AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #61 Del Skrevet 29. mai 2023 Ja Hun er min mamma nr 2. Men hun har vært "svigermoren" min siden 1997, så en viktig del av livene våre. Bor 4 timer unna med bil, men besøker oss ofte (eller vi dem) i helger. Anonymkode: 4913b...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #62 Del Skrevet 29. mai 2023 Nei, hun erkjenner ikke min eller mine barns eksistens engang 😏 Jeg og mannen min venter vårt første barn sammen, er i uke 21, men har ikke orket å fortelle dem det. De blir ikke glad uansett. Vi verken ser eller prater med dem. Vet forresten at de vet at vi er gravide for de har hørt det av noen andre men de har ikke akkurat sendt en melding for å gratulere 😏 Anonymkode: c75cb...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #63 Del Skrevet 30. mai 2023 Nei. Jeg takler henne ikke; enten klager hun over sykdom, eller så baksnakker hun og sladrer om andre. Hun har havnet i offerrollen og negativitet. Må holde kontakten på et minimum pga. dette, og savner min forrige svigermor. Anonymkode: f8fc5...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #64 Del Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Litt mer kummerlig går fint det, men situasjonen er en smule komplisert. Det må planlegges nøye før jeg kan gå. Anonymkode: 80486...b4d Men hvorfor giftet du deg med ham og hvor lenge har dere vært sammen ? Anonymkode: 7c81c...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #65 Del Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvorfor giftet du deg med ham og hvor lenge har dere vært sammen ? Anonymkode: 7c81c...7bd Det er komplisert som sagt. Hadde jeg skrevet alt som er å skrive om denne mannen, hans familie og menigheten han og familien hans er med i, ville jeg nok ha blitt anklaget for trolle. Ønsker heller ikke å overta tråden med mine mildt sagt spesielle erfaringer med slike mennesker. I etterpåklokskapens lys burde jeg slett ikke giftet meg med ham, men det er litt for seint å angre nå. Jeg er bare glad jeg endelig har fått åpnet øynene, selv om det var i seneste laget. Men som sagt, jeg ønsker ikke overta tråden. Anonymkode: 80486...b4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå