Gå til innhold

Amicas nettbutikk

Interiørgla

Anbefalte innlegg

Hakkiplata skrev (2 timer siden):

Akkurat det husker jeg ikke, eller jo snakket med sara på privaten der jeg beklaget og hun skrev

"Hei😄 slettet Fordi jeg ikke har bekreftet at det er dette huset, det kan være et annet☺️ Og selvom Finn annonser ligger åpent for alle og med adresse så er min situasjon litt spesiell, når man er offentlig og det finnes mange rare folk der ute så vil helst ikke at alle skal plotte inn adresse på hvor jeg og barna bor så enkelt☺️"

Men uansett.. En bedrift oppfører seg ikke slik. Og hva skjer med sertifiseringen? 

Kan andre her sende mail å spørre om å få se sertifiseringen? Virker jo ikke som om det er noe de kan vise. 

[email protected]

Hadde jeg vært eier av en bedrift og hatt gyldig sertifisering, så hadde jeg med glede vist den frem til alle som spurte (..og ikke spurte). 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Strat0s
Spiaggia skrev (7 minutter siden):

Hadde jeg vært eier av en bedrift og hatt gyldig sertifisering, så hadde jeg med glede vist den frem til alle som spurte (..og ikke spurte). 

De fremstår ikke videre profesjonelle slik de håndterer spørsmål. 

Hvem såg du reklamere for kjolen? De kommer nok snart på salg. Special price, Just for you my friend 💸💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hakkiplata
Spiaggia skrev (7 timer siden):

Jeg vet. Det er en useriøs bedrift. Det er ingen som holder på med slik "silent treatment". Tenk om de store kjedene hadde gjort dette, oversett en kunde og unngått å svare bare fordi de stiller kritiske spørsmål etter de har begått lovbrudd. De tar jo det personlig. 

Strat0s skrev (7 timer siden):

Hvem såg du reklamere for kjolen? De kommer nok snart på salg. Special price, Just for you my friend 💸💸

Det var Martine Halvorsen, hun filmet moren sin som hadde kjolen på. Reklame merkingen var liten og ikke lett å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiaggia skrev (7 timer siden):

Jeg har sendt de mail å spurt om sertifiseringen, er vel 2 dager siden. Står man skal få svar innen 48 timer. Jeg har ikke fått svar enda og ser den Instagram meldingen at hun har heller ikke fått. 

Tipper amicas jobber på spreng for å skrape sammen en falsk sertifisering :fnise:

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkiplata skrev (36 minutter siden):

Jeg vet. Det er en useriøs bedrift. Det er ingen som holder på med slik "silent treatment". Tenk om de store kjedene hadde gjort dette, oversett en kunde og unngått å svare bare fordi de stiller kritiske spørsmål etter de har begått lovbrudd. De tar jo det personlig. 

Det var Martine Halvorsen, hun filmet moren sin som hadde kjolen på. Reklame merkingen var liten og ikke lett å se.

den merkingen er nesten ikke på lovlig vis markert . Men typisk MH hun skal ikke vise at det er sponset eller reklame .Tror virker mer troverdig hvis skjuler reklamer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strat0s skrev (23 timer siden):

Tror det var Martine Halvorsen? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle brukt så mye på en kjole, hadde det ikke blitt en av disse. Lite bilder av fornøyde kunder. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (4 timer siden):

Hvis jeg skulle brukt så mye på en kjole, hadde det ikke blitt en av disse. Lite bilder av fornøyde kunder. 

Nei, jeg hadde brukt pengene på ordentlig kvalitet, ikke gårsdagens nyheter som ikke er noe annet enn kopi av andre kjoler. 
Lite bilder av fornøyde kunder er ikke positivt. 
Kundene opplever gjerne at de er blitt ført bak lyset. Tandberg og resten av trekløveret  har gått ut og sagt at kjolene er Designerkjoler, bærekraftige og high end - hva enn det betyr for så å hevde at de aldri har snakket om dette. Enkelte har garantert kjøpt disse kjolene da de trodde at kjolene var bærekraftige og mer miljøvennlige. Dette viste seg å være løgn. Om de innbiller seg at kundene og folk ikke får med seg det de publiserer, må de tro om igjen. Folk liker ikke å bli lurt!

Endret av Misselue
  • Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er inne på anmeldelser, så ser dere flere på hjemmesiden til en av amicas jentene. Therese's bylien. Her ligger det flere tilbakemeldinger som ikke er positive, men allikevel 5 stjerner. Er ingen som er så misfornøyd med ett plagg men gir full score. Eller har jeg misforstått? 

5D6F5394-6BF7-4211-AB6E-E22321A997D1.jpeg

B10DFBD9-A1ED-4090-9AE1-C53183148071.jpeg

Endret av Hjertestein
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (38 minutter siden):

Da har jeg fått forespørsel om å poste dette for vedkommende, da hun ikke vil vise sitt egentlige brukernavn.

Her ser dere hjemmesiden, amicas.no og litt av teksten. 

C3E2AF5D-BC31-44A9-8248-E22BED32AE89.jpeg

BBAAEA7F-14D0-4AAD-A66C-96293DA14583.png

Nå ligger det en anmeldelse faktisk. Lurer på hva de holder på med og hvor lenge den får ligge da 🙄

Endret av Sharp75!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Nå ligger det en anmeldelse faktisk. Lurer på hva de holder på med og hvor lenge den får ligge da 🙄

Den blir nok slettet ja. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertestein skrev (21 minutter siden):

Når vi er inne på anmeldelser, så ser dere flere på hjemmesiden til en av amicas jentene. Therese's bylien. Her ligger det flere tilbakemeldinger som ikke er positive, men allikevel 5 stjerner. Er ingen som er så misfornøyd med ett plagg men gir full score. Eller har jeg misforstått? 

5D6F5394-6BF7-4211-AB6E-E22321A997D1.jpeg

B10DFBD9-A1ED-4090-9AE1-C53183148071.jpeg

Er jo noe som ikke stemmer. Rare greier.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (Akkurat nå):

Er jo noe som ikke stemmer. Rare greier.

Ja det er det. Jeg hadde aldri gitt full score på ett produkt jeg ikke var helt fornøyd med. Det er så lite troverdig. Burde ikke vært lov å holde på slik.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (Akkurat nå):

Ja det er det. Jeg hadde aldri gitt full score på ett produkt jeg ikke var helt fornøyd med. Det er så lite troverdig. Burde ikke vært lov å holde på slik.

Noen ganger kan en trykke feil, men det skal en del til at flere gjør samme feilen. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, bare jeg som syns det er litt rart å bruke så mye tid og penger, og lansere tre så fine, bærekraftige, high-end kjoler ei uke før Vixen, for så å dra på kjoleshopping??? 😜 Det må jo være den ultimate plattformen for gratis reklame? 

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (7 minutter siden):

Hmm, bare jeg som syns det er litt rart å bruke så mye tid og penger, og lansere tre så fine, bærekraftige, high-end kjoler ei uke før Vixen, for så å dra på kjoleshopping??? 😜 Det må jo være den ultimate plattformen for gratis reklame? 

Jysla godt poeng.

Jeg tror de mistet interessen. De tenkte dette var en enkel sak og lettjente penger. Men nå gikk det ikke helt som forventet og nå er de på jakt etter det "neste store".

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amicas har svart på IG at de jobber med å få på plass et system slik at de som har handlet kjolene skal kunne legge igjen anmeldese. Vedkommende spurte om det kom på hjemmesiden deres. 

Merkelig at dette ikke er på plass før lansering. Det er jo en viktig del av bedriften.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (1 time siden):

Amicas har svart på IG at de jobber med å få på plass et system slik at de som har handlet kjolene skal kunne legge igjen anmeldese. Vedkommende spurte om det kom på hjemmesiden deres. 

Merkelig at dette ikke er på plass før lansering. Det er jo en viktig del av bedriften.

Jeg tenker dette er nok et bevis på at dette var en impulsiv, lite gjennomtenkt idè. Ser for meg at de satt i Grebbestad i sommer og en av de «vi skal ikke designe egne kjoler da??», og de andre så «Jaaaa», og plutselig hadde de investert masse penger i noe som ble både mer jobb og mye dyrere enn de hadde sett for seg. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...