Gå til innhold

Melodi grand prix 2023


Highhopes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vil det bli "Adresse Liverpool" i år da? 

Anonymkode: d154d...aa5

Det må det jo bli. Bare det at ESC avholdes i "Beatles-byen" er jo grunn nok til at det bli "Adresse Liverpool" på NRK i år.  😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MGP er bare tull. De samme ansiktene får plass igjen fordi….Har de et godt nettverk? Derfor? 

Anonymkode: a08c9...834

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over artistene. Hvorfor så få dyktige, etablerte artister? Har jo hørt om 7 - 8 av disse, men det er ikke akkurat eliten av norske artister.

Anonymkode: 97d9f...d51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skuffet over artistene. Hvorfor så få dyktige, etablerte artister? Har jo hørt om 7 - 8 av disse, men det er ikke akkurat eliten av norske artister.

Anonymkode: 97d9f...d51

Hvilke dyktige, etablerte artister kunne du tenkt deg i mgp?

Anonymkode: dbb21...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snork snork.

Så innimari mange ukjente d-kjendis «artister» som ingen har hørt om.

MGP blir jo mer utvannet og mindre relevant for hvert år som går.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (20 minutter siden):

Snork snork.

Så innimari mange ukjente d-kjendis «artister» som ingen har hørt om.

MGP blir jo mer utvannet og mindre relevant for hvert år som går.

Men mgp er jo for ukjente artister? Må man være veldig kjent for å være med? Det har aldri vært sånn

Anonymkode: dbb21...fa7

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CAPS LOCK skrev (3 timer siden):

 

Etter å ha lyttet gjennom alle disse korte snuttene, så er det ingen av disse sangene som umiddelbart hopper ut og griper fatt i meg, og som greier å overbevise meg om at dette er en god låt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til MGP! 🎉

Får ikke så veldig mye ut av de snutten, og ingen som traff meg sånn veldig umiddelbart. Men vet at det pleier å gro på meg etterhvert 😊

Men den sangen "Ekko inni meg" med Jone synes jeg det var noe litt kjent med, og fant ut at jeg synes den ligner på Zulu med DJ Quicksilver 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 1.1.2023 den 23.33):

Blir vel 'the usual suspects', tenker jeg. Bilal, Alexandra Joner, Christian Ingebrigtsen, Mira Craig, pluss noen ukjente navn.

Nå har vel Bilal deltatt i MGP bare en gang, i 2022. Så hvordan får du han til å passe inn i din gruppe av "the usual suspects"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så fornøyd med artistene jeg, og gleder meg masse til å høre låtene i hel versjon! :) 

Håper ikke det blir "automatisk" vinn for Ulrikke, håper folk klarer å holde seg til å stemme på sin favoritt og ikke nødvendigvis bare fordi det er sympati for at hun ikke kom seg til eurovision sist gang. 

Men utfordringen i år er at det bare er EN stemme pr. person... vet ikke helt om jeg liker det 😅  jeg får nok mer enn en favoritt, så dette kan bli spennende altså

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måneskinn skrev (1 time siden):

Jeg er ganske så fornøyd med artistene jeg, og gleder meg masse til å høre låtene i hel versjon! :) 

Håper ikke det blir "automatisk" vinn for Ulrikke, håper folk klarer å holde seg til å stemme på sin favoritt og ikke nødvendigvis bare fordi det er sympati for at hun ikke kom seg til eurovision sist gang. 

Men utfordringen i år er at det bare er EN stemme pr. person... vet ikke helt om jeg liker det 😅  jeg får nok mer enn en favoritt, så dette kan bli spennende altså

Enig med deg angående Ulrikke. Var det ikke sånn at vi kan stemme flere ganger men kun på en artist?

Anonymkode: dbb21...fa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (1 time siden):

Jeg er ganske så fornøyd med artistene jeg, og gleder meg masse til å høre låtene i hel versjon! :) 

Håper ikke det blir "automatisk" vinn for Ulrikke, håper folk klarer å holde seg til å stemme på sin favoritt og ikke nødvendigvis bare fordi det er sympati for at hun ikke kom seg til eurovision sist gang. 

Men utfordringen i år er at det bare er EN stemme pr. person... vet ikke helt om jeg liker det 😅  jeg får nok mer enn en favoritt, så dette kan bli spennende altså

Automatisk vinn? 🤣 

Anonymkode: a08c9...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 15.36):

MGP er bare tull. De samme ansiktene får plass igjen fordi….Har de et godt nettverk? Derfor? 

Anonymkode: a08c9...834

Kan noen svare? 

Anonymkode: a08c9...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 15.36):

MGP er bare tull. De samme ansiktene får plass igjen fordi….Har de et godt nettverk? Derfor? 

Anonymkode: a08c9...834

De har sannsynligvis managere som promoterer sine klienter overfor mulige arrangører, og som forsøker å få dem med på alt fra MGP til Maskorama til Stjernekamp osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (11 timer siden):

Nå har vel Bilal deltatt i MGP bare en gang, i 2022. Så hvordan får du han til å passe inn i din gruppe av "the usual suspects"?

Du har rett angående Bilal og MGP. Men han har vært med på så mye i det siste, og jeg har derfor innlemmet ham i "the usual suspect" denne gangen. Han er imidlertid ikke blant årets artister, så neste år ryker han sannsynligvis ut igjen. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Highhopes skrev (På 30.12.2022 den 22.30):

Flere som er spente på artistene og låtene?

Førstkommende onsdag er det artistlansering. Gleder meg til ny sesong!

Hvem tror dere er med i år?

Nei. Liker ikke dårlig musikk. 

Anonymkode: 1ebd2...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg når Ukraina vant i fjor, ser man hvor useriøst programmet og musikken er. Oppfordrer alle til å boikotte. 

Anonymkode: 1ebd2...8fb

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...