Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. januar 2023 #81 Del Skrevet 28. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Og hva mer trenger man liksom! 💙 😂 Nothing 🥳🥳 Er alt man trenger 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #82 Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) Agent smith skrev (3 timer siden): Men har du konkludert med noen tittel enda Eg tenkjer «Hairy and shary» Eventuelt «Snok i min dagbok» Elleeeer «Hairy but cary» eller;» Hår; what is it good for» Endret 28. januar 2023 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #83 Del Skrevet 28. januar 2023 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Nei.. berre meg..🙂 5 Fryd i eitt rom kan bli litt mykje kanskje😳 Du sier noe. Tro åssen verden hadde sett ut med fem @Agent smith? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #84 Del Skrevet 28. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Du sier noe. Tro åssen verden hadde sett ut med fem @Agent smith? Solid og trygg🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #85 Del Skrevet 28. januar 2023 Herregud så soft jeg er😳😮 over leggetid ja.. tenkte jeg det ikke😗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #86 Del Skrevet 28. januar 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Herregud så soft jeg er😳😮 over leggetid ja.. tenkte jeg det ikke😗 Haha, gå og legg deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #87 Del Skrevet 28. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Haha, gå og legg deg Haha😂 Men jeg tror han er det tross stor kjeft natti natt Dagboki🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. januar 2023 #88 Del Skrevet 28. januar 2023 Fin dagbok med fine folk 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #89 Del Skrevet 28. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Fin dagbok med fine folk 😃 Ble bedre når du også ramlet hit! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #90 Del Skrevet 28. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Fin dagbok med fine folk 😃 Så hyggelig du synes det! Selv om jeg vet du kanskje syns nynorsk er litt styr å lese..🙂💙 Vi koser oss her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #91 Del Skrevet 28. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Så hyggelig du synes det! Selv om jeg vet du kanskje syns nynorsk er litt styr å lese..🙂💙 Vi koser oss her! Og det på tross av at jeg er en kuklæst! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. januar 2023 #92 Del Skrevet 28. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Ble bedre når du også ramlet hit! Takk tror jeg blir å henge i dagbøker fremfor sosial prat fremover og her var det kjekk stemning 😀 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Så hyggelig du synes det! Selv om jeg vet du kanskje syns nynorsk er litt styr å lese..🙂💙 Vi koser oss her! Jeg synes nynorsk er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #93 Del Skrevet 28. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Bygger litt finsk panser. Jeg har lært på KG idag at den sannsynligvis er smuglet fra Ukraina. Oioi😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #94 Del Skrevet 28. januar 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Takk tror jeg blir å henge i dagbøker fremfor sosial prat fremover og her var det kjekk stemning 😀 Jeg synes nynorsk er fint Åå hurra til begge deler💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. januar 2023 #95 Del Skrevet 28. januar 2023 Frøkenfryden skrev (53 minutter siden): Eg tenkjer «Hairy and shary» Eventuelt «Snok i min dagbok» Elleeeer «Hairy but cary» eller;» Hår; what is it good for» 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #96 Del Skrevet 28. januar 2023 Agent smith skrev (8 minutter siden): 😆 Forslag kom etter 23 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #97 Del Skrevet 28. januar 2023 Agent smith skrev (9 minutter siden): 😆 Eller. Rakk eg frist😃? Sa og pene ting om deg lenger opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. januar 2023 #98 Del Skrevet 28. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (48 minutter siden): Du sier noe. Tro åssen verden hadde sett ut med fem @Agent smith? 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. januar 2023 #99 Del Skrevet 28. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Eg tenkjer «Hairy and shary» Eventuelt «Snok i min dagbok» Elleeeer «Hairy but cary» eller;» Hår; what is it good for» Gode forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. januar 2023 #100 Del Skrevet 28. januar 2023 Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Solid og trygg🙂 Hadde gått under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå