Gå til innhold

Er kvinner homofobe?


Kompetent

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Gjør det du også. Tråden omhandler ikke de slemme, horete kvinnene med lav markedsverdi. Tråden gjelder hvorvidt kvinner er homofobe fordi de fleste av oss ikke ønsker å date en homofil mann. Din dydighetspropaganda kan du lage en egen tråd for. 

Anonymkode: 53055...3bd

Jeg tror du er den første som bringer dette inn, så dette ble litt rart. Men som sagt, prøv heller å fokusere på sak og hva i innlegget du egentlig er uenig i så blir diskusjoner mye ryddigere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kompetent skrev (På 21.1.2023 den 12.02):

Det viser ihvertfall at kvinner ikke aksepterer mannlig homoseksualitet, når menn blir avvist kun på grunnlag av deres legning.

Fullstendig enig i dette.

Menn kommer dårlig i ut av alt som har med sex og samliv å gjøre. Kvinner har alle muligheter, menn har veldig, veldig få.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (8 minutter siden):

Jeg tror du er den første som bringer dette inn, så dette ble litt rart. Men som sagt, prøv heller å fokusere på sak og hva i innlegget du egentlig er uenig i så blir diskusjoner mye ryddigere. 

Prøv å ikke avspore, og kjøp deg en ordbok. 

Anonymkode: 53055...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (4 minutter siden):

Fullstendig enig i dette.

Menn kommer dårlig i ut av alt som har med sex og samliv å gjøre. Kvinner har alle muligheter, menn har veldig, veldig få.

Derfor er ingen vanlige norske menn i forhold, ikke sant?

Anonymkode: 53055...3bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (4 minutter siden):

Fullstendig enig i dette.

Menn kommer dårlig i ut av alt som har med sex og samliv å gjøre. Kvinner har alle muligheter, menn har veldig, veldig få.

Det spørs hvordan man ser det. Det som for deg virker som gode muligheter, trenger ikke å oppfattes som gode muligheter for kvinnen som får dem tilbudt. Man må jo ha lyst, ellers er det ingen grunn til å gå inn i et forhold eller ha sex, da blir det en dårlig opplevelse. Men forstår at tilbud i det hele tatt er bedre enn ingen, selv om begge fortsatt står alene. Å tror ikke alle kvinner har mange muligheter, men en del har nok det ja 

Men syns menn er uheldige ja, eller det har blitt nevnt så ofte at det virker slik iallefall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 Tråden gjelder hvorvidt kvinner er homofobe fordi de fleste av oss ikke ønsker å date en homofil mann. 

Anonymkode: 53055...3bd

Bifile menn, ikke homofile. Homofile menn ønsker ikke å date kvinner heller 😜

Anonymkode: 7a524...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

kjøp deg en ordbok. 

Anonymkode: 53055...3bd

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tråden gjelder hvorvidt kvinner er homofobe fordi de fleste av oss ikke ønsker å date en homofil mann. 

Anonymkode: 53055...3bd

 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bifile menn, ikke homofile. Homofile menn ønsker ikke å date kvinner heller 😜

Anonymkode: 7a524...967

Avsporingene må om ikke annet kunne sies å ha underholdningsverdi :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (3 timer siden):

Nå tror jeg du er på vei til å spore av tråden igjen. Hold deg til sak :) 

Hold deg til sak selv, Herze. Avsnittet vedkommende refererer til er det mest hjemmesnekra spekulative skvipet du har kommet opp med til nå og det er totalt utenfor sak. Det holder. 

Anonymkode: 783d8...af0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du tror ikke at skeive kvinner kan oppleve å få uønsket oppmerksomhet fra kvinner?

Anonymkode: 7a524...967

Det skjer selvfølgelig. Opplevd det selv, flere ganger. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hold deg til sak selv, Herze. Avsnittet vedkommende refererer til er det mest hjemmesnekra spekulative skvipet du har kommet opp med til nå og det er totalt utenfor sak. Det holder. 

Anonymkode: 783d8...af0

Påpek i så fall gjerne hva du mener er feil eller ikke hører hjemme i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (På 22.1.2023 den 23.10):Det slo meg for en tid siden at kvinner og menn egentlig er ganske like på dette området; hverken kvinner eller menn liker tanken på partneren sin med andre menn, og mannlige sexpartnere gjør både kvinner og menn mindre attraktive. Kanskje noe å reflektere over for kvinner som ikke forstår hvorfor høyt antall mannlige partnere gjør dem mindre attraktive, mens tilsvarende antall kvinnelige partnere ikke har samme effekt på menn (og kvinner?). 

Dette. Men jeg regner ikke med det hjelper.

Anonymkode: 783d8...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette. Men jeg regner ikke med det hjelper.

Anonymkode: 783d8...af0

Det ser ikke helt ut til at du klarte å få med noe tekst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (På 22.1.2023 den 23.10):

Det slo meg for en tid siden at kvinner og menn egentlig er ganske like på dette området; hverken kvinner eller menn liker tanken på partneren sin med andre menn, og mannlige sexpartnere gjør både kvinner og menn mindre attraktive. Kanskje noe å reflektere over for kvinner som ikke forstår hvorfor høyt antall mannlige partnere gjør dem mindre attraktive, mens tilsvarende antall kvinnelige partnere ikke har samme effekt på menn (og kvinner?). 

Dette.

Anonymkode: 783d8...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (29 minutter siden):

Det skjer selvfølgelig. Opplevd det selv, flere ganger. 

Samme her. Det var derfor jeg spurte TS om han tror at det ikke skjer.

Anonymkode: 7a524...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette.

Anonymkode: 783d8...af0

Et innlegg der jeg skriver at jeg tror det kan stemme, slik TS sin kilde delvis illustrerer, at begge kjønn er mer negative til at partner har hatt sex menn og at det interessant nok i grunn kan være noe vi har felles og som vi ser uttrykk for på andre arenaer. Det høres ikke akkurat ut som noen avsporing men @Kompetent kan kanskje si om han mener innlegget under er en avsporing fra trådens tema:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (Akkurat nå):

Et innlegg der jeg skriver at jeg tror det kan stemme, slik TS sin kilde delvis illustrerer, at begge kjønn er mer negative til at partner har hatt sex menn og at det interessant nok i grunn kan være noe vi har felles og som vi ser uttrykk for på andre arenaer. Det høres ikke akkurat ut som noen avsporing men @Kompetent kan kanskje si om han mener innlegget under er en avsporing fra trådens tema:

 

Med litt vett kan du selv avgjøre om å smette inn kjepphesten din og løgnen om at mange mannlige partnere gjør kvinner mindre attraktive (noe du prøver å banke inn i alles hoder overalt) mens mange kvinnelig partnere ikke gjør menn mindre attraktive, skal vurderes som en avsporing eller ikke.

Anonymkode: 783d8...af0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

herzeleid skrev (13 minutter siden):

Et innlegg der jeg skriver at jeg tror det kan stemme, slik TS sin kilde delvis illustrerer, at begge kjønn er mer negative til at partner har hatt sex menn og at det interessant nok i grunn kan være noe vi har felles og som vi ser uttrykk for på andre arenaer. Det høres ikke akkurat ut som noen avsporing men @Kompetent kan kanskje si om han mener innlegget under er en avsporing fra trådens tema:

 

Men det er ikke det tråden handler om. Tråden handler om hvorvidt kvinner er homofobe, ikke hvorvidt kvinner er attraktive. Vi holder ikke på med rundbrennerhylling her. Du er i feil tråd. Og jeg er ikke den eneste som påpeker det. 

Anonymkode: 53055...3bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Med litt vett kan du selv avgjøre om å smette inn kjepphesten din og løgnen om at mange mannlige partnere gjør kvinner mindre attraktive (noe du prøver å banke inn i alles hoder overalt) mens mange kvinnelig partnere ikke gjør menn mindre attraktive, skal vurderes som en avsporing eller ikke.

Anonymkode: 783d8...af0

Litt rart at det å synes TS sitt poeng var interessant og komme med en refleksjon rundt denne er noe å ta sånn på vei for. At begge kjønn på en måte speiler hverandre i følge kilden til TS virker ikke akkurat som en avsporing. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men det er ikke det tråden handler om. Tråden handler om hvorvidt kvinner er homofobe, ikke hvorvidt kvinner er attraktive. Vi holder ikke på med rundbrennerhylling her. Du er i feil tråd. Og jeg er ikke den eneste som påpeker det. 

Anonymkode: 53055...3bd

Hvis du leser innlegget mitt vil du se at det ikke inneholder noe "rundbrennerhylling" og ikke primært handler om kvinners attraktivitet. Det er ganske enkelt en påpekning at observasjonen virker å stemme godt med virkeligheten og at disse følelsene kanskje er noe kvinner og menn til en viss grad deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompetent skrev (På 21.1.2023 den 12.02):

Det viser ihvertfall at kvinner ikke aksepterer mannlig homoseksualitet, når menn blir avvist kun på grunnlag av deres legning.

Bedre enn menn som dreper homofile/bifile menn kun på grunnlag av deres legning.

Anonymkode: c703d...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den logikken så mener du vel såklart også at hetrofile menn som ikke ønsker forhold med transkvinner (født menn), også er homofobiske?

Anonymkode: c703d...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...