge i stedet for allmenn, Jeg hadde tatt livet av dem om jeg hadde gått for friår eller folkehøyskole 😂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Trur’kje høgnorsk er noko for meg egentlig 😂 men frykteleg glad eg fann samlinga 😊 stor diktarhovding, vanskeleg å finna!😩fann samlinga på Fretex sjølvsagt 😇 der hev eg funne mykje fint. Anbefalast 😇

Lest Frode Grytten sin Bikubesong? Jeg hater nynorsk/spynorsk og vi ble tvunget til å lese den på vgs men jeg likte den faktisk. Utrolig mange gøye romaner. Jeg skrev en skriftlig analyse av flere av dem. Mange gøye virkemidler. 🥰

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Jeg har gått på teater, men ikke folkehøyskole. Min familie var opprørt da jeg valgte tegning/form /farge i stedet for allmenn, Jeg hadde tatt livet av dem om jeg hadde gått for friår eller folkehøyskole 😂

Ååååååå jeg skulle så gjerne gått tegning/form/farge🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Lest Frode Grytten sin Bikubesong? Jeg hater nynorsk/spynorsk og vi ble tvunget til å lese den på vgs men jeg likte den faktisk. Utrolig mange gøye romaner. Jeg skrev en skriftlig analyse av flere av dem. Mange gøye virkemidler. 🥰

Diverre, ha’kje lest han. Me las Dalen Portland av Fløgstad me. Flott bok, den og Fyr Og Flamme anbefalast på det hjartelegste! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (Akkurat nå):

Ååååååå jeg skulle så gjerne gått tegning/form/farge🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Det er trist å tenke på at det er mitt største opprør, men jeg koste meg glugg. Jeg håper jeg kan bli en sær kunstner etter hvert, som selger null bilder, men som har masse prosjekter og er travel uten å gjøre noe.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Det er trist å tenke på at det er mitt største opprør, men jeg koste meg glugg. Jeg håper jeg kan bli en sær kunstner etter hvert, som selger null bilder, men som har masse prosjekter og er travel uten å gjøre noe.

Åååå det håper jeg og du blir 🥰 jeg kjenner et par kunstnere, veldig kule folk 😎🥰

Ville mye heller vært kunstner enn akademiker sjøl, om jeg er intellektuell aldri så mye 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Åååå det håper jeg og du blir 🥰 jeg kjenner et par kunstnere, veldig kule folk 😎🥰

Ville mye heller vært kunstner enn akademiker sjøl, om jeg er intellektuell aldri så mye 🤪

Så hva skal du bli når du blir stor?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Så hva skal du bli når du blir stor?

Håper sterkt på IKT-arkivar, papirarkiv er en døende bransje 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Egg på kok. Bok i fang. Laurdag💛

D190C74E-A701-4809-B9BC-2E3A835E3892.jpeg

Boka ser interessant ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Håper sterkt på IKT-arkivar, papirarkiv er en døende bransje 😅

Jeg elsker trykksaker og bøker. Jeg har en idé om en duftlysserie som lukter trykksverte blanko og lim. Om Gweneth kan selge vaginalys, forstår jeg ingenting om ikke folk går av hengslene for kontorlukter. Helt seriøst.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene1982 skrev (5 minutter siden):

Jeg elsker trykksaker og bøker. Jeg har en idé om en duftlysserie som lukter trykksverte blanko og lim. Om Gweneth kan selge vaginalys, forstår jeg ingenting om ikke folk går av hengslene for kontorlukter. Helt seriøst.

Jeg også elsker bøker og lukten av trykksverte 🥰 hadde kjøpt duftlysene dine 😊👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (19 minutter siden):

Egg på kok. Bok i fang. Laurdag💛

D190C74E-A701-4809-B9BC-2E3A835E3892.jpeg

Jeg er ikke enig i denne defisjonen av å være voksen. Jeg tenker at jobbintervjuer er en veldig liten del av livet for de fleste. Det som er bra med å være voksen, er å slippe å bry seg så mye om hva alle andre tenker og føler og deg, men bruke mer tid på å ta vare på dem rundt deg. Jeg tror heller ikke på at man overtaler noen til å elske deg, men man lærer at vi viser kjærlighet ulikt.

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (28 minutter siden):

Jeg er ikke enig i denne defisjonen av å være voksen. Jeg tenker at jobbintervjuer er en veldig liten del av livet for de fleste. Det som er bra med å være voksen, er å slippe å bry seg så mye om hva alle andre tenker og føler og deg, men bruke mer tid på å ta vare på dem rundt deg. Jeg tror heller ikke på at man overtaler noen til å elske deg, men man lærer at vi viser kjærlighet ulikt.

 

Enig!😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helene1982 skrev (28 minutter siden):

Jeg er ikke enig i denne defisjonen av å være voksen. Jeg tenker at jobbintervjuer er en veldig liten del av livet for de fleste. Det som er bra med å være voksen, er å slippe å bry seg så mye om hva alle andre tenker og føler og deg, men bruke mer tid på å ta vare på dem rundt deg. Jeg tror heller ikke på at man overtaler noen til å elske deg, men man lærer at vi viser kjærlighet ulikt.

 

🙂 Han skriver veldig mye klokt men setter noen ting på spissen og sånn, men jeg lærer ting. 
Enig i det du skriver, det BØR være sånn,  er ikke alltid det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Eg veit! Den jævelen. Og han som er i revepotta driv og dør😮 For ei plante-slagmark!

 

Kjem tilbake med oppdatert info når revepotta er god og fylt:nigo:

Nei @TheHairyToothfairy, er ikkje metafor!

Ikke i min verden, der er ert der nå minst femten metaforer! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Teater. 🙂gått du og?

Så gøy, jeg gikk også teater linja, på folkehøyskole :hoppe:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare spilt i "livets store teater", men ser meg som en av dere uansett. :blomst: Skuespillere unite. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...