Gå til innhold

Melodi grand prix 2023


Highhopes

Anbefalte innlegg

Dette står mellom Alessandra, Ulrikke og Atle. Dette fordi følgene:

jurystemmer:

1. Atle 2. Ulrikke 3. Alessandra 4. Elsie Bay 5. Eline Torp 6. Swing it 7. jone 8. Screllex 9.  Tsunami sunami

Folkestemmer:

1. Alessandra 2. Jone 3. Ulrikke 4. Atle

(Hvor resten havner enn er jeg usikker på) 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tussi84 skrev (25 minutter siden):

Dette står mellom Alessandra, Ulrikke og Atle. Dette fordi følgene:

jurystemmer:

1. Atle 2. Ulrikke 3. Alessandra 4. Elsie Bay 5. Eline Torp 6. Swing it 7. jone 8. Screllex 9.  Tsunami sunami

Folkestemmer:

1. Alessandra 2. Jone 3. Ulrikke 4. Atle

(Hvor resten havner enn er jeg usikker på) 

 

Det vet du jo ingenting om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrellex - En typisk Grand Prix låt som fort kan overraske.

Ulrikke - Alessandra og Atle er mine favoritter ikveld.

Hvem kan representere Norge best i ESC. Liker alle på hver sin måte, så dette blir spennende. 

Okei da ~ det kommer til å stå mellom Ulrikke og Alessandra 🫣

Forresten - på tide å sende noen som kan slå Sverige i ESC🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (På 3.2.2023 den 2.40):

Pga stemmetrømmel ble ikke stemmene registrert under finalen og en jury på 13 personer valgte ulrikke som vinner. Syns derfor det er veldig hypet opp at hun vant men ikke fikk dratt.. Rein var den egentlige vinneren..

Det stemmer da ikke helt. Backup-juryen ble kun brukt til å plukke ut de 4 som gikk videre til gullfinalen, og Ulrikke hadde garantert vært blant de 4 om stemmesystemet hadde fungert også. 

I de to avsteminingene etter at 10 ble til 4 var det seerstemmer og ikke backup-jurystemmer som avgjorde

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (21 timer siden):

Leser at ifølge oddsene i eurovision world så vinner Ulrikke, mens Allesandra kommer på 2 Plass. Jeg heier på Allesandra 🥰. Min nummer 2 favoritt er Atle Pettersen,  og nummer 3 Ulrikke. Jeg tror Ulrikke hadde hatt bedre sjanse med låten dersom hun synger den på 100 prosent norsk. 

Blant europeiske bookmakere er Ulrikke et lite knappehode foran Alessandra. Hos Norsk Tipping derimot er Alessandra et lite knappehode foran Ulrikke. Det ser ut til å stå mellom de to, og jeg blir overrasket dersom det blir en annen vinner.  😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordicViking skrev (3 minutter siden):

Blant europeiske bookmakere er Ulrikke et lite knappehode foran Alessandra. Hos Norsk Tipping derimot er Alessandra et lite knappehode foran Ulrikke. Det ser ut til å stå mellom de to, og jeg blir overrasket dersom det blir en annen vinner.  😲

Sikkert takket vare hype på kg leder disse to 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærsyltetøy skrev (56 minutter siden):

Det vet du jo ingenting om. 

Nei jeg vet ikke 100 prosent, men etter å ha vært mgp og Esc fan i 30 år, så har jeg en viss peiling på hva som slår Ann hos jury og hos folket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at så mange sitter der å slenger ut av seg at " ja hun får sikkert masse sympatistemmer fordi hun ikke fikk dra sist" . altså, tror dere ikke folk går videre?  Tror dere ikke at andre kan like "Honestly" ?    Ulrikke VIL til Eurovision, blir det ikke i år blir det en annen gang. Hun er så gira på det, at hun vil gjøre hva som helst for å oppnå det. La ingen ta fra henne drømmen.

Finalen i kveld er ganske så åpen, tro det eller ei. Vi har ni gode låter, hvorav jeg stiller meg 100% bak 7 av dem. Men tror det vil stå om Atle, Ulrikke eller Alessandra. Muligens også Eline og Elsie Bay kan være en dark horse, blir veldig spennende hva juryen fra utlandet sier.

Jeg gleder meg til sending og alt det gode denne finalen har å by på. Stem på den DU liker og den låta som beveger deg mest (enten det er glede, tårer, at du får lyst å danse - hva som helst) i øyeblikket ❤️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærsyltetøy skrev (14 minutter siden):

Subwoolfer kaster maskene i kveld! 

Det blir jo VELDIG spennende 🤦🏼‍♀️😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sushiii skrev (1 minutt siden):

Det blir jo VELDIG spennende 🤦🏼‍♀️😂

Ja 😁 Jeg gleder meg! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe. Syntes mgp ble kjedelig etter at Maria og Alexander hadde så fine låter for en del år siden. Tidligere enn det utmerket secret garden og Silje seg. i mine øyne. Men skal jammen se finalen om den er i kveld 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (19 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at så mange sitter der å slenger ut av seg at " ja hun får sikkert masse sympatistemmer fordi hun ikke fikk dra sist" . altså, tror dere ikke folk går videre?  Tror dere ikke at andre kan like "Honestly" ?    Ulrikke VIL til Eurovision, blir det ikke i år blir det en annen gang. Hun er så gira på det, at hun vil gjøre hva som helst for å oppnå det. La ingen ta fra henne drømmen.

Finalen i kveld er ganske så åpen, tro det eller ei. Vi har ni gode låter, hvorav jeg stiller meg 100% bak 7 av dem. Men tror det vil stå om Atle, Ulrikke eller Alessandra. Muligens også Eline og Elsie Bay kan være en dark horse, blir veldig spennende hva juryen fra utlandet sier.

Jeg gleder meg til sending og alt det gode denne finalen har å by på. Stem på den DU liker og den låta som beveger deg mest (enten det er glede, tårer, at du får lyst å danse - hva som helst) i øyeblikket ❤️

Nei selvsagt skal hun få ha den drømmen men man kan jo ikke stemme på henne bare fordi hun har lyst 😂🤪

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at Alessandra og Ulrikke er så og si likt på oddsen nå🙌 Blir spennende dette🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (6 minutter siden):

Ser at Alessandra og Ulrikke er så og si likt på oddsen nå🙌 Blir spennende dette🎉

Håper Ulrikke, så kan Alessandra vinne en annen gang :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Jobbermedbarn said:

Ser at Alessandra og Ulrikke er så og si likt på oddsen nå🙌 Blir spennende dette🎉

Jeg tror at det er mange som kan stemme av sympati for Ulrikke / eller av at de liker låten. Men håper inderlig på Allessandra nå. :) 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...