Gå til innhold

Enterns digre nye chattetråd 😀


Entern

Anbefalte innlegg

Entern skrev (Akkurat nå):

Det gjorde det, god svinestek på et koselig sted var akkurat det jeg trengte i dag 😀😀😀

Godt for kropp og sjel. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Godt for kropp og sjel. :hoppe:

Ja absolutt 😊

De ansatte der er så hyggelige 😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Ja absolutt 😊

De ansatte der er så hyggelige 😊

Ligger den i Lillehammer? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Ligger den i Lillehammer? 😃

Nei Majorstua i Oslo 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 timer siden):

Nå er jo uinteressant tråden borte i øyeblikket og de andre trådene er ikke rene chattetråder der man kan chatte i vei om hva som helst når som helst så da starter jeg en ny tråd med dette for øye 👁😀

Siden jeg starter tråden vil jeg gjerne benytte anledningen til å innsette et par løse regler:

1) unngå krangling, hets, latterliggjøring  og ekskluderende oppførsel

2) ikke spam griseprat overalt, det er andre tråder for dette

3) ta hensyn til hverandre

Dette skal være en inkluderende og hyggelig tråd, gjerne morsom men man kan godt poste hjertesukk også etter harde dager på jobben og slike ting 😊

Jeg starter:

Jeg må ut en tur fordi jeg har for lite røyk 🚬🚬🚬🚬

Tenker gå og kjøpe meg en middag et sted når jeg først må ut. 😊 Kanskje dagens på Larsen, aldri spist dagens der en søndag før😀

Man kan også bruke skravletråden. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Nei Majorstua i Oslo 😊

God kundeservice er viktig azz :trøst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Man kan også bruke skravletråden. 🥰

Ja det kan man 😊

Skravletråden er mer en kosetråd (som jeg liker kjempegodt, den er veldig koselig👍), hvordan denne blir vet vi jo ikke enda men håper det blir en hyggelig og variert pratetråd😊 med rom for kos men også andre ting 😀

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (3 minutter siden):

God kundeservice er viktig azz :trøst:

Det er det 😄 og Larsen har veldig veldig god og personlig service 😀 en ordentlig nabolagsrestaurant😀

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Ja det kan man 😊

Skravletråden er mer en kosetråd (som jeg liker kjempegodt, den er veldig koselig👍), hvordan denne blir vet vi jo ikke enda men håper det blir en hyggelig og variert pratetråd😊 med rom for kos men også andre ting 😀

Sant. Ofte mest aktivitet der om natten. 🙂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Det er det 😄 og Larsen har veldig veldig god og personlig service 😀 en ordentlig nabolagsrestaurant😀

Alltid koselig å spise ute :rodmer: Savner det azz, har ikke spist ute siden 2017 😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bare latet meg, snuset og lest bok. Snuser dobbelt før jeg skal slutte i mars og jeg gruer meg :grine:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava Anne skrev (Akkurat nå):

I dag har jeg bare latet meg, snuset og lest bok. Snuser dobbelt før jeg skal slutte i mars og jeg gruer meg :grine:

Akkurat slik en søndag skal være 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava Anne skrev (Akkurat nå):

I dag har jeg bare latet meg, snuset og lest bok. Snuser dobbelt før jeg skal slutte i mars og jeg gruer meg :grine:

:klem3:
Høres egentlig bra ut 😀 men er det ikke bedre å slutte gradvis? Eller har de som mener det er best å kutte totalt og brutalt rett? Jeg aner ikke altså 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Akkurat slik en søndag skal være 🥳

Jaaaaa, jeg forsøker så godt det går å holde søndagen hellig! :meditere:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

:klem3:
Høres egentlig bra ut 😀 men er det ikke bedre å slutte gradvis? Eller har de som mener det er best å kutte totalt og brutalt rett? Jeg aner ikke altså 😮

Uff, dette er, som altfor mye, individuelt. Jeg kan ikke trappe ned, men må kutte brutalt. Kjenner meg selv. Da skal jeg ødelegge denne tråden i mangel av snusrus. Og så skal jeg bli hyggelig igjen etter circa tre uker. På forhånd unnskyld.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava Anne skrev (5 minutter siden):

Jaaaaa, jeg forsøker så godt det går å holde søndagen hellig! :meditere:

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lava Anne skrev (Akkurat nå):

Uff, dette er, som altfor mye, individuelt. Jeg kan ikke trappe ned, men må kutte brutalt. Kjenner meg selv. Da skal jeg ødelegge denne tråden i mangel av snusrus. Og så skal jeg bli hyggelig igjen etter circa tre uker. På forhånd unnskyld.

Det går bra det 😀

Sist jeg prøvde å slutte å røyke ble jeg helt sprø av stress & stresshodepine 🤪 prøvde å selvmedisinere stresset 🥴 selvmedisineringen gjorde at jeg begynte å røyke igjen 🥴🤪😵

Ønsker deg masse lykke til, du må bare komme og poste utbrudd her, jeg har masse musikk som kan hjelpe med avreagering og sånn 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Det går bra det 😀

Sist jeg prøvde å slutte å røyke ble jeg helt sprø av stress & stresshodepine 🤪 prøvde å selvmedisinere stresset 🥴 selvmedisineringen gjorde at jeg begynte å røyke igjen 🥴🤪😵

Ønsker deg masse lykke til, du må bare komme og poste utbrudd her, jeg har masse musikk som kan hjelpe med avreagering og sånn 😁

Helt supert!! Gi meg noe hissig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava Anne skrev (Akkurat nå):

Helt supert!! Gi meg noe hissig!!

Det skal du få vettu 😀😀😀 har masse death metal, thrash metal og black metal som sikkert vil hjelpe 😀😀😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det på en måte blir en total omveltning fra Frogner i Oslo til å bo et landlig sted litt nord for Skien sentrum, men forandring fryder gjør det ikke ^^, 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...