Justlooking Skrevet 4. februar 2023 #761 Del Skrevet 4. februar 2023 Jobbermedbarn skrev (10 minutter siden): Ikke dessverre😉 Var i Telenor Arena i 2010 og vil gjerne oppleve det igjen🙏🎉😅 Me too 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 4. februar 2023 #762 Del Skrevet 4. februar 2023 frkbibelstripp skrev (20 minutter siden): Hvis man ikke forstår at stemmen ikke blir helt klokkeren, når ei ung jente på 20 år nettopp har vunnet MGP, så er det noe gærnt 😂 Hun er i sjokk, er andpusten, løper rundt som en gærning i ekstase og selvfølgelig blir stemmen ikke den beste da. Pust har veldig mye å si. Ikke minst fokus. Nå var hun bare euforisk. Gi dere 😂🤦🏻♀️ Heia Alessandra og vel fortjent! Hun sang surt hele kvelden altså 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 4. februar 2023 #763 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) 3 minutter siden, Smurfii said: JADDA!🏆 velfortjent Alessandra! Hun virker så utrolig søt i tillegg😍 og herregud så mye teit folk skal ta henne på, hadde f ikke hatt pust eller stemme hadde jeg kommet opp på den scena etter å ha vunnet..😆 sur dere et annet sted for at godgutten Atle og Queen of Sææærpsborg ikke vant. Det var en del som ble skuffet. Forstår dem, for jeg hadde blitt skuffet om Ulrikke vant foreks. Må alltid bruke litt tid på å hente meg inn igjen. Og plutselig så hadde det vært greit likevel. 😅 Endret 4. februar 2023 av Eloise12345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. februar 2023 #764 Del Skrevet 4. februar 2023 Jobbermedbarn skrev (17 minutter siden): Ikke helt enig der, 2013, «Feed you my love» med Margareth Berger, «Monster like me» i 2015 og Keiino i 2019 er Eurovisions låter Eurovision folk (og sikkert andre) setter høyt fortsatt. Joda, er enig - hadde glemt de litt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 4. februar 2023 #765 Del Skrevet 4. februar 2023 Miss perfect skrev (3 minutter siden): Hun sang surt hele kvelden altså Da er vi av ulik oppfatning ☺️ Hører uansett rykter om sykdom, så ikke så merkelig om det var noen sure toner i så fall. Det kan påvirke mye. Men for oss som har hørt Alessandra synge i andre sammenhenger så vet vi at den stemmen er rå👏🏻💪🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 4. februar 2023 #766 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) 5 minutter siden, Miss perfect said: Hun sang surt hele kvelden altså Jeg stemte på Allesandra. Men jeg vet at hun sang mye bedre i delfinalen. Men med en forkjølelse så blir ofte stemmen litt hes og dårlig . Jeg hadde ikke klart å synge, og jeg er forkjølet. Endret 4. februar 2023 av Eloise12345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 4. februar 2023 #767 Del Skrevet 4. februar 2023 Eloise12345 skrev (1 minutt siden): Jeg stemte på Allesandra. Men jeg vet at hun sang mye bedre i delfinalen. Men med en forkjølelse så blir ofte stemmen litt hes og dårlig Ja, hørte forskjell fra delfinalen, men synes ikke det kan kalles surt av den grunn. Følte bare at hun kanskje var litt overivrig på enkelte partier ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 4. februar 2023 #768 Del Skrevet 4. februar 2023 Folk klager på alt. Dette er ei jente som nettopp er ferdig med tenårene, det er vel ikke helt uvanlig at man ikke har helt kontroll på følelsene i den alderen. Jeg synes det bare var sjarmerende at hun ble så glad og satt ut av å vinne. Tror nok hun kan sjarmere mange i Liverpool også. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 4. februar 2023 #769 Del Skrevet 4. februar 2023 Bacteria skrev (44 minutter siden): Marthe Stokstad 🥳🥂🍸😂 Tror ikke det er hun som er sjåfør i kveld, for å si det sånn... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 4. februar 2023 #770 Del Skrevet 4. februar 2023 Tradegy skrev (27 minutter siden): Absolutt! I år føler jeg at tante "Turid og Britt Randi" er fryktelig skuffet for at godgutten Atle ikke nådde opp Han kom nest sist iflg folkestemmene?! 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 4. februar 2023 #771 Del Skrevet 4. februar 2023 Ella1 skrev (6 minutter siden): Folk klager på alt. Dette er ei jente som nettopp er ferdig med tenårene, det er vel ikke helt uvanlig at man ikke har helt kontroll på følelsene i den alderen. Jeg synes det bare var sjarmerende at hun ble så glad og satt ut av å vinne. Tror nok hun kan sjarmere mange i Liverpool også. Jeg blir ikke sjarmert av «I am the best»-holdningen 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 4. februar 2023 #772 Del Skrevet 4. februar 2023 frkbibelstripp skrev (7 minutter siden): Da er vi av ulik oppfatning ☺️ Hører uansett rykter om sykdom, så ikke så merkelig om det var noen sure toner i så fall. Det kan påvirke mye. Men for oss som har hørt Alessandra synge i andre sammenhenger så vet vi at den stemmen er rå👏🏻💪🏻 Jada, bra sang. Men jeg syntes nå det var ille vokalmessig. Vi får bare være enige om å være uenige 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 4. februar 2023 #773 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) Heter hun programlederen faktisk Arianrhod??? Eller er det skrivefeil????? Endret 4. februar 2023 av Blåttvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 4. februar 2023 #774 Del Skrevet 4. februar 2023 Var Marte brisen eller er det bare meg?😂😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 4. februar 2023 #775 Del Skrevet 4. februar 2023 Blåttvann skrev (5 minutter siden): Heter hun programlederen faktisk Arianrhod??? Eller er det skrivefeil????? Hun heter det, moren er fra Wales. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 4. februar 2023 #776 Del Skrevet 4. februar 2023 FreezeandFawn skrev (1 minutt siden): Hun heter det, moren er fra Wales. Unnskyld meg, men WHAT THE ACTUAL FUCCCCCCKKKKK!? Uansett kult at Alessandra vant! Føler både Ulrikke og Atle forventer å vinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 4. februar 2023 #777 Del Skrevet 4. februar 2023 Blåttvann skrev (1 minutt siden): Unnskyld meg, men WHAT THE ACTUAL FUCCCCCCKKKKK!? Uansett kult at Alessandra vant! Føler både Ulrikke og Atle forventer å vinne. Jeg vet ikke helt hva du reagerte på nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 4. februar 2023 #778 Del Skrevet 4. februar 2023 Chord skrev (30 minutter siden): Ikke for å spore av, men er du helt sikker på det? Det er jo i så fall enda mer idiotisk (om mulig) enn autotune i mgp😲 Dette trodde jeg alle visste 😅🙈 Min samboer er låtskriver og driver på med musikk. Jeg kan ikke se the voice mens han er hjemme, han sitter bare og kommenterer alle plassene hvor det er autotune eller redigert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 4. februar 2023 #779 Del Skrevet 4. februar 2023 FreezeandFawn skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke helt hva du reagerte på nå? Navnet til programlederen. Det overgår det styggeste og mest space'a navnet trollene har laget i navnetrådene her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 4. februar 2023 #780 Del Skrevet 4. februar 2023 Blåttvann skrev (14 minutter siden): Heter hun programlederen faktisk Arianrhod??? Ja, men hun kalles vanligvis bare Arian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå