Gå til innhold

Når slutter damer med stringtruse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns ikke string er sexy og det har ingenting med at jeg ikke bruker det selv. Det er få eller ingen som trenger å vise fram rumpa slik og få eller ingen som kler det. Helt ærlig. 

Anonymkode: 1a714...53b

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 50+. Aldri brukt stringtruser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 21.12):

Haha, morsom lesing her. Jeg har til dags dato aldri fått gnagsår i ræva av stringtruse. Har brukt det siden jeg var 14, nærmer meg 40. Kommer ikke til å slutte før jeg blir inkontinent og må ha plass til tena. 

Det styggeste jeg ser er damer i trange bukser/tights og vanlige truser som gir dem klassisk krabberumpe. Rumpeballene deles i 4 altså. 

Anonymkode: 03873...c26

Helt lik erfaring. Ikke opplevd hverken gnagsår, soppinfeksjon eller en string som gnir seg i avføring…. Det sier kanskje mer om de som har de problemene?

Jeg har passert 40 og bruker fremdeles string. Rumpa er veltrent med god sprett i fremdeles. Ikke alle får hengerumpe og cellulitter, selv om noen her inne åpenbart tror det. 

Anonymkode: e557c...e52

Skrevet

Alle trusene blir string truser når damene når en viss alder, i den alderen når de ikke merker at de setter seg på katta, og den henger fast i rævasprekken når de reiser seg. Tror også det var sånn uttrykket pussy oppsto i England, og tilsvarende bakmus i norge fra den gangen vi var plaget med gnagere i huset. Uttrykker beaver og bever vet jeg egentlig ikke hvor det stammer fra, men tror det var fra den tiden da dotten var så stor at selv ikke den største Maxi Sloggi trusa kunne skjule den. Men det kommer til et punkt hvor ræva klarer å skjule en Maxi Sloggi truse, derav min konklusjon at alle trusene blir stringtruser til slutt, i enkelte tilfeller blir det kun halvstring, ene rumpeballen dekket, mens den andre er bar. 

Lurer på å opprette en tråd om i hvilken alder damene begynner med halvstring, BTW Happy Vantines.

Anonymkode: 20920...3bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...