Gå til innhold

Melodi grand prix 2023


Highhopes

Anbefalte innlegg

Kan Skrellex synge Alessandra sin låt? Elsker han! :fnise: Blikket til Atle.... :sjokk: :knegg:

Må si jeg lever fint med denne vinneren! :hjerte: 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Macro said:

Folk må slutte å skylde på forkjølelsen.

En forkjølelse har mye å si. For 6 dager siden postet hun om forkjølelse. Men Ulrikke var lett forkjølet I delfinalen. Vil si at Ulrikke sang bedre uten forkjølelse. 

Endret av Eloise12345
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forventet vant sangen som var mest Eurovision-vennlig. 

Sant skal være sant, så er det en bra sang som klinger godt på Eurovision.

Jeg er redd for at Norge kan vinne og må kaste bort masse penger på å være vert neste år.

 

Jeg synes Umami-gutta var modige. De minnet meg litt om k-pop.

Ellers hadde jeg ingen favoritt. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke forstår at stemmen ikke blir helt klokkeren, når ei ung jente på 20 år nettopp har vunnet MGP, så er det noe gærnt 😂 Hun er i sjokk, er andpusten, løper rundt som en gærning i ekstase og selvfølgelig blir stemmen ikke den beste da. Pust har veldig mye å si. Ikke minst fokus. Nå var hun bare euforisk. Gi dere 😂🤦🏻‍♀️ Heia Alessandra og vel fortjent!

  • Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MGP var som forventet - ikke spesielt bra. Vi må tilbake til 2009 med Alexander og var det 2008 med Maria? Og så enda en del år tidligere for å finne noen skikkelig gode 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tradegy said:

Kan Skrellex synge Alessandra sin låt? Elsker han! :fnise: Blikket til Atle.... :sjokk: :knegg:

Må si jeg lever fint med denne vinneren! :hjerte: 

Godt å høre at du lever fint med vinneren 🥰. Forstår jo skuffelsen til de som ikke liker låten. Jeg er storfornøyd i år, men har selv blitt veldig skuffet de tidligere år. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Abc1234561 skrev (5 minutter siden):

Norge klarer å stemme frem den verste sangen gang på gang

Det gjør også resten av verden - nr.1 på Spotify.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte vinnersangen jeg. Men artisten var skikkelig slitsom, og fremstår som like lite genuin som Atle Pettersen. Likte nok best Elsie Bay sitt bidrag. Men unnet Ulrikke det mest, hun virker som et utrolig fint menneske. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 minutt siden):

MGP var som forventet - ikke spesielt bra. Vi må tilbake til 2009 med Alexander og var det 2008 med Maria? Og så enda en del år tidligere for å finne noen skikkelig gode 😊

Ikke helt enig der, 2013, «Feed you my love» med Margareth Berger, «Monster like me» i 2015 og Keiino i 2019 er Eurovisions låter Eurovision folk (og sikkert andre) setter høyt fortsatt. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eloise12345 said:

Godt å høre at du lever fint med vinneren 🥰. Forstår jo skuffelsen til de som ikke liker låten. Jeg er storfornøyd i år, men har selv blitt veldig skuffet de tidligere år. 

Absolutt! I år føler jeg at tante "Turid og Britt Randi" er fryktelig skuffet for at godgutten Atle ikke nådde opp :fnise:

Endret av Tradegy
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (4 minutter siden):

Godt å høre at du lever fint med vinneren 🥰. Forstår jo skuffelsen til de som ikke liker låten. Jeg er storfornøyd i år, men har selv blitt veldig skuffet de tidligere år. 

Er så enig, i år valgte vi den med best sjanse i Esc. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (2 minutter siden):

Absolutt! I år føler jeg at tante "Turid og Britt Randi" er fryktelig skuffet for at godgutten Atle ikke nådde opp :fnise:

Ikke sant? 😂😅😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Er så enig, i år valgte vi den med best sjanse i Esc. 

Dessverre gjorde vi det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (6 minutter siden):

MGP var som forventet - ikke spesielt bra. Vi må tilbake til 2009 med Alexander og var det 2008 med Maria? Og så enda en del år tidligere for å finne noen skikkelig gode 😊

Så du er én av dem som alle pauseinnslagene gjør narr av? Alt var bedre før-typen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (1 minutt siden):

Dessverre gjorde vi det!

Ikke dessverre😉 Var i Telenor Arena i 2010 og vil gjerne oppleve det igjen🙏🎉😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jobbermedbarn said:

Er så enig, i år valgte vi den med best sjanse i Esc. 

Enig. Det var det som skjedde. Vi så at utenlandske juryen hadde Allesandra som storfavoritt. Var tydelig å se på forhånd på TikTok og andre utlandske kanaler at hun var favoritten i utlandet. Vi ønsker å ha et håp om å komme opp blant de beste. 😄

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J19 skrev (19 minutter siden):

De bruker autotune i the voice også

Ikke for å spore av, men er du helt sikker på det? Det er jo i så fall enda mer idiotisk (om mulig) enn autotune i mgp😲

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J19 skrev (25 minutter siden):

De bruker autotune i the voice også

Ok, enig med den over her at det er jo merkelig i en slik setting. Hvor kan man lese at de bruker det? 

Endret av Jobbermedbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klarer jeg ikke å stoppe å synge den nye Subwoolfer låta 😁😁 That’s not my name 😁🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JADDA!🏆 velfortjent Alessandra! Hun virker så utrolig søt i tillegg😍 og herregud så mye teit folk skal ta henne på, hadde f ikke hatt pust eller stemme hadde jeg kommet opp på den scena etter å ha vunnet..😆 sur dere et annet sted for at godgutten Atle og Queen of Sææærpsborg ikke vant.

  • Liker 8
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...