Gå til innhold

Hva gjør en kvinne creepy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg synes det er creepy med kvinner som stirrer litt for lenge. 
 

Hva synes du får en kvinne til å virke creepy? 😅 som en motvekt til fokuset på hva som gjør menn creepy. Det er jo lettere for kvinner å være creepy i og med at det er uforventet.. 

Anonymkode: f51c6...9c5

Kvinner som baserer hele livet sitt på "hva de til enhver tid føler" uten å rasjonalisere noe. De er ikke bare creepy, men rett og slett farlige. Alltid en forklaring som legger skyld på andre for sin egen oppførsel. 

 

Anonymkode: 3729d...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 22.00):

Kvinner kan ikke være creepy

Anonymkode: d1117...224

Hvorfor ikke?

AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 23.02):

Man må være litt creepy selv for å oppdage en creepy person. På seg selv kjenner man andre. Derfor jeg ikke fokuserer og heller ikke legger merke til slikt. 

Jeg lar aldri folk få gjøre ting med meg som jeg ikke tillater dem. 

Anonymkode: d2120...04a

Nei, dette er jeg ikke enig i, selvsagt kan man oppdage creepy folk, uten at man er det selv.

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Grunnen til dette er jo fordi vi er lært opp til at kvinner ikke er farlige, men at menn er det. Det burde egentlig være like creepy med en kvinne som er hekta på en type som omvendt. 

Anonymkode: 70241...f22

Ja, kvinner kan være farlig de også, men creepy betyr ikke nødvendigvis farlig.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kvinner trakasserer også menn. Jeg har jobbet lenge nok i bransjen til å få med meg dette mange ganger. Og det er ikke snakk om at det er sjelden. Det er som oftest eldre kvinner i trakasserer yngre menn, både menn som er ute, men gjerne folk som jobber.

Anonymkode: 45625...5ec

Hvilken bransje er det?

Anonymkode: bd736...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Stakkars 😔

Anonymkode: 50390...4ba

Tja. Selvfølgelig noe som ligger under dette, men hun var i 20 årene da venninner begynte med å si fra om at hun ødelegger alle sine sjanser på denne måten, og burde oppsøke psykolog, så hun fikk bearbeidet hva enn som ligger bak slik oppførsel. Det har hun aldri gjort, selv om hun nå er i midten av 40 årene, og fremdeles ødelegger slik for seg selv. Jeg er en av dem som har vært svært direkte med henne om hvorfor hun aldri finner kjærligheten, mange ganger, men hun bare forsetter. 

Hun kan ikke skylde på at hun ikke er bevisst på dette, så stakkars? Det er jo noe hun har valgt å forsette med gjennom årene tross alt. 

Anonymkode: a437e...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne lange akrylnegler er creepy.

Damer med blått eller grønt hår.

Oversminka damer.

Damer som legger ut lettkledde bilder av seg selv i SoMe.

 

Anonymkode: cc601...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mest creepy damene er de bleikblonde, silikonpuppe damene med lange negler og løsvipper. Stort sett de som er sosiopatene og sitter i kvinnefengsler. 

Anonymkode: e42f2...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ustelte kvinner, og de som farger håret i ville farger. Kjenner noen av de siste, de er ikke creepy noen av dem, bare virker sånn likevel.

Anonymkode: 6473c...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feminister. Ingen er mer creepy enn dem, noen virker jo helt psycho.

Mvh

Kvinne (30)

Anonymkode: be287...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Feminister. Ingen er mer creepy enn dem, noen virker jo helt psycho.

Mvh

Kvinne (30)

Anonymkode: be287...e07

Bø!

Hilsen feminist. 😅

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd mye creepy selv, men tror jeg setter lista høyt og litt mer i potesiel trussel.

En venn som jobber i butikk opplevde at en kvinnelig kunde sa det var en hemmelighet hva hun skulle bruke produktet hun kjøpte til, kan ikke si hva produktet var, om hun leser dette, men vi tenker fortsatt: Mord? 😂😭👮‍♂️

Det mest creepy man kunne gjort her inne er om man hadde samlet alt av informasjon om en av dere, funnet ut identitet og bosted, å så sendt et brev hvor det sto:

Vil du like meg når jeg kommer? Evig kyss fra ei som leser hvert ord

Jeg hadde flyttet til mamma på dagen om det skjedde meg og gått til politiet selvsagt 

Endret av Rosakatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som ikke støtter feminisme, dét er creepy det.

Anonymkode: 0b4e1...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt så mye over det men jeg møtte en kvinne som var veldig søt og snill i starten. Plutselig ble hun veldig pågående og utømmelig sexlyst. Dagen jeg oppdaget at hun hoppet til sengs med alle som viste tegn til å være interessert gjorde jeg det selvsagt slutt. Da gikk det over i å spre rykter om voldtekt noe jeg vet skjedde med flere. Samtidig fortsatte hun å være pågående. Hvis jeg går ut i fra den norske oversettelsen på "creepy" som er skummel så vil jeg påstå at han hun var det. Det er ganske skummelt å få slike rykter slengt etter seg.

Sånn sett så har jeg erfaring med en til som kaster ut løgner og stygge rykter om alle som tør si fra når hun tråkker over streken. Det også går nok under "Creepy"

Anonymkode: e43a3...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som snakket dritt om alle og sprer falske rykter. Skumle damer (og menn). 

Anonymkode: b2e6e...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...