Gå til innhold

Gi sexlivet ditt et terningkast


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er bare jeg som tar initiativ. Hun viser at hun liker det når vi er i gang og det opplever jeg som ekte. Hun tenner ikke av seg selv, men av å få kos. Samtidig lurer jeg på om hun ville savnet det mye om vi droppet hele greia.

Kan man egentlig klage når man sjeldent blir avvist og hun liker det? Nei, men det blir ikke toppscore heller.

Terningkast 4.

Anonymkode: 05726...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For tiden dessverre 1. Mannen har fått en sykdom og tar medisiner som ødelegger sexlysten. Håper det ikke varer altfor lenge. Så langt har det vart siden i sommer😵 

Anonymkode: 4e944...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat idag må det være 1 så langt. Siste året så mellom 3-6 unntatt de dager med 1 (ikke skjedd noe). Kanskje noen 2:er hvis jeg tenker etter.

1. Ingenting

2. Kjipt

3. Helt greit

4. Bra

5. Skikkelig bra

6. Supert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (2 timer siden):

Jeg har min beste periode i min sexkarriere. Kjæresten min og jeg har en god, varm og intim rutine som er vår romantiske og intime hjemmebane. Samtidig utforsker vi stadig nye ting både sammen og hver for oss eller begge sammen med andre.

Jeg vil gi det terningkast seks, men jeg ser at det fremdeles er potensiale for emda mer ytelse. Jeg gir derfor en sterk femmer og gleder meg til helg.🤟🤩

Samme her 😄 Synes sex er vanvittig digg, tenner fortsatt på partner etter mange år, utforsker og gjør spennende ting. Men tenker at vi fortsatt har ting å prøve. Mer utendørs sex f.eks. Kunne også tenkt meg å ha sex foran noen som ser på, men vet ikke helt hvor man finner dem 😅 Også jobber vi med å finne bedre veier til prostataorgasme og g-punktsorgasme, men der må vi finne noen triks. 😊

Anonymkode: 4e74d...1ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En 4 eller 5 tror jeg. Vi er utrolig synkroniserte og begge er opptatt av at den andre skal få komplett nytelse. Men noen rare fakter hos partner gjør at det ikke blir en 6er. 

Anonymkode: 82fba...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Terningkast 3 med samboer siden vi sjeldent har sex. 

Terningkast 6 med elskeren

Anonymkode: 03feb...3e8

?? Hvorfor går du ikke ut av forholdet da?? Så DÅRLIG GJORT Å HA ELSKER, kaste bort din manns liv, fyyyy

Anonymkode: a41b6...bc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terningkast 4 men 🤨 øøh hva er det jeg leser "kona mi vil kun ha sex 2-3 ganger i uka" 

Er mannfolk misfornøyd uansett eller? Synes 2-3 ganger er dritbra, vi damer må gjerne ha en dag eller to imellom.. Jeg blir hvertfall litt "mør" nedentil og synes man må restituere en dag eller to heh😅 

Anonymkode: 01989...99d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir det en solid 5’er. Ikke for at jeg er misfornøyd med noe, men for at vi sikkert har forbedringspotensiale der også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (5 timer siden):

1

Har et ikke-eksisterende sexliv siden jeg er innlagt på psykiatrisk. 😆

Håper du koser deg med onani hvertfall :) Det er viktig.

Anonymkode: bed1f...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Håper du koser deg med onani hvertfall :) Det er viktig.

Anonymkode: bed1f...a63

Jeg er under kontinuerlig observasjon så det er ikke mulig. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir det en 3er.

Mannen ville nok gitt det en 6er.

Jeg har hatt bedre sex med tidligere partnere og klarer ikke unngå og tenke på det dessverre. Vår sex er en god blanding av at vi utforsker og prøver nye ting, til en helt enkel og vanlig kjapp en. Hovedproblemet mitt er at jeg svært sjelden får vaginale orgasmer når vi har sex. Dette har aldri vært et problem tidligere, og vi har fortsatt ikke funnet løsningen. 

Anonymkode: b74bd...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (3 timer siden):

Akkurat idag må det være 1 så langt. Siste året så mellom 3-6 unntatt de dager med 1 (ikke skjedd noe). Kanskje noen 2:er hvis jeg tenker etter.

1. Ingenting

2. Kjipt

3. Helt greit

4. Bra

5. Skikkelig bra

6. Supert

Da blir det nok 1 her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm
Skal jeg gi terningkast etter hyppighet, eller terningkast for hvor bra det er når vi har sex?
Ser noen gir lavt fordi det ikke er hyppig nok.

Så hos meg ville det være en 3. er for hyppighet, og en 5.er for selve sexen 🙂 
Vil ikke gi en 6.er for det er alltid noe som kan forbedres eller strekke seg etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...