AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Del Skrevet 7. januar 2023 På siste fakturaen jeg fikk, står det oppført en ferje-tur jeg aldri har vært på. Har sendt mail og sagt fra om dette, og håper de ordner opp. Men hvordan er det mulig å gjøre sånne feil? Det står at det er blitt tatt bilde av bilen, men jeg eller bilen har aldri vært i det området.. Anonymkode: 452da...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Del Skrevet 7. januar 2023 Det kan ha vært feiltolkning av registreringsnummer. De leser det automatisk fra bilde og det er fort gjort at et 8 tall blir om til et 3 tall når det leses automatisk. Anonymkode: ee339...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Del Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan ha vært feiltolkning av registreringsnummer. De leser det automatisk fra bilde og det er fort gjort at et 8 tall blir om til et 3 tall når det leses automatisk. Anonymkode: ee339...9ff Ja det er godt mulig det er det som har skjedd. Best man følger med på fakturaen, sier bare jeg. Anonymkode: 452da...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 7. januar 2023 #4 Del Skrevet 7. januar 2023 Skitne skilt som er vanskelig å lese. Man bør jo sjekke fakturaer man får uansett hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 7. januar 2023 #5 Del Skrevet 7. januar 2023 Dansk bil med samme reg nr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå