AnonymBruker Skrevet 31. januar #81 Del Skrevet 31. januar 3 minutter siden, Fjellmannover190 said: Jeg jobber delvis i Oslo, og støtter opp at det er ganske enkelt å få masse matcher i Oslo og at livet som singel mann er lettere der. De kvinnene (og mennene) som strt sett er tilgjengelig på bygda er ofte litt for harry fot min smak, og heldigvis er det masse flotte smarte kvinner i byene. Du er over 190 høy. Din erfaring teller ikke. Anonymkode: 5a740...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 31. januar #82 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 15.45): Underskudd av menn gjør at mange kvinner må sikte nedover. Anonymkode: abb66...cd1 Kvinner MÅ ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #83 Del Skrevet 31. januar Kvinner dater alltid nedover. Det er derfor de trenger mer tid for å bestemme seg enn menn. Anonymkode: 5136e...2b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #84 Del Skrevet 31. januar Oslo har overskudd av burugler. Byen som har best overskudd av PENE kvinner er Lillehammer! 🙂 Anonymkode: 46eba...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #85 Del Skrevet 31. januar 1 hour ago, Sadpanda said: Det er svært dyrt å bo i Oslo samtidig som det ikke bare er enkelt å flytte. Så synes ikke dette er et spesielt godt råd. Det å flytte dit ville gitt meg en kraftig relativ lønnsnedgang samtidig som jeg ville måtte leie isteden for å eie mitt bosted. Men det er kanskje verdt det om du ender med en god livspartner? Off topic: Hvilken bransje jobber du i som gir lønnsnedgang? De fleste arbeidsgivere lønner de ansatte bedre enn i tilsvarende bransjer andre steder. Anonymkode: abb66...cd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #86 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men det er kanskje verdt det om du ender med en god livspartner? Off topic: Hvilken bransje jobber du i som gir lønnsnedgang? De fleste arbeidsgivere lønner de ansatte bedre enn i tilsvarende bransjer andre steder. Anonymkode: abb66...cd1 Er ikke vandt med Oslo, men har vært der. Det er sinnsykt mye mennesker der, kan bli for mye for mange å bo der. Anonymkode: b1ac0...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sadpanda Skrevet 31. januar #87 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er kanskje verdt det om du ender med en god livspartner? Off topic: Hvilken bransje jobber du i som gir lønnsnedgang? De fleste arbeidsgivere lønner de ansatte bedre enn i tilsvarende bransjer andre steder. Anonymkode: abb66...cd1 Jeg jobber innen helse, vurderte å flytte til Oslo av andre grunner enn dateing. Men kom faktisk fram til at jeg ville gå ned i lønn fra det jeg har nå. Samtidig utgiftene vil bli langt høyere så både en relativ og absolutt lønnsnedgang for min del. Hadde vært villig til å flytte dit for å være sammen med en partner. Men det virker urealistisk å tro at Oslo kvinner vil være mer interessert i meg enn kvinner i min egen region. Så å flytte til Oslo av den grunn tror jeg bare vil lede til skuffelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #88 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Men når du spørr kvinner om de syns det er greit å være fri og frank, så sier nok de fleste ja. Det kan de takke feminismen for. Jeg er klar over at noen feminister er spinnaker hakke gal, men jeg vet fortsatt at har det ikke vært for den kampen kvinner gjorde før og fortsetter å stå i i dag, så har vi ikke vært fri. Det er så mye kødd og morbide handlinger som blir begått av spesielt menn mot kvinner til å med idag, vi trenger feminismen. Bare i år med alle mordene. Anonymkode: b1ac0...d15 Jeg kan anerkjenne påvirkningen som kommunisme og sosialisme har hatt på min livssituasjon uten at jeg trenger å heie på partiet Rødt i dag. Faktisk så levde ikke dagens Rødt-politikere når de mest positive effektene av bevegelsen som de er inspirert av hadde den største positive effekten på det Norske samfunnet. Noen - endog mange - feminister er «sprø». Det er nok grunnen til at så få menn (og kvinner) anser seg som feminister i Norge l dag. At feminister av ymse slag har hjulpet oss til å få mer likestilling opp igjennom historien er flott, men jeg ser ingen grunn til at det skal være en unnskyldning for å gi sprø mennesker carte blanche i dag. Anonymkode: 55d33...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #89 Del Skrevet 31. januar Oslo er kun et sted jeg oppholder meg om jeg MÅ (viktige møter , jobb osv). Ja jeg har bodd der. 1 hour ago, AnonymBruker said: Kvinner dater alltid nedover. Det er derfor de trenger mer tid for å bestemme seg enn menn. Anonymkode: 5136e...2b2 Det er ikke vanskelig for dem da. Jeg har jo sett flere tråder der menn står i kø for en alenemor med flere barn og fucka personlighet. 🤣 Anonymkode: e674d...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #90 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 8.18): Nei, de gjør ikke det. Noen veldig få. Men de fleste vil heller være single og vente på at venninnen skal skille seg fra sin ressurssterke mann slik at det blir hennes tur fremfor å etablere seg med en mann med lavere status. Og blir ikke venninnen skilt velger de Danmark og blir gravid alene. Tallene er rimelig klare 28% av menn på 40 blir ikke far noengang. Ca 20% av menn får flere kull. 90% av kvinner blir mødre. Selv om alle kjenner en smart dame som er sammen med en med lavere status eller kun er 168 høy så er og blir det unntak fra regelen. Anonymkode: 95220...760 jeg har datet nedover, anbefaler ikke, har dårlige erfaringer. mye narsissisme. Anonymkode: 0d4a3...828 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #91 Del Skrevet 31. januar 2 minutter siden, AnonymBruker said: jeg har datet nedover, anbefaler ikke, har dårlige erfaringer. mye narsissisme. Anonymkode: 0d4a3...828 Dårlig ide å date noen man ser ned på, ja. Anonymkode: 64891...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet 31. januar #92 Del Skrevet 31. januar Jeg bor ikke i Oslo.. Jeg vil ha kjæreste, bor i Møre og Romsdal. K48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #93 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dårlig ide å date noen man ser ned på, ja. Anonymkode: 64891...645 skjønte ikke så mye. Anonymkode: 0d4a3...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #94 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan anerkjenne påvirkningen som kommunisme og sosialisme har hatt på min livssituasjon uten at jeg trenger å heie på partiet Rødt i dag. Faktisk så levde ikke dagens Rødt-politikere når de mest positive effektene av bevegelsen som de er inspirert av hadde den største positive effekten på det Norske samfunnet. Noen - endog mange - feminister er «sprø». Det er nok grunnen til at så få menn (og kvinner) anser seg som feminister i Norge l dag. At feminister av ymse slag har hjulpet oss til å få mer likestilling opp igjennom historien er flott, men jeg ser ingen grunn til at det skal være en unnskyldning for å gi sprø mennesker carte blanche i dag. Anonymkode: 55d33...d87 Jeg heier ikke på rødt jeg heller. Det finns ikke en eneste sak hvor det ikke dukker opp sprø mennesker, uansett hva vi bryr oss om kommer de og overdriver. Må bare snakke om hvor unødvendig det er å forsette som før. Anonymkode: b1ac0...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #95 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Oslo er kun et sted jeg oppholder meg om jeg MÅ (viktige møter , jobb osv). Ja jeg har bodd der. Det er ikke vanskelig for dem da. Jeg har jo sett flere tråder der menn står i kø for en alenemor med flere barn og fucka personlighet. 🤣 Anonymkode: e674d...c97 Sjarmøren er ute igjen ser jeg. Anonymkode: 81e76...bfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #96 Del Skrevet 1. februar Trenger ikke flytte til Oslo. Her på Vestlandet kryr det av ukrainske damer. Anonymkode: f3352...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 1. februar #97 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trenger ikke flytte til Oslo. Her på Vestlandet kryr det av ukrainske damer. Anonymkode: f3352...a50 Haha hvor da? Jeg har aldri sett det på vestlandet. Men du har vel et poeng. Dessverre bare et tidsspørsmål før mennene flytter etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #98 Del Skrevet 1. februar Majer skrev (5 minutter siden): Haha hvor da? Jeg har aldri sett det på vestlandet. Men du har vel et poeng. Dessverre bare et tidsspørsmål før mennene flytter etter I Bergen er det masse ukrainere. Mennene som var i igjen Ukraina er jo drepte i krigen Anonymkode: f3352...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #99 Del Skrevet 1. februar 5 minutter siden, Majer said: Haha hvor da? Jeg har aldri sett det på vestlandet. Men du har vel et poeng. Dessverre bare et tidsspørsmål før mennene flytter etter Så grusomt av deg å si at det er «dessverre» at mennene deres flytter etter. De er rammet av krig og mister sine kjære. Fy søren. Anonymkode: abb66...cd1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #100 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så grusomt av deg å si at det er «dessverre» at mennene deres flytter etter. De er rammet av krig og mister sine kjære. Fy søren. Anonymkode: abb66...cd1 De unge mennene er drepte. En hel generasjon unge menn er utryddet. Nå mobiliserer de de eldre mennene opp til 70 år....få slutt på den krigen. Hvorfor vil de (NATO og vesten) forhandle om fred ? Anonymkode: f3352...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå