Gå til innhold

Overtatt av Rallkattli Psykiatriske Bolle og Wienerbrødproduksjon. Vi beklager ulempene.


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titania skrev (Akkurat nå):

 

Derfor :)

Takk :) 

Men gjør det enda mer tydelig at dette er en chattetråd da :D 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg følger deg til neste dagbok da :)

Gi meg litt tid, driver og pakker CDer her for flytting. Sattan jeg har mye rart asså! 20230129_181034.thumb.jpg.23f3f1dd6422b5dbe81642f88f0241cf.jpg

Eske nummer tre... overse Gareth Gates, er du snill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (16 minutter siden):

Gi meg litt tid, driver og pakker CDer her for flytting. Sattan jeg har mye rart asså! 20230129_181034.thumb.jpg.23f3f1dd6422b5dbe81642f88f0241cf.jpg

Eske nummer tre... overse Gareth Gates, er du snill...

Espen Lind???? Fy faen

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (33 minutter siden):

Gi meg litt tid, driver og pakker CDer her for flytting. Sattan jeg har mye rart asså! 20230129_181034.thumb.jpg.23f3f1dd6422b5dbe81642f88f0241cf.jpg

Eske nummer tre... overse Gareth Gates, er du snill...

Den kom som en stor overraskelse 😛 

Regner med den egentlig ikke er din, det er bare noen som har puttet den der for at folk skal tro den er det? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Den kom som en stor overraskelse 😛 

Regner med den egentlig ikke er din, det er bare noen som har puttet den der for at folk skal tro den er det? :fnise:

Den er nok min, ligger noe Westlife og Britney oppi boksene mine også, bare å bryte sammen og tilstå. Pluss komplett samling utgivelser av Backstreet Boys' cd singler! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til dette, men jeg antar at I wanted it that way! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Kjære Dagbok.. fekk du ikkje vera dagbok..?💔

Kommer til å behandle den som en dagbok 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (42 minutter siden):

Den er nok min, ligger noe Westlife og Britney oppi boksene mine også, bare å bryte sammen og tilstå. Pluss komplett samling utgivelser av Backstreet Boys' cd singler! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til dette, men jeg antar at I wanted it that way! 

Da har du mer BSB enn meg, og jeg var jo i den rette alderen da de herjet 🙈😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 timer siden):

Jo jo, men er dette en dagbok da? I en dagbok tråd skriver trådstarter poster om dagene sine, det er korte samtaler når bekjente kommer inn og kommenterer. Men denne tråden er en chattetråd, dere bruker den for å ha en sosialprat tråd utenfor sosialprat. Noe som jo er feil bruk av dagbok forumet 🙂

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden):

 

Null stress, lager bare ny og så tar jeg forholdsregler så den ikke tiltrekker seg utøy og ubeleiligheter. Jeg timet det litt dårlig med at jeg ikke fikk skrevet det jeg skulle fordi jeg måtte i full fart til Setermoen for plikter der, dermed kan det jo hende at ikke den originale intensjonen akkurat skinner gjennom. 

Når det gjelder sosiopatforumet så er jeg ferdig med å bidra noe der. Det er for mye mobbing og skjulte agendaer med løgn og jall. Det har jeg mer enn nok av på jobb til at jeg gidder bruke sårt trangt med fritid på det.

Det er ikke så mye mobbing på sosioprat. Det er hva man gjør det til. 🙂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg håper alle kan ha en hyggelig tone her fremover, krangling og mobbing er en uting som ikke hører hjemme her. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (8 minutter siden):

Og jeg håper alle kan ha en hyggelig tone her fremover, krangling og mobbing er en uting som ikke hører hjemme her. 

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Catalina. skrev (9 minutter siden):

Og jeg håper alle kan ha en hyggelig tone her fremover, krangling og mobbing er en uting som ikke hører hjemme her. 

Enig!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (11 timer siden):

Er griseprat fortsatt lov? Spør for en venn ( @Frøkenfryden)

Innenfor rimelighetens grenser spør du meg. Vi har alle ulik humor og det må folk tåle. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for brukerdebatt, krenkende utsagn, avsporinger og samtlige svar til dette. 

- Matas, mod. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...