Gå til innhold

Oss Perfekte


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Vi fleiper mye med hverandre her inne! Husker hjulskiftediskusjoen ja med et stort smil!!! :D

Jeg visste faktisk ikke at Milla tok uskyldig fleiping så alvorlig. Hvis hun gjør det så burde vi andre ikke fleipe med henne. Vi skal respektere henne på samme måte som vi respekterer andre. Enig?

Men ettersom sikkert ikke alle leser dette, så vil jeg nok en gang oppfordre Milla til ikke å ta ibruk alle bakgårds-ordene sine hver gang hun blir provosert. Du er faktisk en av de få her inne som skyter tilbake med et ordforråd de fleste rødmer av når du blir irritert. Det virker både umodent og barnslig og passer liksom ikke til damer som interesserer seg for "den gode stil".

Nok et godt tips: Ikke gå ned på samme nivå som de som provoserer deg. Du viser deg mye mer voksen ved å holde deg på et saklig nivå.

(Kua som ikke gir seg med voksenopplæring! Nok en gang: det er skrevet i beste mening ) :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Takker for all støtte, det varmer :D Og jeg vil ha meg frabedt å bli kalt for bælfeit, harry, feit som en potetsekk( ja det er ikke glemt ) harryfant og traktorlesbe :evil: Ja, jeg digger ascona, men hva er galt med det ?? Jeg syns det er kjempeartig å rase rundt på glattisen med bilen, og spinne i 8 tall :kul::kul: Kjempegøy !!!

Og at jeg ville bruke den bilen som brudebil er jo MITT valg, ikke ditt PROBLEM :o :o

Jeg ELSKER bilen min jeg, og er stolt av det :kul::kul: Så ikke kom å si at bilen min er harry, for det er den IKKE :evil: :evil:

En annen ting er at du fleiper ikke med folk, du trakasserer, og det er ikke særlig voksent gjort av deg, du som prøver iherdig å gi inntrykk av at du VET og KAN alt bedre enn alle andre :hoho::hoho:

Å kalle folk for bælfeit, er direkte stygt gjort av deg :cry: :cry:

At jeg er stor det vet jeg, DU trenger IKKE å fortelle meg det, for det VET jeg.

Og jeg provoserte ikke deg i det hele tatt :hoho: , det er rett som flere skriver, at jeg lurte bare på om du KUNNE skifte dekk :kul: Jeg slengte ikke dritt i det hele tatt jeg, sa ikke ETT vondt ord om at man ikke skiftet dem selv, bare spør de andre som var der :wink:

For du gir et inntrykk av å vite alt best, og hvis ikke folk gjør akkurat som deg er de enten harry eller uhygieniske :o :o Å dømme folk når man ikke kjenner dem er ikke rett av deg, UANSETT !! Folk må få lov til å ha egne meninger uten at du skal rakke ned på dem :evil: :evil:

Du kommer alltid med spydige kommentarer, enten det nå gjelder hår eller sengetøy !! Og folk tar dette VELDIG forskjellig !! Du eier ikke folkeskikk i det hele tatt når du holder på på den måten, begrens deg litt og vær litt mer hyggelig mot folk, så kanskje folk behandler deg annerledes også :wink::wink:

VÆR MOT ANDRE SOM DU VIL AT ANDRE SKAL VÆRE MOT DEG :D

Pludre :kul: som digger ascona !!

ASCONA RULER GATA !!!! :kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*OH MY GOD!!*

-er faen ikke rart det blir krig her i verden!

Forøvrig synes jeg diskusjonen om å gi/ikke gi til TV-aksjonen er interessant. Så også diskusjonen om hva som skal til for at et menneske er "perfekt" eller ikke. Kan vi ikke heller diskutere det (på et saklig) nivå -istedet for å sitte som barn i en sandkasse og beskylde hverandre for å stjele godterier fra hverandre?

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *anonyma*
*OH MY GOD!!*

-er faen ikke rart det blir krig her i verden!

Kan vi ikke heller diskutere det (på et saklig) nivå -istedet for å sitte som barn i en sandkasse og beskylde hverandre for å stjele godterier fra hverandre?

Enig med deg Nelle. Diskusjonene her er noen ganger på et skremmende lavt nivå. Og prøver noe å ta tak i det blir det ramaskrik for "her skal aller være så gode venner og støtte hverandre"..... Noen tåler heller ikke kritiske diskusjoner og hyler opp om personangrep med en gang. Det blir som en blanding av syklubb og barnehage. Kan være greit det innimellom, men ikke bestandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ujjj...her hadde det gått villt for seg så jeg :)

Vel..det perfekte mennesket finnes ikke :)

Nå kjenner ikke jeg til noesomhelst av hva Milla har sagt til dere tydeligvis , for her var det mye som hadde gtt meg hode forbi.. :oops:

Harry og traktorlesber :hoho: unnskyld at jeg ler hvis noen tok seg nær av det utsagnet fra Milla men..

Hvem kaller noen for traktorlesbe anyways ;) jeg syntes og bruke det ordet er småharry i seg selv :)

Og når det gjelder HArry

-Jeg drar til Sverige hver uke..ifølge Lars Sponheim er det Harry og handle i Sverige *buhu*

- Jeg har en sang med Tina Turner i bilen, som jeg spiller på full guffe om jeg står i kø ..for den er så artig og stå i kø og synge etter..jeg tror det defineres som harry..

- Jeg vil også leke på isen !!!!!!!!!!!! Rabalder..er du flink til piruetter?..:)

jeg og alle andre har sikkert mange trekk som kan defineres som harry,,av-en-eller-annen :)

Såååå jeg for MIN del hadde bare ledd (selvfølgelig er dette individuellt, og folk reagerer på forskjellige måter ) . Jeg tar meg selv ikke så selvhøytidelig at jeg blir fornærmet på et diskusjonsforum..Men det er bare meg da....folk er forskjellig selfølgelig..

*danse-fredsdans-sammen-med-allesammen^* :)

duverden som det kan ta av ...... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg!!!! Den perfekte... :ler:

Eller....det er kanskje ikke en side for oss som faktisk ER perfekt ?!?! Ho,ho....

Hva som gjør at jeg faktisk er perfekt?! Jeg er som jeg er. Og det har ingen ting med om en liker designer ting eller ikke. Sengetøyet mitt, som forøvrig er nytt, er billig. Og ifølge min samboer Harry. :hoho:

Fra alvor til spøk....Det perfekte mennesket finnes ikke. Men det er klart at ytre faktorer er gjerne med å gi en "perfekt image". En person som har flotte klær, en flott bil, hus, flott koneektemann, vil bli sett på som velykket. Og dermed nærmere det "perfekte"... Men om det er KUN det ytre som skinner så vil det slå sprikker tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet jeg ikke burde skrive dette... men føler for det likevel.

Kvier meg faktisk for å svare på Millas innlegg noen ganger, selv om det interesserer meg. Jeg er kanskje ikke verdens lureste, eller mest modne. Kanskje jeg ikke har satt meg helt inn i saker og ting. Mulig jeg ikke kan så mye om noe som helst, men jeg har meninger jeg også!

Milla er kvass. Hun sier alt akkurat som hun vil. I mine øyne, ut ifra det hun skriver og sier her inne, virker hun som et litt kaldt menneske. Mens andre ganger, da hun snakket om nabojenta som ble mobbet, virket hun varm og forståelsesfull. Jeg forstår ikke dette mennesket, derfor blir jeg litt skeptisk.

Jeg mener ikke å si noe stygt nå, selv om andre sikkert oppfatter det på den måten nå. Jeg har kanskje ingen grunn til å skrive dette heller, for jeg svarer ikke og diskuterer ikke så mye med Milla uansett. Men jeg føler meg liten...

Jeg er ikke misunnelig på deg Milla, men du har et tak på folk. En måte å si ting på, et eller annet som får folk til å se opp. Og den makten skulle jeg ønske jeg kunne hatt noen ganger... men uten den ettersmaken av at jeg sårer folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at denne diskusjon har roet seg ned nå, men jeg klarer ikke holde kjeft......

Ærlig talt, hvor gamle er folk her inne da????? Å kalle folk for bælfeit og f####kjerring for å forsvare seg, det er sånt vi i min klasse (9.klasse.....) er i ferd med å vokse fra oss!

Jeg følte meg litt i det yngste laget da jeg registrerte meg her på KG, for jeg tror i hvert fall at jeg er den yngste (er 14). Men ved nærmere ettertanke så er det kanskje ikke store forskjellen mellom meg og mange her inne....... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til Jasmin......................en ting er å kalle mennesker ting på kødd og med masse ironi. En helt annen ting er å kalle mennesker stygge ting i fullt alvor fordi man ble litt irritert og ville ta igjen ;)

Jeg har blandt annet hørt at siden jeg kom fra et bondeland i Sør Trøndelag kunne jeg umulig ha mye greie på noe som helst. Også at jeg umulig kunne se noe særlig godt ut siden jeg kler meg i klær fra H&M.

Jeg ble strengt tatt ikke såret av disse bemerkningene for de kom jo tross alt fra Milla :blunke: Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har ikke sååååå mye respekt for dama.

At Milla ikke er den mest populære dama hær inne skjønner jeg godt, for man behandler ikke mennesker på den måten. Uansett om det er i real life eller ikke.

Hun har lagt opp dette løpet selv og må som alle andre stå for det hun gjør og sier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi..som sagt..så må folk gjerne ta seg nær av Milla

..Jeg snakket bare for meg selv..:)Dette er et menneske jeg aldri skulle forholdt meg til ...Og skulle hun mot all formodning dannet seg et bilde av meg privat, så værsegod..dama kjenner meg ikke og kommer aldri til å kjenne meg l.si hva du vil :) .:) "og det er forresten og grave sin egen grav ;)

Jeg klær meg i klær fra hennes og mauritz...jeg skjønner ikke vitsen med å IKKE gjøre det.. :) og det gjør alle og enhver som de vil med !..jeg har andre ting og bruke pengene på enn dyre klær som du kan få like billig på hennes og mauritz :)

Hva vet ærlig talt hun om folk er bælfeite og kjærrringer..? eller :hoho: traktorlesber..eller Harry.. ) disse utsagnene taler vel for seg selv , hvis det er et forsøk på og forsvare seg? og det er hvertfall ikke hos personen hun uttalte seg om..

:kul:

Igjen..jeg verken forsvarer eller angriper noen..jeg sier min mening slik jeg kjenner den på meg selv..Og slik JEG ville følt det ..

Klarer hun ikke behandle folk med respekt..er det jo henne det er mest synd på? right? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla forklarte selv i løpet av tråden at hun kalte folk bælfeit og det andre for å forsvare seg. Det er ikke annet enn barnslig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...