Gå til innhold

Melodi grand prix 2023

Highhopes

Anbefalte innlegg

Blåttvann skrev (2 minutter siden):

Navnet til programlederen. Det overgår det styggeste og mest space'a navnet trollene har laget i navnetrådene her på KG.

Da har du ikke hørt mange navn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moth-Ear-Earth
Ella1 skrev (26 minutter siden):

Folk klager på alt. Dette er ei jente som nettopp er ferdig med tenårene, det er vel ikke helt uvanlig at man ikke har helt kontroll på følelsene i den alderen. Jeg synes det bare var sjarmerende at hun ble så glad og satt ut av å vinne. Tror nok hun kan sjarmere mange i Liverpool også. 

Fair enough 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (17 minutter siden):

Var Marte brisen eller er det bare meg?😂😂

Bare du som er brisen, ja😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (6 minutter siden):

Navnet til programlederen. Det overgår det styggeste og mest space'a navnet trollene har laget i navnetrådene her på KG.

Jeg har ikke hørt det uttalt på walisisk, men Arian synes ikke jeg er så ille. Og i alle fall ikke det styggeste navnet, det finnes folk som i fullt alvor kaller ungene sine leander nathaniel. Da hadde jeg heller gått for Arian, ass. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chord skrev (47 minutter siden):

Ikke for å spore av, men er du helt sikker på det? Det er jo i så fall enda mer idiotisk (om mulig) enn autotune i mgp😲

Ja, mener å ha lest det et sted. Tror Stig Karlsen begrunnet mgps bruk av autotune er pga at andre programmer bruker det, deriblant the voice. Maria Celin var med på the voice i 2017, hun sang helt fantastisk da. Men i år, da hun var med, så var det veldig dårlig…

Mistenker at the voice brukte autotune 

Endret av J19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IDGAF skrev (11 minutter siden):

Da har du ikke hørt mange navn. 

Nevn ett navn som er verre enn Arianrhod.

FreezeandFawn skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke hørt det uttalt på walisisk, men Arian synes ikke jeg er så ille. Og i alle fall ikke det styggeste navnet, det finnes folk som i fullt alvor kaller ungene sine leander nathaniel. Da hadde jeg heller gått for Arian, ass. 

Snakker om Arianrhod, ikke Arian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IDGAF skrev (15 minutter siden):

Dette trodde jeg alle visste 😅🙈 Min samboer er låtskriver og driver på med musikk. Jeg kan ikke se the voice mens han er hjemme, han sitter bare og kommenterer alle plassene hvor det er autotune eller redigert. 

Kanskje bare jeg som har levd i en naiv boble 🙈🫢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (12 minutter siden):

Ja, men hun kalles vanligvis bare Arian 

Jeg vet hvem det er, hørt mye på P3 programmene med henne. Visste bare ikke at hun hadde det styggeste navnet jeg noen gang har hørt. Ble bare veldig sjokkert.

Men hun er smellvakker!

Anyways, det var også vinneren, Grattis Alessandra! Håper vi ikke vinner finalen! Synes det brukes for mye penger på dette som det er. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvordan hun gjør det i ESC. Men alt i alt var det nok det beste bidraget som vant i kveld.:klappe:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye positivt på YT, og flere påpeker at dette fort kan bli åpningslåta i 1 semifinale. Håper det er en fordel🙌🎉

Er det riktig at det ikke er jury i semifinalene i år, bare seerstemmer? Da er det enda viktigere at Alessandra vant foran Ulrikke/Atle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Er det riktig at det ikke er jury i semifinalene i år, bare seerstemmer? Da er det enda viktigere at Alessandra vant foran Ulrikke/Atle. 

Det stemmer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåklokk1 skrev (På 4.1.2023 den 23.31):

Gleder meg til MGP! 🎉

Får ikke så veldig mye ut av de snutten, og ingen som traff meg sånn veldig umiddelbart. Men vet at det pleier å gro på meg etterhvert 😊

Men den sangen "Ekko inni meg" med Jone synes jeg det var noe litt kjent med, og fant ut at jeg synes den ligner på Zulu med DJ Quicksilver 😄

Syns den ligner Møkkamann av Plumbo.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pølsevann skrev (2 timer siden):

Jeg ble i godt humør av Gaute og Ben og den Who am I sangen 😂

Enig! Pauseshowet var jo det beste innslaget i hele finalen.  🤪

Jeg hadde sans for Elsie Bay og Swing'it, men de nådde ikke helt opp. Men nå skal Alessandra til Liverpool, og jeg krysser fingrene og ønsker henne lykke til. Vi må støtte opp om den som skal representere Norge, og så får det gå som det går. De internasjonale juryene så ut til å like henne, så det er et godt tegn.   👍👍

..

MGP-2023-Final.jpg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ella1 said:

Folk klager på alt. Dette er ei jente som nettopp er ferdig med tenårene, det er vel ikke helt uvanlig at man ikke har helt kontroll på følelsene i den alderen. Jeg synes det bare var sjarmerende at hun ble så glad og satt ut av å vinne. Tror nok hun kan sjarmere mange i Liverpool også. 

Ja hun er ung. Enig. Gøyere at man er glad enn at man ikke viser følelser når man vinner. Tror alle ville vist følelser i en sånn situasjon. 

Forstår at de som klager er skuffet over resultatet. Jeg var selv veldig skuffet da Tix vant foreks.  Ble ganske sur. Men hentet meg inn etterhvert. Det året var Keiino min favoritt.  Men jeg endret mening om Tix. Liker han som artist, men mente at Keiino ville fått bedre plassering i eurovision.  

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opi skrev (11 timer siden):

For dere som er interessert i å sondere terrenget ute i Europa; storfavoritten til å vinne den finske finalen (muligens hele ESC) er på finsk😉 Käärijä - Cha Cha Cha

Cha cha cha er den beste låten som har kommet ut av de nasjonale finalene til nå. Håper den innfrir live. Har ikke gått lei etter to uker med denne på repeat.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonymburker skrev (43 minutter siden):

Bare du som er brisen, ja😄

brisen på Pepsi😂 syns hun snøvla litt bare..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, hadet said:

Cha cha cha er den beste låten som har kommet ut av de nasjonale finalene til nå. Håper den innfrir live. Har ikke gått lei etter to uker med denne på repeat.

Spennende å høre hvilke låter som er med. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Spennende å høre hvilke låter som er med. 

Nesten hele line-upen til Finland er fantastisk, men det er to låter som skiller seg ut

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hadet said:

Nesten hele line-upen til Finland er fantastisk, men det er to låter som skiller seg ut

Finland har alltid bra låt med. 😊👍

Endret av Eloise12345
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...