Gå til innhold

Å se hvem som reagerer på innlegg og kommentarer?


servitrise&suppe
Gå til løsning Løst av Chantielle,

Anbefalte innlegg

Hei.

Dette er ikke kjempeviktig, men på et annet forum kan man se hvilke brukere som liker hvilke innlegg, altså at brukernavn står skrevet under kommentarer. Er det aktuelt å innføre det på dette forumet? Jeg syns det er så kjedelig når andre svarer og de ikke vet om jeg får det med meg, og det blir litt overdrevet å skrive kun "ok" Ellers må jeg finne på noe mer utfyllende å svare som egentlig ikke er så meningsfullt. 

( Og så kan det sånn i tillegg kanskje moderere masse tomler og pokaler på stygge eller frekke kommentarer siden vi da kan se hvem som gir dem? )

Bare et spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

servitrise&suppe skrev (2 timer siden):

Hei.

Dette er ikke kjempeviktig, men på et annet forum kan man se hvilke brukere som liker hvilke innlegg, altså at brukernavn står skrevet under kommentarer. Er det aktuelt å innføre det på dette forumet? Jeg syns det er så kjedelig når andre svarer og de ikke vet om jeg får det med meg, og det blir litt overdrevet å skrive kun "ok" Ellers må jeg finne på noe mer utfyllende å svare som egentlig ikke er så meningsfullt. 

( Og så kan det sånn i tillegg kanskje moderere masse tomler og pokaler på stygge eller frekke kommentarer siden vi da kan se hvem som gir dem? )

Bare et spørsmål. 

Og hvorfor skal du vite hvem som liker innleggene til ulike brukere? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (24 minutter siden):

Og hvorfor skal du vite hvem som liker innleggene til ulike brukere? 

Det står jo ganske tydelig i innlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

servitrise&suppe skrev (55 minutter siden):

Det står jo ganske tydelig i innlegget. 

Nei, ikke i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Løsning

Hei!

Viser til tidligere svar ang dette:

Sitat

Det skal være teknisk mulig å legge den funksjonen til, men det er ikke noe vi ønsker.

Det er fordi det kan føre til mer "klikk-kultur" (ikke like-klikk, men at man havner i en klikk! ;) ) Og mange vil kanskje kvie seg for å like noe fordi de da ikke lenger er så anonyme fordi de da viser at de har lest eller vært aktive i en tråd de ønsker å være anoyme i

Mvh

Chantielle mod.

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chantielle skrev (9 minutter siden):

Hei!

Viser til tidligere svar ang dette:

Mvh

Chantielle mod.

Takk for svar. Det var en side av dette jeg ikke har tenkt på, så da skjønner jeg at det nok ikke var en god ide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...