Purple_Pixiedust Skrevet 15. januar 2023 #21 Del Skrevet 15. januar 2023 Pga min psykiske helse, fordi jeg vil se bra ut og for min fysiske helse. Det er også noe som jeg vanligvis liker å gjøre. Er litt demotivert nå om dagen da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #22 Del Skrevet 15. januar 2023 For å klare å jobbe så hardt som jeg gjør. Balanse og styrke. Og generelt holde kroppen i shape. Anonymkode: e94ac...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 15. januar 2023 #23 Del Skrevet 15. januar 2023 Nr 1. Utseendet (nærmere bestem ikke bli for tjukk). Jeg vil at den personen jeg ser i speilet skal være sånn som jeg tror jeg ser ut, hvis det gir mening. Nr 2 er prestasjonene. Løpe fortere, løfte mer. Delta i løp. Jeg trener sammen med kompiser. Nr 3 er helse. Det er ikke det jeg tenker mest på, men jeg vil jo ta vare på hjertet mitt og være oppegående når jeg blir gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 15. januar 2023 #24 Del Skrevet 15. januar 2023 Før trente jeg for å bli tynn. Da mistet jeg fort motivasjonen og ga fort opp. Nå trener jeg for min psykiske helse, velvære, for å føle meg sterk og for å holde ryggsmerter borte. Nå trenger jeg ikke motivasjon for å trene, jeg bare gjør det, og det er så befriende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #25 Del Skrevet 15. januar 2023 Helse (fysisk og psykisk) og velvære. Før pleide jeg å trene for utseendet og forventninger, men da gikk det raskt til blokksberg hver gang. Anonymkode: d73b6...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #26 Del Skrevet 15. januar 2023 Begynte av 2 hovedårsaker. Psykisk helse og overvekt/dårlig form. Nå, noen år senere, trener jeg fordi det er noe av det morsomste jeg vet, og elsker å være i god form. Anonymkode: 921bb...d8d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #27 Del Skrevet 15. januar 2023 Psyken. Det blir veldig mørkt hvis jeg ikke regelmessig blir fysisk sliten. Det er også veldig sosialt og gir meg enorm mestringsfølelse. Synes det er skikkelig artig, rett og slett. Anonymkode: 96203...125 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 15. januar 2023 #28 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Spørsmålet er i tittelen. Hvorfor trener du? Selv trener jeg for min psykiske helse. Jeg har forskjellige diagnoser, og jeg trener fordi jeg da føler meg sterkere. Anonymkode: 5ce67...f1c Godt svar. Jeg trener for å se bra ut. (Ikke like godt svar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #29 Del Skrevet 15. januar 2023 Det mentale, man føler seg jo bedre psykisk som flere her sier. Og utseende. Vil ha en fin kropp. Og holde meg så ung som jeg kan lenge. Og at jeg da kan spise litt mer av god mat. Er en foodie 🙂 Anonymkode: 3c656...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #30 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det mentale, man føler seg jo bedre psykisk som flere her sier. Og utseende. Vil ha en fin kropp. Og holde meg så ung som jeg kan lenge. Og at jeg da kan spise litt mer av god mat. Er en foodie 🙂 Anonymkode: 3c656...a67 Glemte å legge til søvn. Sliter med søvn og det blir bedre med regelmessig trening. Anonymkode: 3c656...a67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #31 Del Skrevet 15. januar 2023 Fordi jeg liker å bevege meg og føle meg sterk, fordi trening gir meg endorfiner så jeg blir lykkeligere, fordi kampsport, dans, calisthenics og akrobatikk er lek, det kjennes ikke ut som trening men som å ha det moro. Jeg trener også styrketrening og det er kun fordi jeg må for å holde meg skadefri i den morsomme treningen - jeg synes det er ganske kjedelig å løfte. At man blir stram i kroppen og at definerte muskler er estetisk pent er en bonus. Anonymkode: 00ae9...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #32 Del Skrevet 15. januar 2023 Først trente jeg for å komme litt unna ungemas, etterhvert ble det bare en vane. Nå trener jeg fordi det gir meg overskudd i en hverdag som består av mye krevende jobb. Hjelper på psyken, gjør meg glad og gir meg mestringsfølelse og god samvittighet -pluss at jeg fortsatt kommer meg litt unna ungdoms-mas. Anonymkode: c1bb4...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #33 Del Skrevet 15. januar 2023 Jeg elsker å trene. Løping, ballidrett, styrke, svømming, turer osv. Gir meg masse glede, overskudd og energi. Det morsomste er jo fremgang og mestring. Trener også for det mentale. Anonymkode: a09a8...289 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. januar 2023 #34 Del Skrevet 15. januar 2023 Pga helsefordelene det gir. Og det er gøy å ha mål å strekke seg etter og når det gjelder trening kan der jo måles veldig konkret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. januar 2023 #35 Del Skrevet 16. januar 2023 (endret) 1. Bedre helse 2. Utseendet 3. Mental velvære Endret 16. januar 2023 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #36 Del Skrevet 16. januar 2023 1: For den psykiske helsen. Har depresjon, angst, ocd. 2: For å kunne spise litt mer enn jeg kanskje har godt av. Prøver å skjerpe meg, men tåler litt mer mat/sjokolade, når jeg trener. En kan si det ødelegger for treningen, men hadde jeg ikke trent, hadde jeg slitt ennå mer med vekten enn jeg gjør i dag. Anonymkode: 3b2ce...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #37 Del Skrevet 22. januar 2023 Jeg skal innrømme at den største driven for min del er å se bra ut. Så er det selvsagt et pluss at det er bra for helsen. Anonymkode: 2e120...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #38 Del Skrevet 23. januar 2023 Trener styrke og løping først og fremst for fysisk og mental helse. Trener kampsport fordi det er gøy. Anonymkode: b9d9d...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå