Gjest Agent smith Skrevet 3. februar 2023 #41 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (12 timer siden): Liker ikke du og @Agent smith mye samme musikken? 🙂 Jeg liker jo nesten alt av musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2023 #42 Del Skrevet 3. februar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): Jeg liker jo nesten alt av musikk Bieber med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3. februar 2023 #43 Del Skrevet 3. februar 2023 Altså, Jarle han er jo et musikalsk geni, at jeg ikke har oppdaget musikken hans før, ubegripelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2023 #44 Del Skrevet 3. februar 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Altså, Jarle han er jo et musikalsk geni, at jeg ikke har oppdaget musikken hans før, ubegripelig. Er du forelsket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 3. februar 2023 #45 Del Skrevet 3. februar 2023 Kanskje vi alle burde gev ei lovnad om å ikkje skriva på bokmål i denne tråden? Kvifor ikkje? (stryk i nynorsk, jeg vet) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2023 #46 Del Skrevet 3. februar 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Kanskje vi alle burde gev ei lovnad om å ikkje skriva på bokmål i denne tråden? Kvifor ikkje? (stryk i nynorsk, jeg vet) Jeg kan ikke å skrive på nynorsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 3. februar 2023 #47 Del Skrevet 3. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg kan ikke å skrive på nynorsk Ikkje eg heller 😂 Du lyte sjå på det eg har skriva 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3. februar 2023 #48 Del Skrevet 3. februar 2023 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Kanskje vi alle burde gev ei lovnad om å ikkje skriva på bokmål i denne tråden? Kvifor ikkje? (stryk i nynorsk, jeg vet) Men jeg kan kun bokmål, jeg. Cid skrev (6 minutter siden): Er du forelsket? Han er utrolig dyktig, har ingenting med å gjøre om jeg syns han er kjekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2023 #49 Del Skrevet 3. februar 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Ikkje eg heller 😂 Du lyte sjå på det eg har skriva 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 3. februar 2023 #50 Del Skrevet 3. februar 2023 Jeg har aldri hørt om hvor @Frøkenfryden er fra. jeg trodde hun var fra Oslo, så det gleder jeg meg til å høre mer om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 3. februar 2023 #51 Del Skrevet 3. februar 2023 Cid skrev (38 minutter siden): Bieber med? Noen av sangene er ok. Men han er ikke min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2023 #52 Del Skrevet 3. februar 2023 Håper du får en fin helg fryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #53 Del Skrevet 4. februar 2023 Oi så kjekt det var her Eg skal svara dykk alle etter kvart, men startar med eit morgonglimt. Så ein veit dette enno er ei Dagbok..😉 Min morgon! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #54 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Oi så kjekt det var her Eg skal svara dykk alle etter kvart, men startar med eit morgonglimt. Så ein veit dette enno er ei Dagbok..😉 Min morgon! Hva definerer du som en full kaffekopp?😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #55 Del Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (3 minutter siden): Hva definerer du som en full kaffekopp?😂 😂 Eg veeeit! På besøk og hadde gløymt måleskeia mi heime🥹 Augemål og alt det der.. Hugsa min eigen kaffi då! Snobb som eg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #56 Del Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (5 timer siden): Noen av sangene er ok. Men han er ikke min favoritt Enig. Han har sånn 4 sanger jeg er svak for. Jeg hører stemmen er god da, vedgår det🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #57 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) Agent smith skrev (7 timer siden): Kaktusen gjer deg fingaren som vanleg Eg veit! Den jævelen. Og han som er i revepotta driv og dør😮 For ei plante-slagmark! Kjem tilbake med oppdatert info når revepotta er god og fylt Nei @TheHairyToothfairy, er ikkje metafor! Endret 4. februar 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #58 Del Skrevet 4. februar 2023 Athena Freyja skrev (6 timer siden): Altså, Jarle han er jo et musikalsk geni, at jeg ikke har oppdaget musikken hans før, ubegripelig. Han er flink, hørte litt på ham før. Og har bra væremåte i Voice👍🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #59 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 😂 Eg veeeit! På besøk og hadde gløymt måleskeia mi heime🥹 Augemål og alt det der.. Hugsa min eigen kaffi då! Snobb som eg er Jeg er det motsatte av kaffesnobb. Jeg foretrekker litt lunken, sterk og besk traktekaffe – som leskedrikk/religion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #60 Del Skrevet 4. februar 2023 Cid skrev (5 timer siden): Håper du får en fin helg fryden Takker så mye! Tror det! Er et hyggelig sted med folk jeg liker Lige måde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå