Gå til innhold

Gi sexlivet ditt et terningkast


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kona og jeg har et ganske ulikt syn på sex. Hun har lite lyst og liker best de samme gamle rutinene. Jeg har mye lyst og ønsker også varierer mer og utforske litt. Jeg har tatt det opp noen ganger, men hun uttrykker ikke noen ønsker om mer sex, og synes det er fint som det er. 

Jeg har lært meg til å ikke mase og presse. Hverdagen blir bedre da. Jeg tar det jeg får, og ordner resten med egen hånd. Veldig stusselig egentlig, men sånn er jo livet. 

Jeg har lurt på om jeg skal be henne gi sexlivet sitt/vårt et terningkast. Det hadde vært interessant. Terningkast er en veldig forståelig måleform. Utfordringen er at hun vil helt sikkert vende samme spørsmål mot meg. Og da blir vi stående med en veldig målbar konflikt mellom oss, som vi blir tvunget til å "løse". Og som potensielt vil ødelegge den ellers fine hverdagen vår. 

Jeg gir sexlivet mitt terningkast 2.

Hva er ditt terningkast?

Anonymkode: 1f2dc...460

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Terningkast 2

Partneren min er så vanvittig deilig og jeg har lyst på henne hele tiden, og når vi har sex er det veldig bra. Men vi har nesten aldri sex lenger

Anonymkode: 08909...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1

Har et ikke-eksisterende sexliv siden jeg er innlagt på psykiatrisk. 😆

  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terningkast 3 med samboer siden vi sjeldent har sex. 

Terningkast 6 med elskeren

Anonymkode: 03feb...3e8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Terningkast 5. Elsker sexen vår, eneste som trekker ned er at jeg har bittelitt høyere lyst enn han, så jeg i blant sliter med å føle meg litt avvist. 

Anonymkode: 8e130...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gi en 6er forde sexen er sjukt bra men det blir en 5er forde det blir for sjeldent (kjæreste, ikke samboer så vi får ikke gjort det så ofte som vi ønsker pga livet skjer på begge sider. Ca 2 kanskje 3 gg i uka nå…

Anonymkode: e8365...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 eller 5.

Samboeren min er 10/10 utseendemessig, men kanskje litt kjedelig i senga. Og hun vil bare ha sex 2-3 ganger i uken.

Anonymkode: a9870...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4

Dvs hver helg siden vi er særboere, men det kan gå 2 helger uten også. Som regen en gang pr helg. Pusen ble meget forskrekket da jeg skjøv henne over kjøkkenbordet og feiet på henne, men etterpå sa hun at dette likte hun…😍

Savner at hun tar initiativ, det er alltid jeg som må ta grep. Hun suger men har ikke satt seg skikkelig inn i hvordan hun skal gjøre det, og da komme med rettledning kan ofte bli feil vet jeg. At hun som kvinne ikke forstår at strengen er mannens clitoris er for meg helt uforståelig.

Endret av Einus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min beste periode i min sexkarriere. Kjæresten min og jeg har en god, varm og intim rutine som er vår romantiske og intime hjemmebane. Samtidig utforsker vi stadig nye ting både sammen og hver for oss eller begge sammen med andre.

Jeg vil gi det terningkast seks, men jeg ser at det fremdeles er potensiale for emda mer ytelse. Jeg gir derfor en sterk femmer og gleder meg til helg.🤟🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Terningkast 3. 

Vi har regelmessig sex, men veldig kjedelig og forutsigbar. 

Jeg drømmer om sex med andre menn og blir tent bare en mann ser på meg. Jeg har så lyst å ligge med noen andre, men det må nok bare bli fantasien siden jeg er veldig glad i mannen min. Men utrolig plagsomt i hverdagen, kan for eksempel gå en hel arbeidsdag å være skikkelig kåt på mine mannlige kolleger. 

Anonymkode: 2b324...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 5. alltids noe å strekke seg etter. Vi har sex 1-2 ganger i året, og da er sexen vanvittig bra.

Anonymkode: 28366...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Terningkast 3. 

Vi har regelmessig sex, men veldig kjedelig og forutsigbar. 

Jeg drømmer om sex med andre menn og blir tent bare en mann ser på meg. Jeg har så lyst å ligge med noen andre, men det må nok bare bli fantasien siden jeg er veldig glad i mannen min. Men utrolig plagsomt i hverdagen, kan for eksempel gå en hel arbeidsdag å være skikkelig kåt på mine mannlige kolleger. 

Anonymkode: 2b324...21a

Kanskje du skulle gå inn på swingers å lese litt, eller kjøpe et blad en gang som omhandlet emnet og la det litt slik at han så det tilfeldig.... Det kan jo hende at du fikk den en overraskelse om dette emnet ikke har vært oppe noen gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6, og det blir bare bedre og bedre, synes jeg😋 trenger nesten en terning til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terningkast 5. Eneste jeg kan trekke ned på er at hun er fornøyd med litt kortere runder enn meg, hun er ofte tilfredstilt etter kun en orgasme

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2

Jeg blir ikke skikkelig kåt, så all sexen vi har er bare for hans del. Jeg hadde klart meg fint uten. Men jeg skulle ønske at jeg hadde mer og sterkere lyst. Savner den nære, gode og dampende sexen.

K45

Anonymkode: 35ac7...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. 

Min manns tenningsmønster er så forskjellig fra mitt og det forsterkes over årene vi har sammen. Før hadde vi sykt bra sexliv, nå har vi sex hvor han kommer og jeg ikke. Over tid blir det rett og slett så lite motiverende at jeg mister lysten. 

Anonymkode: e8170...105

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...