Gå til innhold

Har du et godt forhold til svigermor?


Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, svigemor er en ålreit dame og en god farmor til barna våre. 

Anonymkode: 86e9f...fcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok. Hun har sine gode og dårlige sider. Ganske så krass og kjeftete, men også festlig og snill på mange måter. Tror ikke hun alltid skjønner at der hun sa var langt over streken og gjør at jeg blir veldig usikker rundt henne.  Barna er veldig glad i farmoren sin da, så det er det viktigste. 

Anonymkode: 8f5a7...958

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp og ned. Mye som jeg setter pris på, som f.eks flink til besøke barnebarn. Men også mye rart, som gjør at jeg iblant må ta et dypt åndedrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun bor på andre kanten av landet, og nekter å reise noe sted, så ser henne bare én gang i året når vi reiser dit. Har et småanstrengt forhold til henne. Hun er ekstremt sær og rigid, og det fører naturlig nok til en god del gnisninger. Som at hun nekter å tilpasse seg andre folk på noe som helst vis, inkludert små barnebarn.. 

Anonymkode: 27e74...8dc

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun liker egentlig ingen, snakker ofte stygt om noen av barna sine og harer alle svigerbarn, og bryr seg ikke om barnebarna. Og aner ikke hva følelser eller empati er. 

Vanskelig å ha et greit forhold, og veldig liten vits i å investere noe mer enn minst mulig i forholdet. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke mannen min heller. Hun er psykisk ustabil. 

Anonymkode: 045cd...64b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ikke. Både mannen og jeg unngår henne, da hun baksnakker alle utenom egne barn, og har havnet i en ekstrem offerrolle. Det eneste hun snakker når hun ikke snakker stygt om andre, er hvor synd det er på henne, ulike vondter, stakkars henne osv. Mannen har dårlig samvittighet, men på et tidspunkt går negativiteten ut over helsen til de rundt henne.

Anonymkode: f8fc5...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hun er ekstremt narsissistisk og ustabil. Lyver, bryr seg ikke om barnebarn(med mindre noen andre spør og hun kan vise frem bilder), manipulerer familiemedlemmer imot hverandre og har valgt å «støtte» sin fraskilte mann etter pedofilidom(som han måtte sone for) Så ingen kontakt, hun får ikke lov til å gi gaver til barna engang- har nulltoleranse for psykisk vold og snikinnføring av pedofile bestefedre💪🏼

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hun var en fantastisk dame. Ble som en ekstra mor for meg. 

Hun døde dessverre før jul, og jeg sørger over at vi ikke fikk mer enn 14 år sammen. Vi hadde så mange planer sammen, både med andre og oss to alene. 

Anonymkode: dc425...c33

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bor langt unna, så vi har ikke noe veldig tett forhold, men er venner når vi treffes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et greit forhold til min svigermor. Vi hadde ikke tett kontakt men barna våre elsket henne. Vi var veldig forskjellige og det at vi ikke hadde tett kontakt handlet ikke kun om henne men om meg selv også. Jeg tror mange av oss som svarer i slike svigermortråder glemmer at det alltid finnes minst to historier om samme sak/hendelser og at vi selv også bidrar inn i relasjoner på godt og vondt.

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...