Gå til innhold

Akspetere at frieriet aldri kommer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I mitt forhold ville jeg virkelig aldri brukt tiden min på å gå rundt og vente og gruble på den måten.

Da jeg begynte å tenke på ekteskap så sa jeg det, så hadde vi en god prat om det. Fordeler og ulemper, timing og form. Det samme gjorde vi når det gjaldt å flytte sammen. Barn. Og egentlig alle aspekter med forholdet.

Om man ikke kan snakke åpent og konstruktivt med den som skal være din nærmeste familie, så er det noe galt. 

Anonymkode: 07eaf...aa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 17.24):

Her er det vel forholdet dere må

jobbe med, ikke frieri? Kan vel hende han er litt delt, Glad i deg og har det bra med deg, men en viss desperasjon/sorg over for alltid å lukke døra til flørt, sex, forelskelse med andre. Dere har vært sammen siden videregående og er helt andre mennesker i dag enn de umodne tenåringene dere var. Noen fikser det der, men for mange vil nok sorgen over livet som aldri ble vokse…

Anonymkode: 4caa7...526

Men man lukker jo allerede denne døra ved å være samboer. Som samboer skal man jo ikke flørte og ha sex med andre. Det som skiller ektefeller og samboere, er et papir og bedre arverettigheter. I 2023 er det helt kurant å skilles, så man lukker ingen "dør" for forelskelse med andre etter skilsmisse.

Anonymkode: 673cb...3f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...