Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #241 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Ooo smooth! Dere er flinkere enn meeeg😢 Vegar Beid 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #242 Del Skrevet 4. februar 2023 Ikkeno er som pannekaker i ekte kanadisk stil med maple syrup på mummifat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #243 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Hurra! Ein lyttar allerede!🤠 Haha eg gler meg! Kanskje me kan løyse KG-problem🤓? Kan dere hjelpe meg? Eller er jeg en lost case? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #244 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Eg hadde snakka om rap og Rihanna og rompe og flykræsj. Kan jeg få være gjest og snakke om temaer jeg brenner for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 4. februar 2023 #245 Del Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Kan dere hjelpe meg? Eller er jeg en lost case? Du er på KG. Sannsynligvis er du en lost case. Du kan jo få et kart, kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #246 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Mann har ikke sett på flykræsj på evigheter! Jeg begynner nesten å savne å ligge i senga mens han sovner til flyhavari 😅 Er det en metafor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #247 Del Skrevet 4. februar 2023 smurfebuss skrev (1 minutt siden): Du er på KG. Sannsynligvis er du en lost case. Du kan jo få et kart, kanskje? Eple kart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #248 Del Skrevet 4. februar 2023 Espen istråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 4. februar 2023 #249 Del Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Eple kart? Ja, da er du godt rustet for å finne veien. Også har du jo vegamat samtidig. Ikke spis opp kartet for tidlig på turen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #250 Del Skrevet 4. februar 2023 Trond skapsfull Tommy hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #251 Del Skrevet 4. februar 2023 smurfebuss skrev (Akkurat nå): Ja, da er du godt rustet for å finne veien. Også har du jo vegamat samtidig. Ikke spis opp kartet for tidlig på turen. Hjelper jo ikke meg å finne veien. Veier går jo i 2 retninger. Hvilken skal jeg ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 4. februar 2023 #252 Del Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Hjelper jo ikke meg å finne veien. Veier går jo i 2 retninger. Hvilken skal jeg ta? Gå alltid med vinden i ryggen. Så kan du lukte på din egen fis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #253 Del Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Er det en metafor? @hjärterdam påstår hun sovner til sagbruk, men det er motbydelige overdrivelser og angrep på en flott institusjon; meg. Garantert noe trønderske overdrivelser. her kan man se da @Agent smith sang og spilte violin mens jeg jazzen på lutten min om Høvleriet nedpå stranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #254 Del Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (4 minutter siden): Trond skapsfull Tommy hodet Mona Nilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #255 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Er det en metafor? 😉 Er nok bare bokstavelig talt flykræsj. Flyhavarikommisjonen 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. februar 2023 #256 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Er det en metafor? 😂💙✈️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. februar 2023 #257 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Kan jeg få være gjest og snakke om temaer jeg brenner for? OM du kan! Du kan snakke om kokosnüsse mens vi spiser bounty🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. februar 2023 #258 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Hjelper jo ikke meg å finne veien. Veier går jo i 2 retninger. Hvilken skal jeg ta? Den hjertet sier🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. februar 2023 #259 Del Skrevet 5. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (8 timer siden): Flykræsj? Makrell i tomat? Jeg kan egentlig alt for mye om alt for mange biler. Men jeg er stolt av å være hardcore bilentusiast! "Pent innpakket skit er fremdeles skit" - TheHairyToothFairy DET kan vi enes om. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #260 Del Skrevet 5. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): @hjärterdam påstår hun sovner til sagbruk, men det er motbydelige overdrivelser og angrep på en flott institusjon; meg. Garantert noe trønderske overdrivelser. her kan man se da @Agent smith sang og spilte violin mens jeg jazzen på lutten min om Høvleriet nedpå stranda Det var en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå