Snublefot62 Skrevet 1. februar 2023 #161 Del Skrevet 1. februar 2023 Sharp75! skrev (6 minutter siden): Og det har jeg heller ikke sagt noe om, men jeg følger de iallefall 🤷♀️ baserer ikke min teori på andrehånds eller tredjehånds informasjon som flere andre. Men noen ser ikke eller vil ikke se forskjellen 🤷♀️ les heller hva som skrives og ikke legg til flere meninger eller sannheter som ikke eksisterer.... Kall ei spade for ei spade og gå ikke rundt grøten..... Eller copy paste 😝 Tar du skjermbilder av noe av det som deles? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 1. februar 2023 #162 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) Snublefot62 skrev (22 minutter siden): Tar du skjermbilder av noe av det som deles? Jeg er ikke en av de som følger noen slavisk med lupe fra morgen til kveld for å ta de på noe nei eller for å se hva de gjør, det kommer aldri til å skje. Er dager jeg ikke åpnet snap. Er ikke noe jeg gidder å bruke min tid/mitt liv på. Så mye interesserer ikke influencere meg. 🤷♀️ Endret 1. februar 2023 av Sharp75! Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. februar 2023 #163 Del Skrevet 1. februar 2023 Sharp75! skrev (49 minutter siden): Og det har jeg heller ikke sagt noe om, men jeg følger de iallefall 🤷♀️ baserer ikke min teori på andrehånds eller tredjehånds informasjon som flere andre. Men noen ser ikke eller vil ikke se forskjellen 🤷♀️ les heller hva som skrives og ikke legg til flere meninger eller sannheter som ikke eksisterer.... Kall ei spade for ei spade og gå ikke rundt grøten..... Eller copy paste 😝 Lite fruktbart å klage på andre deltakere i tråden og om Jodel og Discord om du ikke kan knytte noe opp til virket, Sara E As. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. februar 2023 #164 Del Skrevet 1. februar 2023 Sharp75! skrev (20 minutter siden): Jeg er ikke en av de som følger noen slavisk med lupe fra morgen til kveld for å ta de på noe nei eller for å se hva de gjør, det kommer aldri til å skje. Er dager jeg ikke åpnet snap. Er ikke noe jeg gidder å bruke min tid/mitt liv på. Så mye interesserer ikke influencere meg. 🤷♀️ Eh? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. februar 2023 #165 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) Snublefot62 skrev (45 minutter siden): Tar du skjermbilder av noe av det som deles? Jeg har sett skjermbilder og observerer at hun ikke er nytenkende med tanke på innhold som deles. Det er ingenting nytt. Jeg har sett noen av snappene da kontoen dukker opp på Snapchat. Som et togkrasj må en bare av og til se om det er så gale som det fremstilles. Selv om en ser noen snapper en sjelden gang betyr det ikke at en følger henne, eller er tilhenger/fan av Sara E. Endret 1. februar 2023 av Misselue 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1. februar 2023 #166 Del Skrevet 1. februar 2023 Sharp75! skrev (42 minutter siden): Jeg er ikke en av de som følger noen slavisk med lupe fra morgen til kveld for å ta de på noe nei eller for å se hva de gjør, det kommer aldri til å skje. Er dager jeg ikke åpnet snap. Er ikke noe jeg gidder å bruke min tid/mitt liv på. Så mye interesserer ikke influencere meg. 🤷♀️ Så det betyr at når du så skråsikker som du ofte er diskuterer mot noe som blir sagt her, så tar du det utelukkende fra hukommelsen din og det er heller ingen selvfølge at du har fått med deg det som influenseren/bedriften la ut? 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 1. februar 2023 #167 Del Skrevet 1. februar 2023 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Så det betyr at når du så skråsikker som du ofte er diskuterer mot noe som blir sagt her, så tar du det utelukkende fra hukommelsen din og det er heller ingen selvfølge at du har fått med deg det som influenseren/bedriften la ut? Hvor mange tror du sitter og tar screenshot og er besatt? Hvor sikker er teorien når det blir andrehånds og tredjehånds informasjon? 🤔🤔 Skråsikker? Like skråsikker som flere her da 🥴 noen av tingene vet jeg sikkert at jeg har sett/lest og det blir bekreftet av andre i tråden eller jeg bekrefter andre som skriver og når jeg er usikker skriver jeg om jeg husker rett så........ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. februar 2023 #168 Del Skrevet 1. februar 2023 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Hvor mange tror du sitter og tar screenshot og er besatt? Hvor sikker er teorien når det blir andrehånds og tredjehånds informasjon? 🤔🤔 Skråsikker? Like skråsikker som flere her da 🥴 noen av tingene vet jeg sikkert at jeg har sett/lest og det blir bekreftet av andre i tråden eller jeg bekrefter andre som skriver og når jeg er usikker skriver jeg om jeg husker rett så........ Lite fruktbart å anklage motdebattanten for å være besatt når du til stadighet skriver støtteerklæringer og slår ring rundt en influenser som stjeler andres arbeid «, samt deler sykehistorien til barnet sitt. Teori? Dette er en influenser som er så forutsigbar at du kan stille klokken etter henne. Hva er det hun deler av innhold som er nytt? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. februar 2023 #169 Del Skrevet 1. februar 2023 Sara Emilie vant ikke noen priser på vixen da folk tydeligvis ikke liker innholdet hun produserer. Kundeservice og kommunikasjon ut mot kunder har heller ikke hjulpet. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 1. februar 2023 #170 Del Skrevet 1. februar 2023 Misselue skrev (36 minutter siden): Lite fruktbart å anklage motdebattanten for å være besatt når du til stadighet skriver støtteerklæringer og slår ring rundt en influenser som stjeler andres arbeid «, samt deler sykehistorien til barnet sitt. Teori? Dette er en influenser som er så forutsigbar at du kan stille klokken etter henne. Hva er det hun deler av innhold som er nytt? Din teori, din sannhet, som vanlig danner du deg et eget bildet av hva jeg står for. Ikke en eneste plass på KG står det at jeg støtter plagiat eller utlevering av barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. februar 2023 #171 Del Skrevet 1. februar 2023 Sharp75! skrev (25 minutter siden): Din teori, din sannhet, som vanlig danner du deg et eget bildet av hva jeg står for. Ikke en eneste plass på KG står det at jeg støtter plagiat eller utlevering av barn. Du støtter faktisk opp om en influenser som deler barns sykehistorier og kopierer andres produkt og merkevare. Dette gjør du hver gang du skriver støttende innlegg. Enten er en imot juks og fanteri As, eller ikke. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 14. februar 2023 #172 Del Skrevet 14. februar 2023 Lily Of the Valley skrev (På 22.1.2023 den 12.37): Godt mulig. De skriver at kjolen skal ha glidelås i den storyen, men på nettsida står det ikke noe om det så vidt jeg kan se. Noe som er dumt siden det er relevant informasjon etter min mening. 🤭🤭 Synd de ikke skriver det på nettsiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 26. juli 2023 #173 Del Skrevet 26. juli 2023 SlitenDue skrev (På 23.1.2023 den 22.14): Og hvis den har glidelås og jeg overså den så skal jeg ihvertfall grave meg ned 😂😂🙈 Herregud så flaut. Jeg sto seriøst å sleit som fa** for å komme meg ut av kjolen. Så sikkert ut som jeg forsøkte å komme meg ut av en tvangstrøye. Og så har den mest sannsynlig glidelås?? Omg! Jeg dør av meg selv. Kan jeg få spørre deg hva som står i kjolen hvor den er laget? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlitenDue Skrevet 26. juli 2023 #174 Del Skrevet 26. juli 2023 Sharp75! skrev (44 minutter siden): Kan jeg få spørre deg hva som står i kjolen hvor den er laget? 🙂 Jeg vet dessverre ikke. Jeg returnerte den. Synes ikke kjolen var verd prisen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 26. juli 2023 #175 Del Skrevet 26. juli 2023 SlitenDue skrev (13 minutter siden): Jeg vet dessverre ikke. Jeg returnerte den. Synes ikke kjolen var verd prisen. Forstår deg 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 28. juli 2023 #176 Del Skrevet 28. juli 2023 Kom det noengang frem hvilken eller hvilke fabrikker Amicas bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 28. juli 2023 #177 Del Skrevet 28. juli 2023 Nei, men det sies at i allefall mye av Careless bruker samme fabrikk som New Yorker. De har på sin side blitt sterkt kritisert for at de nekter å legge frem bevis på at de driver med etisk handel. De legger frem masse svada om ISO, men nekter altså innsyn. Så tipper Amicas bruker samme fabrikk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 28. juli 2023 #178 Del Skrevet 28. juli 2023 Sawyer skrev (5 minutter siden): Nei, men det sies at i allefall mye av Careless bruker samme fabrikk som New Yorker. De har på sin side blitt sterkt kritisert for at de nekter å legge frem bevis på at de driver med etisk handel. De legger frem masse svada om ISO, men nekter altså innsyn. Så tipper Amicas bruker samme fabrikk. Ja mener og at det er nevnt at det er de samme fabrikkene. Er derfor jeg stusser litt. Amicas i sin tid var og veldig på dette med bærekraft og gode forhold ved fabrikkene. Men så klarte heller aldri de å dokumentere noen av påstandene. De måtte til og med trekke tilbake påstanden om bærekraft i media. Og det er jo mye av de samme personene som står bak Amicas som Careless, ByLien osv. Så det er naturlig å trekke paralleller til samme samarbeidspartnere og. Hvorfor finne opp kruttet på nytt liksom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 25. juli 2024 #179 Del Skrevet 25. juli 2024 Var ikke det en diskusjon når Amicas kjolene ble lansert at prisen var rimelig stiv? Da snakket de mye om hvorfor de måtte ta nettopp en stiv pris for kjolene. Nå selges de ut til 799 eller deromkring. Må jo gå veldig i tap? (Or not, if u know what I mean😳😃🫢) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 25. juli 2024 #180 Del Skrevet 25. juli 2024 Unodostrez skrev (1 time siden): Var ikke det en diskusjon når Amicas kjolene ble lansert at prisen var rimelig stiv? Da snakket de mye om hvorfor de måtte ta nettopp en stiv pris for kjolene. Nå selges de ut til 799 eller deromkring. Må jo gå veldig i tap? (Or not, if u know what I mean😳😃🫢) 799 er fremdeles en for stiv pris.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå