AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Del Skrevet 31. januar 2023 Har kjøpt en slik som på bildet. Bruksanvisningen er kun et bilde og gir ingen info om hvordan den skal festes. Det følger med muttere, men jeg får jo ikke satt disse på på innsiden av vegg uten å rive veggen først??? https://treningspartner.no/abilica/chinup-bar?gclid=CjwKCAiAleOeBhBdEiwAfgmXf4WwDe3HCMpniq1hwzGDxRHDgcsVCiHfOYNziAwQ1_ViUpnKZRj8zxoCgFkQAvD_BwE Anonymkode: 76946...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 31. januar 2023 #2 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har kjøpt en slik som på bildet. Bruksanvisningen er kun et bilde og gir ingen info om hvordan den skal festes. Det følger med muttere, men jeg får jo ikke satt disse på på innsiden av vegg uten å rive veggen først??? https://treningspartner.no/abilica/chinup-bar?gclid=CjwKCAiAleOeBhBdEiwAfgmXf4WwDe3HCMpniq1hwzGDxRHDgcsVCiHfOYNziAwQ1_ViUpnKZRj8zxoCgFkQAvD_BwE Anonymkode: 76946...a26 Må si jeg er litt usikker på hva du har tatt bilde av. Kan du ta bilde av alle delene, og bruksanvisningen? Når stangen er ferdig montert må du finne stendere i veggen. Det er 60 cm mellom skruehullene, og 60 cm mellom stendere i en vanlig vegg. Da skal du skru fast stangen i stenderverket med solide treskruer med stort nok hode til at den sitter fast. Usikker på om det følger med. Har du murvegg må du borre hull og bruke egnede plugger. Har du montert selve pull up stangen komplett, og det du tok bilde av er det som er til overs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Del Skrevet 31. januar 2023 Sandum.PT skrev (8 minutter siden): Må si jeg er litt usikker på hva du har tatt bilde av. Kan du ta bilde av alle delene, og bruksanvisningen? Når stangen er ferdig montert må du finne stendere i veggen. Det er 60 cm mellom skruehullene, og 60 cm mellom stendere i en vanlig vegg. Da skal du skru fast stangen i stenderverket med solide treskruer med stort nok hode til at den sitter fast. Usikker på om det følger med. Har du murvegg må du borre hull og bruke egnede plugger. Har du montert selve pull up stangen komplett, og det du tok bilde av er det som er til overs? Det er 6 slike skruer med muttere. Jeg fant dog ut av det og føler meg nå litt teit. Selve skruen med rar sak rundt, som du ser på bildet skal inn i veggen. Det må bores hull i stenderne. Så skal stangen settes på og mutterene skal så festes utenpå stangen. Men takk for svar @Sandum.PTSandum.PTDu stiller alltid opp for oss treningsamatører på kg 😄💪 Anonymkode: 76946...a26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå