Phoenix Heart Skrevet 30. januar 2023 #41 Del Skrevet 30. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Yep, jeg liker fakta og kunnskap. Kunnskap er verdens nest beste skap! Kunnskap er makt, sies det. Det er jeg i grunn enig i, man kommer langt med kunnskap om man bruker den riktig Kvakkekyllingen skrev (33 minutter siden): Hva er best? Ekteskap? Eller faenskap 👿 Kanskje klesskap 🤔 Klesskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #42 Del Skrevet 30. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (35 minutter siden): Hva er best? Ekteskap? Eller faenskap 👿 Kanskje klesskap 🤔 Latskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #43 Del Skrevet 30. januar 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Kunnskap er makt, sies det. Det er jeg i grunn enig i, man kommer langt med kunnskap om man bruker den riktig Klesskap Kunnskap sparer en for mye arbeid, noen ganger. En av de tingene jeg er glad for når det gjelder meg selv er ar jeg har klisterhjerne når det kommer til læring. Og det gjør det nok helt sikkert morsommere å lære når jeg finner det enkelt, men egentlig så tror jeg at jeg hadde elsket det uansett. Litt sånn funker bilhobbyen min for meg også, jeg er bilentusiast som elsker å lære om historien bak den bilen det måtte gjelde uansett om den er god eller dårlig. Noen ganger så er det i grunnen mer fascinerende å lese om ting som ikke ble som de skulle, hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #44 Del Skrevet 30. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Fakta; Åse Kleveland og jeg har bursdag samme dato. Viktig. Datoen for them classy women😎 Åse Kleveland elsker sportsbiler, dermed er hun kjempekul! Jeg møtte Åse Kleveland for et par år siden ved Classic Car Show utenfor Oslo, da hadde hun Saaben sin med seg og sang. Hennes første bil var forøvrig en 1965 Mustang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. januar 2023 #45 Del Skrevet 30. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (43 minutter siden): Latskap! Ja visst. Den tenkte jeg ikke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. januar 2023 #46 Del Skrevet 30. januar 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Kan jeg være flue i bæremeis på deg da? 🤠 Haha. Du må være mindre enn en flue da, flått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. januar 2023 #47 Del Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): Haha. Du må være mindre enn en flue da, flått? Sædcelle? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. januar 2023 #48 Del Skrevet 30. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Latskap! Eskapade🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. januar 2023 #49 Del Skrevet 30. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sædcelle? 😮 Flåttsædcelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 30. januar 2023 #50 Del Skrevet 30. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Kunnskap sparer en for mye arbeid, noen ganger. En av de tingene jeg er glad for når det gjelder meg selv er ar jeg har klisterhjerne når det kommer til læring. Og det gjør det nok helt sikkert morsommere å lære når jeg finner det enkelt, men egentlig så tror jeg at jeg hadde elsket det uansett. Litt sånn funker bilhobbyen min for meg også, jeg er bilentusiast som elsker å lære om historien bak den bilen det måtte gjelde uansett om den er god eller dårlig. Noen ganger så er det i grunnen mer fascinerende å lese om ting som ikke ble som de skulle, hehe. Ja, klisterhjerne er helt topp 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. januar 2023 #51 Del Skrevet 30. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Yep, jeg liker fakta og kunnskap. Kunnskap er verdens nest beste skap! Bak Bannskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #52 Del Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Bak Bannskap? Jeg banner faktisk ikke så mye. Lengre. Egentlig. Kremt. Før gjorde jeg nok det, såpass at jeg fikk indianerkallenavn mens jeg var utdanningsbefal. Alltid på krigsstien, i følge rekruttene. Ondsinnede rykter og tøys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. januar 2023 #53 Del Skrevet 30. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Åse Kleveland elsker sportsbiler, dermed er hun kjempekul! Jeg møtte Åse Kleveland for et par år siden ved Classic Car Show utenfor Oslo, da hadde hun Saaben sin med seg og sang. Hennes første bil var forøvrig en 1965 Mustang. Er du han gamlingen i den rutete skjorta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #54 Del Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (25 minutter siden): Er du han gamlingen i den rutete skjorta? Jeg er han som tar bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. januar 2023 #55 Del Skrevet 30. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Jeg er han som tar bildet Hehe, det burde jeg nok ha tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #56 Del Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (12 minutter siden): Hehe, det burde jeg nok ha tenkt på Jeg er vant med å ikke bli observert eller tenkt på, null stress. Dagen i dag har vært litt kuk. Fått en liten helsetest som skal fortsettes i morgen og stadfester at jeg fremdeles utsetter meg for litt hendelser jeg kanskje burde ha en privat konsekvensutredning på. Men gjort er gjort, spist er spist og pult er pult. Fått hensatt min kjære automobil hos verksted for godkjenning og siste fix. Slik det ser ut blir den sannsynligvis stående litt til før jeg tar den med i flyttelasset, men det går bra. Det blir bare enda en hyggelig tur på vårparten med go'bilen. Kjenner litt på ar jeg gjerne skulle ha fikset den selv, men det finnes ikke tid til overs nå frem mot sommern. Man kan trygt si at det er tett løp fremover nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. januar 2023 #57 Del Skrevet 31. januar 2023 Agent smith skrev (10 timer siden): Er du han gamlingen i den rutete skjorta? 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. januar 2023 #58 Del Skrevet 31. januar 2023 Agent smith skrev (10 timer siden): Flåttsædcelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. januar 2023 #59 Del Skrevet 31. januar 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😂😂😂 Husker når jeg trodde at tannfeen var i 50 åra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. januar 2023 #60 Del Skrevet 31. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Husker når jeg trodde at tannfeen var i 50 åra Hehe, han er full av livsvisdom, så er lett å ta feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå