Gå til innhold

Hvorfor er DU medlem på SATS? 🤔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og nå ØKER de prisene, som om det ikke var dyrt fra før! 

Anonymkode: f70c2...912

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betaler 379,- med gruppetimer inkl. og mulighet til å trene i hele regionen. Meldte meg inn gjennom en type rabatt som Sats ansatte ga ut for en stund tilbake. Usikker på om prisen min blir justert opp nå eller ikke. I januar har jeg hvert fall betalt 379 og har ikke fått noe varsel om at prisen skal opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har binding på 12 mnd får vel ikke økte priser? 

Anonymkode: 25428...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg trener hver eneste uke, noen ganger 2 ganger, andre ganger 5 til 6 økter i uka.

Jeg har det minste medlemskapet med ett senter, kun egen trening. Koster meg 355 kr. Om det går opp i pris, som det står i media. Så avslutter jeg medlemsskapet. Det er ikke verdt mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer i hvert fall ikke til å bli medlem nå. Det er helt idiotisk at jeg skal betale 700 eller 750 og noen, tydeligvis mange, betaler 399 for akkurat det samme. 

Anonymkode: f70c2...912

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (2 minutter siden):

Fordi jeg trener hver eneste uke, noen ganger 2 ganger, andre ganger 5 til 6 økter i uka.

Jeg har det minste medlemskapet med ett senter, kun egen trening. Koster meg 355 kr. Om det går opp i pris, som det står i media. Så avslutter jeg medlemsskapet. Det er ikke verdt mer

Uansett for lav pris. Er du student? 

Anonymkode: f70c2...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Uansett for lav pris. Er du student? 

Anonymkode: f70c2...912

Nei. Ingen rabatter som student/hunnør etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem fordi min lokale sats har en alldeles fantastisk instruktør som gjør at jeg faktisk kommer tilbake jevnlig og får jobba med kondisen, selv om det føles som om man holder på å stryke med av timene hennes. Hun er verdt hvert øre av medlemsavgifta og bidrar stort til min mentale og fysiske helse. Jeg har dessverre ikke disiplin til å trene meg like sliten på egen hånd. Men slutter hun, slutter jeg.

Anonymkode: 6e41c...0c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Studenter får 30% nå. Hvorfor de og ikke alle? 

Anonymkode: f70c2...912

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 8.40):

Se der ja, velger jeg Akersgata koster det  549,-, mens Tromsø koster 399,- og Langnes 499,-. Jeg tipper de har feil i systemet - igjen. Da jeg skulle melde meg inn med rabattkode måtte jeg gjøre det manuelt, fordi medlemskapet ble 100,- dyrere i måneden når jeg la inn koden...

Anonymkode: 4a8ed...f91

Det er vel vanlig at sentre har forskjellig pris pga beliggenhet, fasiliteter, størrelse osv.

Anonymkode: ddaf6...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Sats har det meste av det jeg trenger, de har senter i praktisk avstand til der jeg bor og prisen er ikke så ille grunnet at jeg får firmarabatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jeg kjenner har ulik pris, basert på hvilken kampanje de ble medlem under og hvor lenge de har trent. For min del betaler jeg i underkant av 500kr for alle sentre og timer. Jeg kommer meg ikke på trening 4 ganger i uken uten gruppetimer der noen bestemmer hva jeg skal gjøre, så for meg er den prisen verdt hver krone. Før jeg ble medlem trente jeg ute og hjemme, men det var så fleksibelt at jeg fort kunne utsette det en dag eller en måned. 

Anonymkode: 7672f...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magika_fra_Fyll skrev (39 minutter siden):

Fordi Sats har det meste av det jeg trenger, de har senter i praktisk avstand til der jeg bor og prisen er ikke så ille grunnet at jeg får firmarabatt

Firmarabatt er jo maks 15% 

Anonymkode: f70c2...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er irriterende med SATS er at de virker til å ha samme priser uansett tilbud. På noen Satser får du barnepass, badstue etc inkludert. Mens andre ingenting. 

Anonymkode: 25428...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben betaler. Så betaler kun skatt på fordelen, som er en ganske rabattert pris. 

Men synes ikke 700 var så ille, om det er fullpris, så hadde nok vært medlem uansett. 

Anonymkode: 05cef...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg betaler litt over 700 kr i mnd. Det inkluderer tilgang til alle treningssentrene i Norge, gruppetimer og håndkle-tjeneste. Sistnevnte er foreløpig kun et av sentrene (Oslo), men er gull. Jeg trener ofte før jobb eller i lunsjen, og da er det herlig å få nyvaskede deilige håndklær når jeg kommer som jeg bare kan legge fra meg der igjen. Ja, det er dyrere enn en del andre sentre. Men jeg liker å veksle mellom ulike sentre i byen, liker å kunne slenge meg på en gruppetime nå og da, og viktigst - jeg synes sentrene er fine, velutstyrte og allsidige. Det viktigste for meg er trivsel, åpningstider og rett og slett «atmosfæren», og det synes jeg SATS-sentrene i Oslo jevnt over er veldig gode på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (20 timer siden):

Jeg betaler litt over 700 kr i mnd. Det inkluderer tilgang til alle treningssentrene i Norge, gruppetimer og håndkle-tjeneste. Sistnevnte er foreløpig kun et av sentrene (Oslo), men er gull. Jeg trener ofte før jobb eller i lunsjen, og da er det herlig å få nyvaskede deilige håndklær når jeg kommer som jeg bare kan legge fra meg der igjen. Ja, det er dyrere enn en del andre sentre. Men jeg liker å veksle mellom ulike sentre i byen, liker å kunne slenge meg på en gruppetime nå og da, og viktigst - jeg synes sentrene er fine, velutstyrte og allsidige. Det viktigste for meg er trivsel, åpningstider og rett og slett «atmosfæren», og det synes jeg SATS-sentrene i Oslo jevnt over er veldig gode på :)

Hvilket senter har håndkleservice? 

Anonymkode: f70c2...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2023 den 22.51):

Hvilket senter har håndkleservice? 

Anonymkode: f70c2...912

Akersgata 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt Sats-senter er det ikke strøm i garderobene engang :fnise:

Anonymkode: 4a8ed...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...