Gå til innhold

Hjelp, jeg mister hår!!!


Labella

Anbefalte innlegg

Gjest timoteia

Hei gjest

Når det gjelder spesifikke spørsmål så er det kanskje best at du forhører deg hos thymuskin.

Såfremt det snakkes om en normalt frisk person med hårtap, så kan thymuskin være effektivt.

Thymuskin har sitt utspring fra kreftforskningen, men er selvfølgelig ikke hverken farlig eller resulterer heller ikke i bivrikninger.

Jeg merket at hårtapet begynnte å stanse etter ca 3 mnd, og kunne se de første tegnene på nytt hår (mer enn det jeg hadde før) etter kanskje 7 - 8 mnd.

Håper du finner ut av det. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei Timoteia!:)

Tusen takk for svaret:) Nå gleder jeg meg virkelig til resultatet! Jeg har mistet hår i 5 år, og disse 5 årene har vært helvete ( sosialt og psykisk ). Jeg er sååååååååå glad nå, for det er fortsatt håp for meg:)

Tusen takk for at du deler gode ting til folk! Julenissen MÅ absolutt besøke deg i år, for du har vært så snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
Gjest Fortvilet..

Jeg er 21år. har mistet en del hår de siste tre årene. Har vært hos legen å har mangel på b12, og er nettopp ferdig med å ta 5 strøyter med b12 en gang i uka. men har ikke merket noen forskjell (da mener jeg, mister fortsatt like mye hår) Og jeg har ikke fått en eneste kvise hvertfall! (så noen hadde skrevet det) Og i tilegg har jeg begynt på et kosttilskudd som heter arcon-tisane. Har bare gått på dette i 2 mnd. Så merker ikke noenting enda. Men en kur skal vist gå over 6 mnd. så tenkte å prøve det.

Er selv frisør og har prøvd alt føler jeg. Men ingenting virker.Føler jeg har et ganske normalt kosthold også.

Så lenge jeg får håret mitt tilbake så bryr jeg meg ikke om jeg legger på meg av b-vitamin!!

Hva bør jeg prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også mistet håret en periode, det var helt grusomt! Så jeg undersøkte mye om dette, og fant ut at jeg måtte legge om kosten, og nå har håret blitt tykt og fint igjen.

Jeg spiser mye proteiner og sundt fett.

Prøv å spise mye avokado, fisk, og nøtter, og få i deg nok grønnsaker, frukt og bær, og kutt ned på hvite karbohydrater og stivelse. Det hjelper ikke bare å spise vitamin-piller når man spiser feil. Det blir som å tråkke på gassen samtidig som man holder inne bremsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg er 21år. har mistet en del hår de siste tre årene. Har vært hos legen å har mangel på b12, og er nettopp ferdig med å ta 5 strøyter med b12 en gang i uka. men har ikke merket noen forskjell (da mener jeg, mister fortsatt like mye hår) Og jeg har ikke fått en eneste kvise hvertfall! (så noen hadde skrevet det) Og i tilegg har jeg begynt på et kosttilskudd som heter arcon-tisane. Har bare gått på dette i 2 mnd. Så merker ikke noenting enda. Men en kur skal vist gå over 6 mnd. så tenkte å prøve det.

Er selv frisør og har prøvd alt føler jeg. Men ingenting virker.Føler jeg har et ganske normalt kosthold også.

Så lenge jeg får håret mitt tilbake så bryr jeg meg ikke om jeg legger på meg av b-vitamin!!

Hva bør jeg prøve?

Kjenner meg så sykt igjen.. Driter i alt annet som skjer, så lenge håret kommer tilbake!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også mistet håret en periode, det var helt grusomt! Så jeg undersøkte mye om dette, og fant ut at jeg måtte legge om kosten, og nå har håret blitt tykt og fint igjen.

Jeg spiser mye proteiner og sundt fett.

Prøv å spise mye avokado, fisk, og nøtter, og få i deg nok grønnsaker, frukt og bær, og kutt ned på hvite karbohydrater og stivelse. Det hjelper ikke bare å spise vitamin-piller når man spiser feil. Det blir som å tråkke på gassen samtidig som man holder inne bremsen ;)

så sant så sant:)Man får ikke alt man trenger gjennom piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Det er mye som kan hjelpe mot hårtap, ølgjær, b-vitaminer, pantpten, silicea etc :) Det kan også være så enkelt som at du trenger en klipp/stuss. Jeg mistet maaaasse hår for noen uker siden, men etter en stuss for å fjerne slitt og skadet hår, er det omtrent ikke et hårstrå lenger som forlater mitt tjukke hode! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Malvie

Heisann. Jeg har også begynt å miste en del hår. Det har blitt

tynnere, og det løsner spredt fra hodebunnen. Jeg har lest at

graviditet kan føre til at man mister hår? Jeg har akkurat startet

å bruke noe som heter Hår-Pantotén, som visstnok skal gi næring

hår og negler. Håper bare at det kommer til å gå over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...