Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #41 Skrevet 29. januar 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Det skal du få vettu 😀😀😀 har masse death metal, thrash metal og black metal som sikkert vil hjelpe 😀😀😀 Få ut aggresjonen 1
Zenobia Skrevet 29. januar 2023 #42 Skrevet 29. januar 2023 Entern skrev (3 timer siden): Nå er jo uinteressant tråden borte i øyeblikket og de andre trådene er ikke rene chattetråder der man kan chatte i vei om hva som helst når som helst så da starter jeg en ny tråd med dette for øye 👁😀 Siden jeg starter tråden vil jeg gjerne benytte anledningen til å innsette et par løse regler: 1) unngå krangling, hets, latterliggjøring og ekskluderende oppførsel 2) ikke spam griseprat overalt, det er andre tråder for dette 3) ta hensyn til hverandre Flotte regler! (særlig #2) Jeg ga rett og slett opp uinteressant-tråden og satte den på ignorer. Er den ... borte? Gratulere med tråden, Entern 1
Entern Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #43 Skrevet 29. januar 2023 Zenobia skrev (Akkurat nå): Flotte regler! (særlig #2) Jeg ga rett og slett opp uinteressant-tråden og satte den på ignorer. Er den ... borte? Gratulere med tråden, Entern Den er borte, etter flere runder intens krangling☹️Og sikkert andre ting og☹️ Tusen takk, veldig hyggelig å høre Zenobia😊godt å se se deg😊 1
Entern Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #44 Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Få ut aggresjonen Derfor metal folk generelt er snille og greie. Musikken fikser grumset 😀👍 1 1
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #45 Skrevet 29. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Derfor metal folk generelt er snille og greie. Musikken fikser grumset 😀👍 Hihi 😂 De ser ikke så snille ut da, noen av dem skremmer vettet av meg 😅
Peanut Skrevet 29. januar 2023 #46 Skrevet 29. januar 2023 Nemi hadde noen fine striper på den slags @Embla Othea ^^,
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #47 Skrevet 29. januar 2023 Peanut skrev (Akkurat nå): Nemi hadde noen fine striper på den slags @Embla Othea ^^, På hva?
Entern Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #48 Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Hihi 😂 De ser ikke så snille ut da, noen av dem skremmer vettet av meg 😅 Det er en viktig del av imaget særlig innen black metal. Det finnes black metal artister som ikke poserer med nagler, svarte kapper og våpen da😅 særlig innen blackgaze og atmosfærisk black metal men de undersjangrene er ikke så hissige😅
Zenobia Skrevet 29. januar 2023 #49 Skrevet 29. januar 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Den er borte, etter flere runder intens krangling☹️Og sikkert andre ting og☹️ Tusen takk, veldig hyggelig å høre Zenobia😊godt å se se deg😊 Den er skjult for moderering. Sjekket nettopp nå 1
Entern Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #50 Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): På hva? Metal folk 😀 1
Entern Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #51 Skrevet 29. januar 2023 Zenobia skrev (Akkurat nå): Den er skjult for moderering. Sjekket nettopp nå Takk for info 😀 1
Entern Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #52 Skrevet 29. januar 2023 Peanut skrev (6 minutter siden): Nemi hadde noen fine striper på den slags @Embla Othea ^^, Ja det stemmer 😀 1
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #53 Skrevet 29. januar 2023 (endret) Entern skrev (1 minutt siden): Det er en viktig del av imaget særlig innen black metal. Det finnes black metal artister som ikke poserer med nagler, svarte kapper og våpen da😅 særlig innen blackgaze og atmosfærisk black metal men de undersjangrene er ikke så hissige😅 Men hvorfor er det en viktig del av imaget? 😁 Endret 29. januar 2023 av Embla Othea
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #54 Skrevet 29. januar 2023 Peanut skrev (6 minutter siden): Nemi hadde noen fine striper på den slags @Embla Othea ^^, 😄
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #55 Skrevet 29. januar 2023 Zenobia skrev (1 minutt siden): Den er skjult for moderering. Sjekket nettopp nå Fortsatt? 😉
Entern Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #56 Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Men hvorfor er det en viktig del av imaget? 😁 Fordi man skal skal fremstå som et livsfarlig ondt individ som hater menneskeheten og elsker Satan 😁😁😁 Merk at death metal og thrash metal artister stort sett ikke poserer så mye sånn😅 og min favoritt av gamle (og fortsatt eksisterende) black metal band, Darkthrone, har droppet det imaget ganske fullstendig 😁🤣 (men er ikke «ren» black metal på noen måte lenger heller)
Peanut Skrevet 29. januar 2023 #57 Skrevet 29. januar 2023 Må innrømme den her passer ganske godt på meg: 1 1
Entern Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #58 Skrevet 29. januar 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): Må innrømme den her passer ganske godt på meg: Kommer ikke over at typen til Nemi er så lik Peter Steele 😅 tror ikke Lise Myhre og Peter Steele nødvendigvis hadde gått så godt sammen 😆😆😆😆 men veldig naturlig at Lise er vekdig fan av han, han høres ut som en metal versjon av Leonard Cohen 😀😆
Zenobia Skrevet 29. januar 2023 #59 Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (13 minutter siden): Fortsatt? 😉 Jepp. 👍 1
Silva Pluvialis Skrevet 29. januar 2023 #60 Skrevet 29. januar 2023 Entern skrev (3 timer siden): Nå er jo uinteressant tråden borte i øyeblikket og de andre trådene er ikke rene chattetråder der man kan chatte i vei om hva som helst når som helst så da starter jeg en ny tråd med dette for øye 👁😀 Siden jeg starter tråden vil jeg gjerne benytte anledningen til å innsette et par løse regler: 1) unngå krangling, hets, latterliggjøring og ekskluderende oppførsel 2) ikke spam griseprat overalt, det er andre tråder for dette 3) ta hensyn til hverandre Dette skal være en inkluderende og hyggelig tråd, gjerne morsom men man kan godt poste hjertesukk også etter harde dager på jobben og slike ting 😊 Jeg starter: Jeg må ut en tur fordi jeg har for lite røyk 🚬🚬🚬🚬 Tenker gå og kjøpe meg en middag et sted når jeg først må ut. 😊 Kanskje dagens på Larsen, aldri spist dagens der en søndag før😀 Røyker du? Det visste jeg ikke 🫢😁 Alt man ikke vet om folk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå