Gå til innhold

Hvis ikke brudevals,noen forslag på rolig låt?


lindus

Anbefalte innlegg

Vi har jo(som jeg har nevnt før)ikke bestemt oss for om vi skal ha brudevals eller ikke.Men vi trenger litt hjelp til valg av en annen sang som vi kan danse etter.Noe som er viktig for oss er at sangen handler om det å være glad i hverandre(det gjør vel de fleste rolige sangene kanskje :hoho: ),er det noen som har noen forslag?Veldig takknemlig for alle svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, kanskje sangen "Amazed" med Lonestar?

Eller "kjærlighetsvisa"?

Shania Twain med "You've got a way" eller "From this moment on"?

Bare noen forslag, men alle er jo kjempefine da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Vi skal danse "brudevals" til Disneysangen". (One day the prince has come, one day the prince has come,lalalalaaal la laaaaaaaaa,lalalalaaaalaaalalaaaaa...........) Tornerose sangen eller kanskje var det snøhvit. ) Husker nemlig ikke hva den heter.

Kjempe romantisk synes nå i hvert fall jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at min forlover skal synge "from this moment" i kirken, så hadde vi valgt den, men jeg har fått et forslag fra en i familien som i grunn var bra.Hva synes dere om "no matter what" med Boyzone?Den er jo ganske fin med en fin tekst.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEISANN....

ja vi skal ha Ronan Keating/Boyzone med "No matter what"...det er vår sang..... :D den betyr mye for oss...så hvis dere ikke har en spesiell sang som er deres så er jo den fin...akkurat som de før meg sier.....

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

lykke til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi danset etter Kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen, og det er en nydelig sang og danse etter! Kan anbefales. En annen sang jeg faktisk også kunne tenke meg og danset etter var Nothing Else Matters av Metallica, den er også utrolig flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med "fly me to the moon" (and let me be among the stars...) Denne ville egentlig jeg danse vals etter, men den var for rolig. Denne sangen synes jeg er nyyyyyyyydelig, men det er mange som har sunget den, da, saa det varierer jo litt paa kvaliteten. Den handler jo ogsaa om kjaerlighet... sukk....prov aa laste den ned fra Internett hvis du ikke vet hvilken jeg mener, tror du vil like den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Vi hadde "Fly me to the moon" og det var kjempefint!! Mannen min hater å danse, men vi tok en time hos Bjørg Grethes danseskole og det gikk som en drøm. Alle trodde vi hadde gått i flere uker for å øve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg 2. mai, og vi har allerede bestemt oss for å danse til "Moonlight Serenade" av Glenn Miller. Litt spesielt kanskje, men dette er "sangen vår" og den er så nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har dere ikke en sang som er deres da, som dere har hørt spes mye på eller som betyr noe spesielt for dere?

Jeg og forloveden min har tomorrow never comes med ronar keating som vår sang.. den er kjempefiiiin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pulverheksa

Beklager at eg spora litt av istad. Ikke meningen og ødelegge tråden. Vart litt provosert.

Har et annet forslag Hva med "love is all around". Fra fire bryllup og en gravferd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi danset til "Seduces Me" med Celine Dion. Nydelig sang, og den er "vår". Det var enten den, eller "Angel" med Kelly Familiy. Vi følte da at "seduces me" passet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som liker vals heller da. Det viktigste er jo å finne en låt som betyr noe for brudeparet...ikke om den går i "kurompa" takt! :hoho:

Loonie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...