Gå til innhold

Festeblødning?


Gjest Antoine i.i.

Anbefalte innlegg

Gjest Antoine i.i.

Hadde EL forrige fredag-lørdag for en uke siden. Har da IKM fredag-lørdag neste uke. Var nettopp på toalettet og tisset (beklager detaljene) og da datt det en dråpe blod ned i vannet og en på papiret. Har aldri skjedd meg før.

Puppene er blitt litt større og ømmere rundt vorten i det siste, men kan det være pga pergoen?

Lurer nå....Er faktisk nå i en periode hvor jeg ikke ønsker meg barn. Alle rundt meg er gravide eller har nyfødte og det er fått meg til å rygge litt. Blir liksom litt voldsomt og for stort ansvar...

Hva tror dere. Noen som har hatt det slik før (tenker da på symptomene), eller er det vanlig at festeblødningen er mye kraftigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj....har du ikke lenger et ønske om barn fordi venner har fått nyfødte??

Godt du fant det ut da.

Så får dere heller prøve igjen når dere er klare for det, nå som dere vet hvilket stort ansvar det er.

Lykke til!

Endret av Xavia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antoine i.i.
Oj....har du ikke lenger et ønske om barn fordi venner har fått nyfødte??

Godt du fant det ut da.

Så får dere heller prøve igjen når dere er klare for det, nå som  dere vet hvilket stort ansvar det er.

Har vel ikke så mye med det å gjøre, og jeg er ser hvor mye ansvar det er med barn. Tror man aldri vil vite hvor mye ansvar det virkelig er før man sitter der med et barn på armen. DU har vel ei jente fra før av og er derfor klar over de store omveltningene, eller hva???

Jeg er i en livssituasjon hvor jeg nettopp har startet i ny jobb, er nyinnflyttet og har det veldig bra. Det har også tatt på å prøve i nesten et år og ikke få det til mens alle andre rundt meg blir gravide før de prøver. For min egen skyld har jeg nå valgt å tone ned prøvingen og heller konsentrere meg om andre ting.

Vi er klare for å få barn men jeg ønsker meg ikke barn nå med det første. Ikke orker jeg å gå på pergo lengre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...