Gå til innhold

Gode pene ullgensere til jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger pene ullgensere til jobb. Litt mage og pupper, så ligger vanligvis på str M av og til L. Ønsker ikke trange gensere, litt løse rundt mage, men pene til grei sort bukse, til møter på jobb. Noen som har tips om nettbutikker eller fysiske butikker? Oslo/Asker, fint med grei pris, men kan betale det som det koster.

Anonymkode: cf036...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg orker ikke for tykke ullgensere, så bruker disse tynne fra Lindex. De er pene på og passer både bukse og skjørt, ikke noe typisk ullundertøyfølelse, bare en vanlig tynn og myk ullgenser :)

https://www.lindex.com/no/p/8362682-7199-brun-langermet-overdel-i-merinoull?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQiAlKmeBhCkARIsAHy7WVtjW-BpLq1t4tSqxjOs_kqvh7yWO2y6JQqyLdY6-yESt_BcojZsLaUaAqA1EALw_wcB

Anonymkode: 1e494...387

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg orker ikke for tykke ullgensere, så bruker disse tynne fra Lindex. De er pene på og passer både bukse og skjørt, ikke noe typisk ullundertøyfølelse, bare en vanlig tynn og myk ullgenser :)

https://www.lindex.com/no/p/8362682-7199-brun-langermet-overdel-i-merinoull?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQiAlKmeBhCkARIsAHy7WVtjW-BpLq1t4tSqxjOs_kqvh7yWO2y6JQqyLdY6-yESt_BcojZsLaUaAqA1EALw_wcB

Anonymkode: 1e494...387

Dette er undertøy.

Anonymkode: e5108...b4b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med grei pris da? Det er så individuelt så vanskelig å anbefale noe 

Anonymkode: ea431...000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Dette er undertøy.

Anonymkode: e5108...b4b

Nix. Du ser vel på stylingen på bilder at de er mer som tynne ullgensere? 

Anonymkode: 1e494...387

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nix. Du ser vel på stylingen på bilder at de er mer som tynne ullgensere? 

Anonymkode: 1e494...387

Du mener på samme måten som man styler bh'er og truser i andre annonser?

Det står jo tilogmed "kan brukes som innerlag på kalde dager"..

Anonymkode: f6e03...8c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du mener på samme måten som man styler bh'er og truser i andre annonser?

Det står jo tilogmed "kan brukes som innerlag på kalde dager"..

Anonymkode: f6e03...8c1

De er pene, enkle og elegante. Og klart de kan brukes som innerlag også! Er supert med klær som kan brukes på flere måter. Sier meg ferdig med deg her, så vi ikke avsporer TS sin tråd.

Anonymkode: 1e494...387

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du mener på samme måten som man styler bh'er og truser i andre annonser?

Det står jo tilogmed "kan brukes som innerlag på kalde dager"..

Anonymkode: f6e03...8c1

Kan brukes ja. Det er vel valgfritt om man bruker disse som undertøy eller har de ytterst. Men ville brukt bh under. 
Bruker selv ofte topper i viskose i stedet for ullundertøy når det er litt kaldt. De er jo egentlig ment å vises. 
 

Skulle vært enig med deg om det var snakk om ullundertøy av typen IRIS med blonde. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva mener du med grei pris da? Det er så individuelt så vanskelig å anbefale noe 

Anonymkode: ea431...000

Ts her. Pris spiller ingen rolle egentlig, ville bare signalisere at jeg også kunne gå for lavpris butikker. Si max 4000 kr.

Anonymkode: cf036...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg orker ikke for tykke ullgensere, så bruker disse tynne fra Lindex. De er pene på og passer både bukse og skjørt, ikke noe typisk ullundertøyfølelse, bare en vanlig tynn og myk ullgenser :)

https://www.lindex.com/no/p/8362682-7199-brun-langermet-overdel-i-merinoull?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQiAlKmeBhCkARIsAHy7WVtjW-BpLq1t4tSqxjOs_kqvh7yWO2y6JQqyLdY6-yESt_BcojZsLaUaAqA1EALw_wcB

Anonymkode: 1e494...387

Ts her. Den var fin, så muligens jeg prøver en slik også, men jeg er egentlig ute etter en litt annen type. Jeg har litt rundt magen, så ønsker ikke helt tettsittende genser.

Anonymkode: cf036...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Levete Room og Kashmina har pene gensere i god kvaltet

Anonymkode: 1e2c1...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmina er veldig gode. Premium collection kashmir fra H&M er også bra, og prisen er god.

Anonymkode: 1247e...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samsøe har mange fine. Det er en som heter Nor o neck short (mod 7355) som er litt boxy i fasongen, dvs litt kortere og videre, perfekt for oss som har litt mage (Jeg selv hater tettsittende, lange gensere.). Moss cph har en modell som heter femme mohair, men vet ikke om de er salg fremdeles. Den er litt rimeligere, og tynn og lett, inneholder også elastan. Men synes den kan bli vel fort nuppete. Ellers støtter jeg forslaget om HM premium collection. Du kan også bruke de tynne ulltoppene fra Lindex, men tror de passer best under en blazer. Eller for seg selv med ullsinglet under. Virker i tynneste laget og kanskje gjennomsiktig om den blir strukket for mye.

Anonymkode: 53df2...de4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Kashmina er veldig gode. Premium collection kashmir fra H&M er også bra, og prisen er god.

Anonymkode: 1247e...c82

Kashmina er altfor dyr og H&M premium kasjmir har elendig kasjmir. 

Anonymkode: c73d3...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kashmina er altfor dyr og H&M premium kasjmir har elendig kasjmir. 

Anonymkode: c73d3...046

TS har satt en maxpris på 4000. Kashmina er dyre, men de koster mindre enn det. 

Anonymkode: 39823...dcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte selected femme for ikke lenge siden. Ser de har salg nå. Er endel ull der. Noe litt kjedelig tøy,men kan også finne noe ok

Anonymkode: de4eb...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS har satt en maxpris på 4000. Kashmina er dyre, men de koster mindre enn det. 

Anonymkode: 39823...dcb

4000 for én genser? 

Anonymkode: c73d3...046

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du finner noe hos Cavour? De har en del basisklær som er topp for kontoret.

Anonymkode: 1ae32...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis 4000 er maks, så ville jeg også investert i genser fra Kashmina. Ønsker meg selv, men har ikke råd nå. Men har luer derfra som er kjempefine, gode og varme. Klør heller ikke fordi jeg ikke tåler ha ull rett på kroppen. Jeg har også prøvd Kashmirgensere fra h&m og har ikke hatt noen problemer med det. Holder seg pene i flere år hvis du vasker dem riktig, så er ikke enig i kommentaren ovenfor her. Men Kashmina er jo en helt annen kvalitet selvfølgelig. 

Anonymkode: ea431...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...