Gå til innhold

Enterns digre nye chattetråd 😀


Entern

Anbefalte innlegg

Entern skrev (4 minutter siden):

Spesielt gutta i Mayhem ville helst at ingen skulle kjøpe platene deres 🤪😂

Hvorfor 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Atrax skrev (1 minutt siden):

Ja, spenner over en del sjangre :hihi: Liker også noe opera og klassisk, dog ikke så mye jazz eller for tung metall. Men de gamle traverne som blant annet Deep Purple, Black Sabbath, Thin Lizzy har mye bra jeg fortsatt hører på. Og innom Pink Flyd, T-Rex, Roxy Music, og klassisk også, alt etter vær og føreforhold, sånn mentalt  :romeo:

Hørtes deilig ut å få servert mat ute!

Jeg er og veldig glad i 70 talls hardrock og progrock, Jethro Tull og Black Sabbath er to av mine absolutte favorittband😊 også veldig glad i Genesis og Camel 😊

Er veldig glad i klassisk særlig noen komponister fra tidlig 1900-tall da spesielt Vaughan Williams og Gustav Holst 😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Hvorfor 😅

Den norske black metal scenen på tidlig 90-tall var nærmest et slags ekstremt kunstprosjekt. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Den norske black metal scenen på tidlig 90-tall var nærmest et slags ekstremt kunstprosjekt. 😅

Hva er favorittbandet ditt da hvis du måtte velge? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Hva er favorittbandet ditt da hvis du måtte velge? ☺️

Absolutt favorittband blir veldig vanskelig, det er så mange gode band der ute, kjente som ukjente 😅

Av black metal blir det nok Darkthrone tenker jeg, de har lagd en haug plater og de fleste er bra 😀

Sånn ellers er Black Sabbath, Iron Maiden og Atlantean Kodex  veldig sterke kandidater 😊

Av band som ikke er metal er Jethro Tull og Genesis veldig bra, og Susanne Sundfør 😀

Og Loreena McKennitt da 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Atrax said:

Skien er jo så fin by, og ikke langt fra Oslo heller om man vil til "storbyen". Så godt du fant kjente der :skravle:

Foreldrene mine kommer derfra, og de bor nå i huset til farmor og farfar ^^, Mormoren min bodde på Falkum, så Tinholt bakeri (Napoleonskaken F15DB069-EC93-4E4C-81A0-BAAA3B47923D.gif.fa4dc04adfab1dd84f95f749ef95de08.gif ) er jeg godt kjent med  D30ACDD3-1E07-47B5-9CCC-D7F67CE386B4.gif.34d3dd03ed8f7189aca2ed23ccff05ad.gif 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (21 minutter siden):

Jeg er og veldig glad i 70 talls hardrock og progrock, Jethro Tull og Black Sabbath er to av mine absolutte favorittband😊 også veldig glad i Genesis og Camel 😊

Er veldig glad i klassisk særlig noen komponister fra tidlig 1900-tall da spesielt Vaughan Williams og Gustav Holst 😊

Williams og Holst kjenner jeg ikke til, skal sjekke det ut :tommelopp3: Kan bli litt for mye for meg med klassisk, men elsker Malcolm McLaren sin plate "Fans". Vivaldis "De fire årstider" med Nigel Kennedy :hjerter_rundt:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (20 minutter siden):

Foreldrene mine kommer derfra, og de bor nå i huset til farmor og farfar ^^, Mormoren min bodde på Falkum, så Tinholt bakeri (Napoleonskaken F15DB069-EC93-4E4C-81A0-BAAA3B47923D.gif.fa4dc04adfab1dd84f95f749ef95de08.gif ) er jeg godt kjent med  D30ACDD3-1E07-47B5-9CCC-D7F67CE386B4.gif.34d3dd03ed8f7189aca2ed23ccff05ad.gif 

Og den som er sååå god :hjerter: Hvor finner du dissemorsomme emojiene? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (25 minutter siden):

Absolutt favorittband blir veldig vanskelig, det er så mange gode band der ute, kjente som ukjente 😅

Av black metal blir det nok Darkthrone tenker jeg, de har lagd en haug plater og de fleste er bra 😀

Sånn ellers er Black Sabbath, Iron Maiden og Atlantean Kodex  veldig sterke kandidater 😊

Av band som ikke er metal er Jethro Tull og Genesis veldig bra, og Susanne Sundfør 😀

Og Loreena McKennitt da 😀

Skal sjekke det ut. 🙂

Nå skal jeg legge meg. Natta. :klem:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36CFE5C2-4AA2-4B1B-9224-A93B2A63A495.gif.266bbaa3086f2ddea17d4d018d29be23.gif Blir natti herfra og snart. Blir masse kjøring og løfting av tunge ting i morgen <_< 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atrax skrev (11 minutter siden):

Williams og Holst kjenner jeg ikke til, skal sjekke det ut :tommelopp3: Kan bli litt for mye for meg med klassisk, men elsker Malcolm McLaren sin plate "Fans". Vivaldis "De fire årstider" med Nigel Kennedy :hjerter_rundt:

 

Vivaldi🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 timer siden):

Nå er jo uinteressant tråden borte i øyeblikket og de andre trådene er ikke rene chattetråder der man kan chatte i vei om hva som helst når som helst så da starter jeg en ny tråd med dette for øye 👁😀

Siden jeg starter tråden vil jeg gjerne benytte anledningen til å innsette et par løse regler:

1) unngå krangling, hets, latterliggjøring  og ekskluderende oppførsel

2) ikke spam griseprat overalt, det er andre tråder for dette

3) ta hensyn til hverandre

Dette skal være en inkluderende og hyggelig tråd, gjerne morsom men man kan godt poste hjertesukk også etter harde dager på jobben og slike ting 😊

Jeg starter:

Jeg må ut en tur fordi jeg har for lite røyk 🚬🚬🚬🚬

Tenker gå og kjøpe meg en middag et sted når jeg først må ut. 😊 Kanskje dagens på Larsen, aldri spist dagens der en søndag før😀

Cassidy Tvillingene tror at dette kommer til å bli en hyggelig og koselig tråd.♥️♥️🧵🧵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (58 minutter siden):

Skal sjekke det ut. 🙂

Nå skal jeg legge meg. Natta. :klem:

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, du vår gode forumbestevenn Embla Othea.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Se her ja👏 Du har ordnet en ny tråd 💪👏 Tusen takk🤗

Koser meg i natten og tenker mye på hvordan dere andre ser ut og hva slags liv dere fører. Virker som en variert gjeng ihvertfall😉

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er glade for å ha deg med her også @Fighter83🥰🥰

Dere er så søte overalt hvor enn dere er her 💞 takk for den dere er 🤗

Blitt bedre? Dere var ikke i så god form med hoste mm. 

Endret av Fighter83
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...