Gå til innhold

Vi som skal trene x-antall økter før påske! - diskusjonstråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her kan vi diskutere trening og økter knyttet til tråden: Vi som skal trene x-antall økter før påske! 

 

 

Anonymkode: 94176...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommet godt i gang denne uken med 5 økter foreløpig. Har som mål om 48 økter før påske - altså et gjennomsnitt på 4 i uken. Går hardt ut 😅 Men av erfaring kan det være greit å ha litt buffer - en uke med sykdom feks og vipps ligger jeg på etterskudd 🤪

Trener i hovedsak styrketrening. 

Minibolla 🐡

Anonymkode: 94176...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hva kvalifiserer til en økt egentlig? Er en tur med hunden hvor man blir litt svett en økt, liksom?

Anonymkode: 2e671...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei, hva kvalifiserer til en økt egentlig? Er en tur med hunden hvor man blir litt svett en økt, liksom?

Anonymkode: 2e671...323

For min del kommer jeg til å se det litt an. Her går jeg sjeldent fort på tur med hundne, mye snusing på henne, men hvis vi feks går en ekstra lang tur en dag kommer jeg til å telle det som en økt. I dag skal jeg og hunden ut på årets første joggetur og det regner jeg som økt selvom hunden må ha tur uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei, hva kvalifiserer til en økt egentlig? Er en tur med hunden hvor man blir litt svett en økt, liksom?

Anonymkode: 2e671...323

Jeg tenker at du definerer du selv ut i fra hva du legger i en treningsøkt 😊

 

For min del ville jeg ikke definert å traske med hunden rundt borettslaget som en treningsøkt. Men en time i skogen i høyt tempo ville jeg definert som en treningsøkt. Men her er vi jo alle forskjellige, har forskjellige utgangspunkt og forutsetninger.

Anonymkode: 94176...0f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (6 timer siden):

For min del kommer jeg til å se det litt an. Her går jeg sjeldent fort på tur med hundne, mye snusing på henne, men hvis vi feks går en ekstra lang tur en dag kommer jeg til å telle det som en økt. I dag skal jeg og hunden ut på årets første joggetur og det regner jeg som økt selvom hunden må ha tur uansett. 

Joggetur er joggetur - med eller uten hund! 👍😊

Anonymkode: 94176...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...