Gå til innhold

Alkoholfritt bryllup


SPOCA

Anbefalte innlegg

Jeg hadde meldt avbud når det er uten alkohol. Jeg drikker sjeldent, men for å klare å sitte med en haug fremmede folk en hel kveld, så tar jeg meg litt alkohol for å slappe av.  Å sitte en hel kveld med edru folk blir for kjedelig. Ser for meg bare tørrpreik og stivt hele kvelden igjennom.

Så nei takk, du trenger ikke sende invitasjon til meg.

Anonymkode: 8d5f9...8f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg hadde meldt avbud når det er uten alkohol. Jeg drikker sjeldent, men for å klare å sitte med en haug fremmede folk en hel kveld, så tar jeg meg litt alkohol for å slappe av.  Å sitte en hel kveld med edru folk blir for kjedelig. Ser for meg bare tørrpreik og stivt hele kvelden igjennom.

Så nei takk, du trenger ikke sende invitasjon til meg.

Anonymkode: 8d5f9...8f9

Det skal du få slippe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (På 1.2.2023 den 8.05):

Når ble konfirmasjonsfest plutselig til noe dårlig og negativt ladet? 

Jeg er selv avholds og har aldri likt smaken av alkohol, ser ikke vitsen i å drikke alkohol heller. Den tilføyer ikke noe positivt. Min mann drikker en øl iblant med venner, men han er heller ikke så glad i alkohol.

Vi hadde omtrent ikke noe alkoholservering på vårt bryllup. Kun 1 glass vin for de gjestene som ville ha. Ingen klagde. Alle storkoste seg. Ingen ble full og folk faktisk oppførte seg. Jeg har vært invitert flere steder hvor det ble servert alkohol fritt typ bryllup, dåp, julebord, jobbfest, osv, og hver gang var det folk som ble dritings og oppførte seg ufyselig. Det er nok samme folk som ville takket nei til et alkoholfritt arrangement fordi de går glipp av muligheten å bli dritings og oppføre seg helt uakseptabelt. 

Så jeg kommer gjerne på et alkoholfritt bryllup :)) Man blir nesten uglesett hvis man sier at man ikke drikker alkohol. 

Ingen klager fordi ingen vil være uhøflige.

Anonymkode: b2b13...998

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra, alkoholen bestemmer altfor mye i samfunnet vårt. 

Ville vært glad i å delta på et alkoholfritt bryllup.

Du som inviterer skal bestemme hvordan ting skal være, med eller uten alkohol; ditt valg!

Folk som ikke godtar dette trenger jo ikke delta.

Anonymkode: b177b...ac3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ingen klager fordi ingen vil være uhøflige.

Anonymkode: b2b13...998

Ville de klage, men lott være, så var de ihvertfall smarte nok å ikke dumme seg ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere betaler alt og står for alle utgifter så kan det være alkoholfritt om dere ønsker det tenker jeg da. Fritt for folk om de vil komme eller ei. 

 

Endret av VXL100
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...