AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Del Skrevet 16. januar 2023 Hei! Holder på å øvelseskjøre nå, synes ikke kjørelæreren min er superflink til å si hva mer spesifikt jeg skal øve på, skal spørre mer neste time. Lurte derfor på om noen her har tips til ting som er lurt å øve på? Anonymkode: fd323...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Del Skrevet 16. januar 2023 Det du er dårligst på. Anonymkode: 462d1...333 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 16. januar 2023 #3 Del Skrevet 16. januar 2023 Det viktigste tror jeg er mengdetrening. At du får kjørt mange kilometer sånn at ting mer og mer går på automatikk. Folk er jo ulike, og hva du trenger mest trening på , det vet ikke jeg, men det å hele tida vite fartsgrensa der du kjører, tilpasse farta riktig og følge med på skilting er viktige ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #4 Del Skrevet 16. januar 2023 Kan du alle skilt? trafikkflyt avspasering av fart riktig avstand til neste bil være obs ved skole/barehage/gangfelt lukepsrkere? Anonymkode: 50242...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Del Skrevet 18. januar 2023 Mengdetrening. Så spør du kjørelærer om pirk og følger det han sier. Alle må fokusere på forskjellige ting så han kan se på dine individuelle vanskeligheter. Ingen her inne vet hva du allerede gjør. Anonymkode: cc49a...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 24. januar 2023 #6 Del Skrevet 24. januar 2023 Bytt lærer. Øv på å være selvstendig. Finne parkeringsplass (uten at noen sier noe mens du holder på), finne plass å snu. Enkelt å lære seg sikkerhetskontrollene perfekt, og da kan man øve uten ledsager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 24. januar 2023 #7 Del Skrevet 24. januar 2023 Mengdetrening er alfa-omega. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå