Gå til innhold

Venninner som legger kjæresten min på snap via snapchat gruppe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er i 20 årene jeg synes er litt smuligt og legge til kjæresten til venninnene mine på snapchat som man så vidt kjenner eller bare truffet få ganger, har ikke noe behov for å legge dem til heller.

En god kompis av meg hadde bursdagsfest så han la til 9 personer i totalt i Snapchat gruppa inkludert kjæresten min, jeg har ikke 2 av dem der men hvorfor skal jeg adde dem tenker jeg?

Kjæresten min viste at hun ene venninna mi hadde lagt han til «sendt forespørsel» 

han bare «er det hun vilde?». Tror ikke han la henne til eller vet ikke jeg, hun er jo ikke nær venninne av meg heller og ikke min bestevenninne har kjæresten min på sosiale medier engang😅

Føltes ut som han på en måte hintet om det var greit eller ikke å legge henne til

Anonymkode: bf672...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg en godt voksen dame, så jeg er kanskje ikke den rette til å svare deg. Jeg har ikke oversikt over hvem min mann har som venn på sosiale medier, og jeg kjenner at jeg ikke bryr meg en millimeter om det heller 😄 Men jeg har selv barn i 20 årene, så jeg skjønner tankegangen din. Når man er så ung, så tenker man annerledes. Mye foregår på sosiale medier, og jeg har skjønt på den ene datteren min at det er visse koder man skal følge. Og noen er nok opptatte av å ha mange "venner" der. 

Jeg vil tro at kjæresten din nevnte dette for at det ikke skulle bli galt dersom du i etterkant så at hun var lagt til.  At det var bedre å være ærlig. Det synes jeg viser en klok tankegang. 

Anonymkode: cd4b4...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er med andre, men for en gruppe ville jeg invitert alle som var involvert i denne aktiviteten (i dette tilfelle et bursdagsselskap) uansett hvor godt jeg kjente dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...