Gå til innhold

Gi sexlivet ditt et terningkast


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En 2-er her. Min dalende lyst etter at jeg kom i overgangsalderen kombinert med hans dårlige potens gir puslete greier… Er lei meg for at det så sjelden fungerer. 

Anonymkode: 0a9a5...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varierer mellom 5 og 6. Stort sett veldig fornøyd, men innimellom er livet så hektisk at vi liksom glemmer litt av den daglige flørtingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bli en solid 5’er. 
Etter 15 år sammen blir sexen fortsatt bare bedre og bedre. Vi begge blir litt villere for hvert år som går og lever stadig ut nye fantasier. Selv om vi er travle småbarnsforeldre har vi sex så og si daglig. Noen dager har vi flere runder, andre dager kan vi begge ha behov for pause for å hvile et slitent kjønn. 

Blir kåt bare av å tenke på sexlivet vårt 🫠Så jeg har begynt å skrive erotiske noveller bare for å få utløp for alle tankene mine. Lar mannen lese innimellom og det tenner både meg og ham at han leser mine beskrivelser av sexlivet vårt samt mine dypeste (men ikke urealistiske) fantasier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-6 alt etter.

Veldig god sex stort sett og vi har sex nesten hver dag. Det som kan trekke det ned er at jeg skulle ønske mannen klarte oftere, ville gjerne hatt det flere ganger daglig hvis vi fikk tid, men blir det for ofte får han det ikke alltid til og må få tid til opplading, spesielt i travle tider med lite søvn. Kunne også ønske han var enda mer kinky, har fått han litt utforbi komfortsonen over tid så er på bedringens vei. Noen ganger er det helt magisk, og han er mannen jeg garantert har hatt best sex med.

Anonymkode: a589b...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...