Gå til innhold

Amicas nettbutikk

Interiørgla

Anbefalte innlegg

MøllersTran skrev (3 timer siden):

Hmm, bare jeg som syns det er litt rart å bruke så mye tid og penger, og lansere tre så fine, bærekraftige, high-end kjoler ei uke før Vixen, for så å dra på kjoleshopping??? 😜 Det må jo være den ultimate plattformen for gratis reklame? 

Leste en jodel om akkurat det der. Veldig rart at de ikke bruker sine egne kjoler. Spesielt siden det er første eventet etter lanseringen. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det gjør jo at en kan lure litt på hva de tenker på. Gode på markedsføring er det hvertfall ikke.

Kanskje de burde hatt noen timer med Benedicte Haugaard?

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (4 timer siden):

Hmm, bare jeg som syns det er litt rart å bruke så mye tid og penger, og lansere tre så fine, bærekraftige, high-end kjoler ei uke før Vixen, for så å dra på kjoleshopping??? 😜 Det må jo være den ultimate plattformen for gratis reklame? 

Nei, det er ikke bare du som synes det er rart. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (27 minutter siden):

Ja det gjør jo at en kan lure litt på hva de tenker på. Gode på markedsføring er det hvertfall ikke.

Hele opplegget ble jo ikke akkurat en suksess med tanke på uttalelser om bla bærekraft før og etter lansering. Disse damene har lurt kundene sine.  

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Vet ikke om jeg ville søkt råd hos henne i hvertfall. Er jo ikke helt god hun heller. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (13 minutter siden):

Vet ikke om jeg ville søkt råd hos henne i hvertfall. Er jo ikke helt god hun heller. 

Nei. Det ment litt som en spøk :)

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertestein skrev (6 timer siden):

Amicas har svart på IG at de jobber med å få på plass et system slik at de som har handlet kjolene skal kunne legge igjen anmeldese. Vedkommende spurte om det kom på hjemmesiden deres. 

Merkelig at dette ikke er på plass før lansering. Det er jo en viktig del av bedriften.

Man kan vel legge igjen omtale på deres Facebook 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjolen min for noen dager siden. Bestilte Sara sin kjole.

Den er utrolig fin, tykk og stødig i stoffet og sitter knallfint på kroppen. Ble faktisk positivt overrasket over hvor fin den er. Men!! Den er utrolig vanskelig å få på/av.

Strikket i ryggen er så utrolig stram, så jeg var redd jeg måtte klippe av meg kjolen for å komme meg ut av den. Heldigvis klarte jeg til slutt etter mye om og men å få den av, heldigvis uten å ødelegge noe (på kjolen og meg selv) 

Den er ikke for liten til meg, den finnes ikke trang eller stram noen plasser når den er på, men uten glidelås og med så stram strikk så må man nesten være to for å få den av/på. 

Skrev mail til Amicas om retur, fikk returseddel rimelig kjapt. Veldig overrasket over dette etter å ha lest om såpas mange andre som ikke har fått svar på mailer de har sendt.

Vet ikke om folk flest vet dette, men siden de ikke legger ved ferdig utfylt angrerettskjema i bestillingsbekreftelsen eller sammen med varene så har man 12 mnd angrefrist. 

De bør også ha rimelig god kontroll på returene/emballasjen til returene siden man ikke får returskjema å legge ved pakken. Man får kun tilsendt returseddel på mail til å tape utenpå pakken. Om emballasjen rotes bort så har de ingen ting å identifisere kunden med. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlitenDue skrev (3 timer siden):

Den er utrolig fin, tykk og stødig i stoffet og sitter knallfint på kroppen. Ble faktisk positivt overrasket over hvor fin den er. Men!! Den er utrolig vanskelig å få på/av.

Strikket i ryggen er så utrolig stram, så jeg var redd jeg måtte klippe av meg kjolen for å komme meg ut av den. Heldigvis klarte jeg til slutt etter mye om og men å få den av, heldigvis uten å ødelegge noe (på kjolen og meg selv) 

Den er ikke for liten til meg, den finnes ikke trang eller stram noen plasser når den er på, men uten glidelås og med så stram strikk så må man nesten være to for å få den av/på. 

Skrev mail til Amicas om retur, fikk returseddel rimelig kjapt. Veldig overrasket over dette etter å ha lest om såpas mange andre som ikke har fått svar på mailer de har sendt.

Vet ikke om folk flest vet dette, men siden de ikke legger ved ferdig utfylt angrerettskjema i bestillingsbekreftelsen eller sammen med varene så har man 12 mnd angrefrist. 

De bør også ha rimelig god kontroll på returene/emballasjen til returene siden man ikke får returskjema å legge ved pakken. Man får kun tilsendt returseddel på mail til å tape utenpå pakken. Om emballasjen rotes bort så har de ingen ting å identifisere kunden med. 

Spennende å høre din erfaring. Skjønner godt du sendte den i retur når det var vanskelig å ta den av. Til den prisen skal alt være perfekt synes eg. Hvordan var stoffet? Var det skrukkete og stivt? Fikk dere noe informasjon om at flere navn og telefonnummer var blitt delt på snap? Ble mange spørsmål. Nysgjerrig 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonymm97 skrev (51 minutter siden):

Spennende å høre din erfaring. Skjønner godt du sendte den i retur når det var vanskelig å ta den av. Til den prisen skal alt være perfekt synes eg. Hvordan var stoffet? Var det skrukkete og stivt? Fikk dere noe informasjon om at flere navn og telefonnummer var blitt delt på snap? Ble mange spørsmål. Nysgjerrig 😂

Ikke skrukkete. Kjolen så fin ut når jeg tok den ut av posen og det virket ikke som at stoffet skrukker lett heller. 
Stoffet er tykt, men ikke stivt, så den holder fasongen uten å være ubehagelig å bevege seg i.
Fargen var veldig fin.

Strikkene rundt knappene i fronten tror jeg kan bli ødelagt ganske raskt. Eventuelt ryke i sømmen, for man må opp med ALLE knappene for å få kjolen over hodet/skuldrene. 
Det hadde vært lurt med en glidelås i siden på kjolen. 

Synes prisen var alt for drøy selv om man fikk 20%.
Og helt ubrukelig for min del da jeg må ha en person for å hjelpe meg på med/av med kjolen. 
Flott at man kan betale med Klarna. For da fikk jeg prøvd kjolen før jeg betaler. Og nå har jeg rapportert retur hos Klarna, så da slipper jeg å betale og evt vente på å få tilbake pengene. 

Endret av SlitenDue
Skrivefeil
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym767 skrev (9 timer siden):

Leste en jodel om akkurat det der. Veldig rart at de ikke bruker sine egne kjoler. Spesielt siden det er første eventet etter lanseringen. 

Hæ? Dette er tull? Ikke si de er på kjole handel til vixen når de har laget high end eller hva de kaller det, selv? Det henger på ikke på grep. De bruker såklart sin egen for å få gratis reklame. Hva er det med disse jentene? Skjønner det ikke.

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli knust av Jørgegine Vasstrand og Lea Isadora på Vixen er sikkert ikke så god reklame.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertestein skrev (18 timer siden):

Hæ? Dette er tull? Ikke si de er på kjole handel til vixen når de har laget high end eller hva de kaller det, selv? Det henger på ikke på grep. De bruker såklart sin egen for å få gratis reklame. Hva er det med disse jentene? Skjønner det ikke.

Som noen mente i SE elker Therese sin tråd, er de sikkert redde for å få spørsmål om kjolene hvis de bruker de på Vixen....

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlitenDue skrev (På 20.1.2023 den 16.51):

Det står på Amicas sin instastory at det er glidelås på sara kjolen. Stemmer ikke det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VildeS skrev (2 timer siden):

Det står på Amicas sin instastory at det er glidelås på sara kjolen. Stemmer ikke det?

Kan ikke se at det står noe om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (5 timer siden):

Deg står på et bilde av Therese kjolen på story på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
elskersommer skrev (6 timer siden):

AA930FAC-1708-4A9F-A628-4BF6E0DCB334.thumb.jpeg.e4849bf81ceb3b74055efe737e11be34.jpegKilde: Amicas IG-story

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (3 timer siden):

AA930FAC-1708-4A9F-A628-4BF6E0DCB334.thumb.jpeg.e4849bf81ceb3b74055efe737e11be34.jpegKilde: Amicas IG-story

Er ikke dette glidelås? 

Screenshot_20230122_122934_com.android.gallery3d.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...