Keelin137 Skrevet 7. januar 2023 #1 Del Skrevet 7. januar 2023 Noen som vet når sesong 12 starter? Pleier å være i begynnelsen/ midten av januar på TLC, men har ikke fått med meg om/når det starter i år. Klarer nesten ikke vente. Desidert årets største TV happening for min del👏🏻👏🏻 Tråd for å diskutere årets sesong for de som vil😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 7. januar 2023 #2 Del Skrevet 7. januar 2023 Jeg skal se, men vet heller ikke når den starter. Håper det er nå i januar, som vanlig. Det er sesong 14, faktisk, som blir den neste nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 15. januar 2023 #3 Del Skrevet 15. januar 2023 Jeg venter også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 15. januar 2023 #4 Del Skrevet 15. januar 2023 Det begynte på TLC 10. januar i fjor, med omtale fra rett etter nyttår. Jeg håper virkelig de har tenkt å sende det i år også! Blir litt bekymret siden vi ikke har sett noe som helst til det ennå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 19. januar 2023 #5 Del Skrevet 19. januar 2023 (endret) Okei. Jeg har Discovery+, og nå har jeg sendt en melding med spørsmål om MasterChef Australia. Så får vi se, da, hva de sier. Det ligger nyheter som kommer fram til 1. februar, men ingenting der så langt. Håper det beste. Endret 19. januar 2023 av every woman 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 20. januar 2023 #6 Del Skrevet 20. januar 2023 Men da kan jeg meddele at det kommer! De kunne som ventet ikke si akkurat når (rettigheter og alt det der), men det kommer utpå våren en gang. Jeg pleier ikke å engasjere meg så mye i et TV-program, men denne gangen var det verdt det. Heldigvis. 😊 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fyrstikk- Skrevet 20. januar 2023 #7 Del Skrevet 20. januar 2023 Ai, det var gode nyheter! for at du tok en for laget @every woman! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 20. januar 2023 #8 Del Skrevet 20. januar 2023 -Fyrstikk- skrev (44 minutter siden): Ai, det var gode nyheter! for at du tok en for laget @every woman! Åh, bare hyggelig! Alt er vel når en kan komme med gode nyheter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet 3. juli 2023 #9 Del Skrevet 3. juli 2023 Hadde tatt opp hele sesongen, men finalen ble slettet på T-We boksen :- O Noen som vet om man kan se det i reprise eller om den er på noen strømmekanaler? Finner ikke den på Discovery plus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 3. juli 2023 #10 Del Skrevet 3. juli 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 5. juli 2023 #11 Del Skrevet 5. juli 2023 snikleser1 skrev (På 3.7.2023 den 20.42): Hadde tatt opp hele sesongen, men finalen ble slettet på T-We boksen :- O Noen som vet om man kan se det i reprise eller om den er på noen strømmekanaler? Finner ikke den på Discovery plus.... Det handler om rettigheter. De slettet episoder mens sesongen gikk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå