Gå til innhold

Hva slags treningsapparater har du hjemme hos deg selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt stort og kraftig multiapparat med mange forskjellige øvelser som dekket de største muskelgrupper, roapparat, trimsykkel, stepkasse og rockering, men boligene blir stadig mindre når jeg flytter, så da må ting selges igjen. 

Jeg har i dag noen veldig lette manualer, et par på 8kg, noen strikk av forskjellig motstand, situp-benk, tykk treningsmadrass og til neste uke skal jeg kjøpe meg en fitnessball igjen. Min tredje nå. De lever ikke evig. De er av gummi, skal de også spesialbehandles på noen måte for å ikke bli klebrige i overflaten etter en del tid? 

Hva har du?  :) 

Anonymkode: ddda4...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke hjemme - har vært innlagt på psykiatrisk i ett år og på de ulike avdelingene jeg har vært på har det vært treningsrom. Gjerne multiapparat som du også har, spinningsykkel, tredemølle, yogaball, slynge, stepkasser og strikk. 🙂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hatt stort og kraftig multiapparat med mange forskjellige øvelser som dekket de største muskelgrupper, roapparat, trimsykkel, stepkasse og rockering, men boligene blir stadig mindre når jeg flytter, så da må ting selges igjen. 

Jeg har i dag noen veldig lette manualer, et par på 8kg, noen strikk av forskjellig motstand, situp-benk, tykk treningsmadrass og til neste uke skal jeg kjøpe meg en fitnessball igjen. Min tredje nå. De lever ikke evig. De er av gummi, skal de også spesialbehandles på noen måte for å ikke bli klebrige i overflaten etter en del tid? 

Hva har du?  :) 

Anonymkode: ddda4...d06

Mitt treningsapparat heter Jannicke. ☺️

Anonymkode: afbd8...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtrekksapparat, vektvest, tredemølle, ribbevegg, slynge, squat og pullup rack, benkpress, legextensionsapparat, parallellbarer, EZ curl bar, olympisk bar, hexbar, vektskiver til 150 kilo. Bosuball, Reebok duostep. Manualer fra 4 kilo opp til 25. Kettlebells på 8, 12, 16, 20 og 36 kilo. Hoppetau, catslides, powerbands i mange styrker og bootybuilder minibands. Romaskin er neste på lista. 

 

Anonymkode: 7dcb2...2b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Nedtrekksapparat, vektvest, tredemølle, ribbevegg, slynge, squat og pullup rack, benkpress, legextensionsapparat, parallellbarer, EZ curl bar, olympisk bar, hexbar, vektskiver til 150 kilo. Bosuball, Reebok duostep. Manualer fra 4 kilo opp til 25. Kettlebells på 8, 12, 16, 20 og 36 kilo. Hoppetau, catslides, powerbands i mange styrker og bootybuilder minibands. Romaskin er neste på lista. 

 

Anonymkode: 7dcb2...2b2

Kommer hjem til deg en tur og tar leg extension jeg da 😉

Har tredemølle, kombinert rack for knebøy, benkpress, pull ups og dips, Eleiko-benk justerbar, Eleiko 20 kg olympisk stang, Abilica 20 kg olympisk stang og EZ-stang, 200 kg bumper plates, sikkert rundt 70 kg Abilica vektskiver, manualer opp til 32 kg med noen hull, noen Abilica, noen Eleiko, kettlebell, fitnessball, matter, slynger, balanseputer, dipsbelte, strikker, wraps av diverse typer, vektvest, hoppetau, ab wheel, kalk og sikkert en haug andre småting. Savner et kabelapparat, leg extension, leg curl og beinpress men har ikke plass... Blir vel å dra på senter i ny og ne for å ta det jeg ikke har når ungene blir større. Rygghevstativ skal jeg få plass til da, så det blir vel neste 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse stæsj (benk, rack, stang, vektetskiver, romaskin), men man kommer sykt langt med strikk og et par medium tunge dumbbells (2x12,5 kg for meg). 

Anonymkode: f28e7...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har yogamatter, diverse yogatilbehør som straps, klosser og pillow. Men har nå kjøpt et sett med manualer, en situps pute, strikk og ønsker meg nå en olympisk vektstang :) Trente CrossFit en periode i høst og skulle gjerne fortatt med det, men pga huslån som er dyrere og fellesutgifter i borettslaget og dyrere treningsavgift må jeg nå satse på hjemmetrening. Ikke så mye plass hjemme. så ting må ikke ta for mye plass :) Har sovesofa i stuen som har stort oppbevaringsrom kom jeg på nå.. Så kanskje jeg kan kjøpe inn mer :) :) 

Endret av bambyb82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knebøystativ, vektstenger, manualstenger, vektskiver i alt fra 20-0,5 kg som passer til både lang vektstang og manualstenger, , flatbenk - dette kan da brukes til alt av vekttrening. 

Gymringer, til pullups, chins, osv. 

Tredemølle. 

Anonymkode: 5fe67...31e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å kjøpe en stepkasse med ekstra forhøyelsesmuligheter, men er veldig i tvil. Er det et godt kjøp, eller kan jeg likegodt ta noen ekstraturer i trappene? Hva sier dere? Hva slags øvelser brukes disse til bortsett fra fellesgym til musikk? 

Anonymkode: ddda4...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV og, pledd og sofa. Chips, sjokolade og Cola. Bruker dette daglig.

Anonymkode: 78e43...83b

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogamatte. To 2kg manualer. 16kg kettlebell. Hoppetau. Slynge. Strikker/bånd i ulike varianter. 

Trener mye løp, og egenvekt+kjernemuskelatur. Så dette holder utmerket til å nå mine treningsmål, og kan enkelt stues bort. 

Anonymkode: ac922...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TV og, pledd og sofa. Chips, sjokolade og Cola. Bruker dette daglig.

Anonymkode: 78e43...83b

Det beste treningsutstyret 😁

Anonymkode: 89998...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaslynge, pull up bar, ribbevegg, treningesmatter, yogamatter, kettlebells, diverse manualer, diverse strikk, foamroller, bassasjeballer med og uten pigger, yoga wheel, yoga blokker, bolster, turnringer. 

Har ikke stang og vektskiver, da må jeg på gymmen.

Anonymkode: b6e3e...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einus skrev (På 21.1.2023 den 17.25):

Motorsag 

Nå er den deilige tiden her!😎🤟🌲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Benkpress med opp til ca 80kg på stanga. Håndvekter med opp til ca 2X25kg. Kettlebells, yogaball, yogamatte,  slynger. Sykkelrulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare en tredemølle. 

samt en del vekter. 

Anonymkode: 40f67...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med en kompis i skogen å skjærte ned trær. Han ville gjerne bruke motorsaga til faren sin. Han trener 3 ganger i uken på studio. Etter snaue 10 min var han helt kjørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...