Gjest Agent smith Skrevet 27. januar 2023 #21 Del Skrevet 27. januar 2023 hjärterdam skrev (9 timer siden): Jeg har allerede to femtenåringer og to preteens, orker ikke en til De andre vil jo bli voksne etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. januar 2023 Forfatter #22 Del Skrevet 27. januar 2023 Agent smith skrev (10 minutter siden): De andre vil jo bli voksne etterhvert Kjempebra poeng! @hjärterdam! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #23 Del Skrevet 28. januar 2023 hjärterdam skrev (16 timer siden): Jeg skal begynne å skrive nynorsk på jobb når jeg bytter jobb. Jeg kjenner jeg gruer meg litt. Å🥺 Eg kan gå ned til 50% stilling og vera din korrekturlesar😃 Høyrest deileg ut akkurat no! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #24 Del Skrevet 28. januar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Dette skjønte jæ ikke en dritt a. Hvilket språk ær detta Meg og @TheHairyToothfairys røverspråk🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 28. januar 2023 #25 Del Skrevet 28. januar 2023 Embla Othea skrev (6 timer siden): Spynorsk/nynorsk 😂 Snakker vi spynorsk mordliste? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #26 Del Skrevet 28. januar 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Snakker vi spynorsk mordliste? Nynorsk er faktisk mitt hovudmålføre.. berre min KG-person som var/er bokmål, så eg plar ikkje tulla med det🥲Det står mitt hjarte altfor nær til det💙 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 28. januar 2023 #27 Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Nynorsk er faktisk mitt hovudmålføre.. berre min KG-person som var/er bokmål, så eg plar ikkje tulla med det🥲Det står mitt hjarte altfor nær til det💙 Jeg synes nynorsk er mye finere enn bokmål, men det er et krav om at om man får tak i en nynorsk ordliste, må man UMIDDELBART endre tittelen til spynorsk mordliste. Jeg har ikke laget reglene … Endret 28. januar 2023 av Helene1982 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #28 Del Skrevet 28. januar 2023 Jeg liker riksmål, jeg. Og helst vilde jeg foretrekke at vi alle forhaaldt oss til språget slik det eksisterede rundt Ibsens og Wergelands tid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #29 Del Skrevet 28. januar 2023 Hotell☺️♥️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 28. januar 2023 #30 Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Jeg liker riksmål, jeg. Og helst vilde jeg foretrekke at vi alle forhaaldt oss til språget slik det eksisterede rundt Ibsens og Wergelands tid. Æ syns vi allj burd lægg om t trønder dialækt 😎😂🤌 Kjenner mine sterke trønderbart gener fra morssiden, kile under nesa bare jeg tenker på det Endret 28. januar 2023 av Rosakatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #31 Del Skrevet 28. januar 2023 Rosakatt skrev (2 minutter siden): Æ syns vi allj burd lægg om t trønder dialækt 😎😂🤌 Kjenner mine sterke trønderbart gener fra morssiden, kile under nesa bare jeg tenker på det Nedstemmes. Det holder med at jeg sliter med å forstå @hjärterdam når vi er hjemme hos hennes familie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 28. januar 2023 #32 Del Skrevet 28. januar 2023 Rosakatt skrev (1 minutt siden): Æ syns vi allj burd lægg om t trønder dialækt 😎😂🤌 Kjenner mine sterke trønderbart gener fra morssiden, kile under nesa bare jeg tenker på det Sjæl. 1/4 dels bart. helst ikke midt på si! Og en croptop skinnvest 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #33 Del Skrevet 28. januar 2023 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Hotell☺️♥️ Straks min tur, dusje først. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #34 Del Skrevet 28. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Nedstemmes. Det holder med at jeg sliter med å forstå @hjärterdam når vi er hjemme hos hennes familie Prøv sognamaol.. stakkar Franzen., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #35 Del Skrevet 28. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Prøv sognamaol.. stakkar Franzen., Vi vandrar saman, eg følgjer der du går! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #36 Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) TheHairyToothfairy skrev (12 minutter siden): Straks min tur, dusje først. God frukost til deg etter kvart. Måtte ha litt graut og..🥰 Endret 28. januar 2023 av Frøkenfryden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 28. januar 2023 #37 Del Skrevet 28. januar 2023 Helene1982 skrev (3 minutter siden): Sjæl. 1/4 dels bart. helst ikke midt på si! Og en croptop skinnvest 😂 Ja det kunne blitt feil stemning Absolutt, trer den på og hører DDE som et svakt ekko i hodet Rompa mi.. du e så gla i rompa mi 🍑 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #38 Del Skrevet 28. januar 2023 Holdt på å glemme meg 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #39 Del Skrevet 28. januar 2023 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): God frukost til deg etter kvart. Måtte ha litt graut og..🥰 Men hvor er smørauget?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar 2023 #40 Del Skrevet 28. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Men hvor er smørauget?? Får for mye junk in the trunk da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå