Gå til innhold

Enterns digre nye chattetråd 😀

Entern

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden):

Det har jeg fremdeles aldri gjort og nå har jeg funnet ut at jeg kan ta en buss eller to og gå av utenfor en slik spiseplass like ved...men jeg har ikke gjort det ennå. Jeg føler meg fremmed i den verdenen og vil spørre om råd og vink; hva skjer når en kommer inn? Finnes der menyer lett tilgjengelig? Jeg var inne på en slik plass for mange år siden og da var det mye irriterte folk, stress fordi det var lang kø og venting og alle måtte kunne utenat hva de ville bestille...og jeg ante jo ikke hva de hadde en gang og det endte med at jeg sa...det samme som han før meg, bare for å få bestilt. :sukk: Jeg husker det ikke som noe hyggelig. Var ikke helt herre over situasjonen. Snille tips mottas med takk. 

Skjønner jeg godt :klem3: jeg synes også McDonalds kan være litt stressende:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Det har jeg fremdeles aldri gjort og nå har jeg funnet ut at jeg kan ta en buss eller to og gå av utenfor en slik spiseplass like ved...men jeg har ikke gjort det ennå. Jeg føler meg fremmed i den verdenen og vil spørre om råd og vink; hva skjer når en kommer inn? Finnes der menyer lett tilgjengelig? Jeg var inne på en slik plass for mange år siden og da var det mye irriterte folk, stress fordi det var lang kø og venting og alle måtte kunne utenat hva de ville bestille...og jeg ante jo ikke hva de hadde en gang og det endte med at jeg sa...det samme som han før meg, bare for å få bestilt. :sukk: Jeg husker det ikke som noe hyggelig. Var ikke helt herre over situasjonen. Snille tips mottas med takk. 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 timer siden):

Skjønner jeg godt :klem3: jeg synes også McDonalds kan være litt stressende:klem3:

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (På 30.6.2023 den 19.59):

vi har sett noen av tegningene dine som du har lagt ut bilde av her. Og vi synes at du er skikkelig flink å tegne.

Det har ikke jeg...så hvor var jeg da? Sov jeg kanskje? :sukk: *hint-hint* *pm-boksen virker* 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

Det har ikke jeg...så hvor var jeg da? Sov jeg kanskje? :sukk: *hint-hint* *pm-boksen virker* 

Har ikke noen ferdige tegninger tilgjengelig nå, men etter ferien så 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Har ikke noen ferdige tegninger tilgjengelig nå, men etter ferien så 😊

Cassidy tvillingene gleder oss til å se etter ferien.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenobia skrev (6 minutter siden):

Stikker innom og ønsker @Entern riktig god sommer :strix:

Tusen takk😊håper du også får en kjempefin sommer😊💙

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

@Zenobia!!! God sommer til deg også, litt fjerne kg-beboer for tiden. :) 

:hoppe:  Og god sommer tilbake :hoppe:  

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Våken @Entern ? :D 

Cassidy Tvillingene har akkurat sagt Godnatt til Entern nå i sted.:nikke::nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har akkurat sagt Godnatt til Entern nå i sted.:nikke::nikke:

Åja :( :( 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (Akkurat nå):

:juhu:

Cassidy Tvillingene synes at ingenting er som litt hopping som morgengymnastikk.:strix::strix:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...