Gå til innhold

Mål for 2023 - hvor mange treningsøkter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei dere! Tenkte å motivere meg litt med å sette et ønsket antall mål for treningsøkter i 2023. Noen med slike mål her? Hvor mange økter er målet ditt? Tenkte noe rundt 200 øker. 

Anonymkode: 7e946...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har som mål å klare 150 i år 😊

Anonymkode: f3b59...4ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har som mål å klare 150 i år 😊

Gøy! Hva bruker du for å notere ned? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg nådde 154 i fjor så har satt meg et hårete mål om å klare 200 i år :)

Anonymkode: 2fa05...730

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.1.2023 den 20.17):

Gøy! Hva bruker du for å notere ned? 

Det er jeg ikke helt sikker på enda. Har tidligere brukt kalenderen på mobilen, men det er så lett å gå i surr 😅 vurderer å henge et ark med ruter på kjøleskapet og krysse av. Har du et system på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er jeg ikke helt sikker på enda. Har tidligere brukt kalenderen på mobilen, men det er så lett å gå i surr 😅 vurderer å henge et ark med ruter på kjøleskapet og krysse av. Har du et system på det? 

Har brukt notater på mobilen, men så har jeg også gått i surr, glemt å notere osv, så håpet at du hadde et godt tips. Kalender var ikke så dumt! 

Men, bli med her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går mye tur. Liker å ligge på 1,4-2 mil om dagen med alt. Hos meg er det daglig. Nå er ikke det hardtrening da som en del annet folk gjør, så jeg vet ikke om folk tenker det går under “treningsøkter”?? Jeg har fitbit og hatt det siden 2016, og har som mål å øke hvor mye jeg går for hvert år. Gjør i tillegg øvelser hjemme. Jeg elsker å gå tur! 

Anonymkode: 87c67...ce3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg går mye tur. Liker å ligge på 1,4-2 mil om dagen med alt. Hos meg er det daglig. Nå er ikke det hardtrening da som en del annet folk gjør, så jeg vet ikke om folk tenker det går under “treningsøkter”?? Jeg har fitbit og hatt det siden 2016, og har som mål å øke hvor mye jeg går for hvert år. Gjør i tillegg øvelser hjemme. Jeg elsker å gå tur! 

Anonymkode: 87c67...ce3

Jeg vil definitivt kategorisere tur på 1-2 mil som en treningsøkt!! Hver dag er jo kjempebra! 

Elsker også å gå tur! Utfordringen er at jeg ikke har særlig tid til det. Går du i by, skog eller fjell? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at 4 i uka, rundet ned til da 200 er et fint mål. Jeg logger all trening på klokka mi, men har ikke oversikt over antall økter pr år, skal se om jeg kan finne fjorårets tall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 økter i uken. 

Før barn trente jeg hver dag, og skulle veldig, veldig gjerne gjort det nå også. Problemet mitt er unger som ikke vil sovne om kvelden, tidsklemma, osv, ikke mangel på vilje. Jeg elsker å trene, men så må man jobbe og være litt med familien også... 

Anonymkode: 0326b...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Målet mitt er å få trent styrke i hvert fall 1 til 2 ganger i uka i tillegg til å gå tur 1 gang i uken. Hverdagsaktiviteten er den som er viktigst. Hvis jeg skal opp i noen etasjer på jobben tar jeg trappen i stedet for heisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mål om 150 i fjor, endte opp på drøye 200. Må jo ha noe å strekke meg etter, så lurer på om jeg setter 222 i år (bare fordi det var et fint tall 😛)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...