Gå til innhold

Enterns digre nye chattetråd 😀


Entern

Anbefalte innlegg

Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

Røyker du? Det visste jeg ikke 🫢😁 Alt man ikke vet om folk.

Ja dessverre, ca en pakke dagen 😅 min verste uvane nå for tiden 😅

Og, kjempehyggelig å se deg her, har savnet deg på sosialprat 😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (18 minutter siden):

Fordi man skal skal fremstå som et livsfarlig ondt individ som hater menneskeheten og elsker Satan 😁😁😁

Merk at death metal og thrash metal artister stort sett ikke poserer så mye sånn😅 og min favoritt av gamle (og fortsatt eksisterende) black metal band, Darkthrone, har droppet det imaget ganske fullstendig 😁🤣 (men er ikke «ren» black metal på noen måte lenger heller)

Jeg merker selv at jeg blir litt frastøtt av imaget 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (35 minutter siden):

Kjenner det på en måte blir en total omveltning fra Frogner i Oslo til å bo et landlig sted litt nord for Skien sentrum, men forandring fryder gjør det ikke ^^, 

Ja, håper du får det kjempefint i Skien 😀

Frogner trives jeg godt med å besøke innimellom da, har fått et par venner på Burum jeg liker å drikke øl med 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Jeg merker selv at jeg blir litt frastøtt av imaget 😁

Det er meningen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her virker det koselig å være, kan jeg få bli med? :strix:Har vel ikke så mye å si akkurat nå, men andre ganger litt for mye :hyper:

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Ja dessverre, ca en pakke dagen 😅 min verste uvane nå for tiden 😅

Og, kjempehyggelig å se deg her, har savnet deg på sosialprat 😊

Uffda 😁 Jeg prøvde én gang, men fy for en jævlig opplevelse det var. Jeg fikk et intenst hosteanfall og følte at jeg ikke fikk puste. Det var avskrekkende nok😅

Takk. Jeg har ikke vært så aktiv på KG i det siste. Mye som foregår på privaten, så jeg har ikke hatt tid til å være her så mye :klem3:

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atrax skrev (Akkurat nå):

Her virker det koselig å være, kan jeg få bli med? :strix:Har vel ikke så mye å si akkurat nå, men andre ganger litt for mye :hyper:

Selvfølgelig ❤️

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atrax skrev (1 minutt siden):

Her virker det koselig å være, kan jeg få bli med? :strix:Har vel ikke så mye å si akkurat nå, men andre ganger litt for mye :hyper:

Dette er en tråd både for å si litt, og for å si masse 😀 velkommen 😊😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

Uffda 😁 Jeg prøvde én gang, men fy for en jævlig opplevelse det var. Jeg fikk et intenst hosteanfall og følte at jeg ikke fikk puste. Det var avskrekkende nok😅

Takk. Jeg har ikke vært så aktiv på KG i det siste. Mye som foregår på privaten, så jeg har ikke hatt tid til å være her så mye :klem3:

Det forstår jeg, håper det går bra med deg 😊🧡

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Dette er en tråd både for å si litt, og for å si masse 😀 velkommen 😊😊😊

Takk til deg også :hjerter: Artig at det nevnes svarte klær og naglebelter, gikk med det i min ungdom, selv om jeg var helt oppslukt av annen musikk :digge: Musikk er en veldig viktig del av livet.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atrax skrev (Akkurat nå):

Takk til deg også :hjerter: Artig at det nevnes svarte klær og naglebelter, gikk med det i min ungdom, selv om jeg var helt oppslukt av annen musikk :digge: Musikk er en veldig viktig del av livet.

Jeg og, gikk 100% svartkledd i mange år 😆 musikk er kjempeviktig og jeg synes det er en fin ting å være helt oppslukt av musikk, uansett om det er metal eller klassisk eller jazz eller rap eller noe annet 😊😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (8 minutter siden):

Jeg og, gikk 100% svartkledd i mange år 😆 musikk er kjempeviktig og jeg synes det er en fin ting å være helt oppslukt av musikk, uansett om det er metal eller klassisk eller jazz eller rap eller noe annet 😊😊😊

Jeg er ganske allsidig, hører på alt fra Motorhead (ikke alt), Frank Sinatra, Bowie, 50Cent, Led Zeppelin, Marillion, :juhu:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atrax skrev (1 minutt siden):

Jeg er ganske allsidig, hører på alt fra Motorhead (ikke alt), Frank Sinatra, Bowie, 50Cent, Led Zeppelin, Marillion, :juhu:

Du har god og variert smak 😀👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Entern said:

Ja, håper du får det kjempefint i Skien 😀

Har funnet ut at en tremenning bor noen hus bortenfor det nye huset og en annen tremenning er nabo av megleren for det nye huset 10301B68-2E31-44C7-83B1-38BA023A4B5F.gif.4b5e6de3c557f8b064a1873bc1a57e5f.gif Liten verden av og til. 
 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (Akkurat nå):

Har funnet ut at en tremenning bor noen hus bortenfor det nye huset og en annen tremenning er nabo av megleren for det nye huset 10301B68-2E31-44C7-83B1-38BA023A4B5F.gif.4b5e6de3c557f8b064a1873bc1a57e5f.gif Liten verden av og til. 
 

Så koselig 😊 hyggelig å bo nær slekt 😊👍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

😅

Spesielt gutta i Mayhem ville helst at ingen skulle kjøpe platene deres 🤪😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spenner over en del sjangre :hihi: Liker også noe opera og klassisk, dog ikke så mye jazz eller for tung metall. Men de gamle traverne som blant annet Deep Purple, Black Sabbath, Thin Lizzy har mye bra jeg fortsatt hører på. Og innom Pink Flyd, T-Rex, Roxy Music, og klassisk også, alt etter vær og føreforhold, sånn mentalt  :romeo:

Hørtes deilig ut å få servert mat ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 minutter siden):

Har funnet ut at en tremenning bor noen hus bortenfor det nye huset og en annen tremenning er nabo av megleren for det nye huset 10301B68-2E31-44C7-83B1-38BA023A4B5F.gif.4b5e6de3c557f8b064a1873bc1a57e5f.gif Liten verden av og til. 
 

Skien er jo så fin by, og ikke langt fra Oslo heller om man vil til "storbyen". Så godt du fant kjente der :skravle:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...