TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #181 Del Skrevet 4. februar 2023 Fått kake og brus i dag, og vaffel. Stort mer trenger man vel ikke for hverdagslykke, og kan kun toppes med en BJ. Dagen i morgen inneholder masse andre krumspring og alt for få timer til å komme i mål. Ser ikke akkurat frem til det, men man må gjennom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #182 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jørn E. Stein Hjørdis Gusting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #183 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Hjørdis Gusting For en frekkas 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #184 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Hjørdis Gusting Ooo smooth! Dere er flinkere enn meeeg😢 Vegar Beid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #185 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): For en frekkas 😅 Flaks at jeg har ett års herding på KG bak meg🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #186 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Flaks at jeg har ett års herding på KG bak meg🥹 Haha, ja! Har du vært her så lenge nå? Fytti, tiden går fort! 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #187 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ooo smooth! Dere er flinkere enn meeeg😢 Vegar Beid Har jo måtte finne på nye navn de 200 gangene jeg har vært på fiffling og foffling med kvinner jeg ikke selv vet navnet på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #188 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Haha, ja! Har du vært her så lenge nå? Fytti, tiden går fort! 😮 Ja var feb 22 vart eg sosioaktiv😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #189 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Har jo måtte finne på nye navn de 200 gangene jeg har vært på fiffling og foffling med kvinner jeg ikke selv vet navnet på! 😮😮😮 Jeg husker! Minus 1 men det var et dårlig dobbeltnavn ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #190 Del Skrevet 4. februar 2023 Sa jeg det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #191 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ja var feb 22 vart eg sosioaktiv😮 Aiai, snart har du sosiobursdag 🥳 Det var en gledens dag da du kom inn i vårt sosiopratliv 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #192 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Aiai, snart har du sosiobursdag 🥳 Det var en gledens dag da du kom inn i vårt sosiopratliv 🥰 Åå takk🥳 Me kan feire her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #193 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Aiai, snart har du sosiobursdag 🥳 Det var en gledens dag da du kom inn i vårt sosiopratliv 🥰 Det var kos! Cid gav meg rose dag 1 eller 2🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #194 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): For en frekkas 😅 Knis, jammen! Det var jo ikke ment sånn Den er egentlig ikke min, jeg hørte den på en eller annen radiokanal for lenge siden og dermed satt den. Rart med det, før brukte jeg velsig mye radio og særlig når jeg tøffet rundt i bil med 10 hjul. Men etter DAB så ble radio frustrerende dritt jeg ikke gadd mer. Da jeg var 14 så var radiovert en av drømmejobbene mine. Egentlig burde det vært drømmejobben nå også, så kunne jeg sittet og snakket skit til krampen tok meg. #utopi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #195 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Sa jeg det?! HAHAHAHAHAHAHAHAHA! JEG SATTE NESTEN VAFFELEN I HALSEN, KVINDE! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #196 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Det var kos! Cid gav meg rose dag 1 eller 2🥲 Du gjorde inntrykk tidlig ☺️ Og Cid er veldig raus med ros 🥰 Dumt han forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. februar 2023 #197 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Aiai, snart har du sosiobursdag 🥳 Det var en gledens dag da du kom inn i vårt sosiopratliv 🥰 Jaaa 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #198 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Du gjorde inntrykk tidlig ☺️ Og Cid er veldig raus med ros 🥰 Dumt han forsvant. Han hadde snakket om det lenge. Kanskje det var det han trengte? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #199 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Knis, jammen! Det var jo ikke ment sånn Den er egentlig ikke min, jeg hørte den på en eller annen radiokanal for lenge siden og dermed satt den. Rart med det, før brukte jeg velsig mye radio og særlig når jeg tøffet rundt i bil med 10 hjul. Men etter DAB så ble radio frustrerende dritt jeg ikke gadd mer. Da jeg var 14 så var radiovert en av drømmejobbene mine. Egentlig burde det vært drømmejobben nå også, så kunne jeg sittet og snakket skit til krampen tok meg. #utopi Haha, nei jeg har kanskje hørt den før. Men fortsatt morsom 😀 Jammen bra du har denne dagboken da. Bruk den som din radiokanal 😁 Her kan du jo si hva du vil 👍😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #200 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Han hadde snakket om det lenge. Kanskje det var det han trengte? 🙂 Kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå