AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Del Skrevet 26. januar 2023 Jeg skal strikke en genser der man skal strikke bol og ermer hver for seg, og deretter sy på ermene. Er det er mulig å strikke ermene direkte på bolen? Ser for meg at man kanskje kan plukke opp masker? Synes det fort blir klumpete med sying. Anonymkode: 82ec3...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 26. januar 2023 #2 Del Skrevet 26. januar 2023 Joda, du kan plukke opp masker i ermehullene for å strikke ermene nedover 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 26. januar 2023 #3 Del Skrevet 26. januar 2023 Ja, jeg gjør som jeg vil når jeg strikker 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 26. januar 2023 #4 Del Skrevet 26. januar 2023 Ja, det gjøres i mange oppskrifter. Alle islandske gensere er slik (såvidt jeg vet), derfor har jeg bare strikket det, etter mislykket forsøk på raglanfelling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 26. januar 2023 #5 Del Skrevet 26. januar 2023 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 26. januar 2023 #6 Del Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg skal strikke en genser der man skal strikke bol og ermer hver for seg, og deretter sy på ermene. Er det er mulig å strikke ermene direkte på bolen? Ser for meg at man kanskje kan plukke opp masker? Synes det fort blir klumpete med sying. Anonymkode: 82ec3...0ef Jeg pleier å plukke opp masker fremfor å sy ermene på i etterkant. Sistnevnte blir klumpete,som du skriver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå